Wedstrijd Middenmeer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Wedstrijd Middenmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 20:16

Vandaag met Chica wezen kijken op de wedstrijd in Middenmeer.
Wat hadden we super mooi weer zeg.
Helaas net de trail gemist, we hoopten er nog een paar te zien. Maar wel nar de beginners reining zitten kijken. Af en toe was het wel een beetje frustrerend voor mij want ik had ook gewoon mee moeten doen. Maar helaas de rug met de hernia laat dat niet toe Frusty Frusty Frusty .
Kwa nivo had ik rustig mee kunnen doen met de beginners.
Ik heb een aantal bokkers gezien maar te weinig.
De rugpatientjes vonden het wel weer welletjes om 4 uur dus toen zijn we naar huis gegaan. Heb dus weer jos en roel niet zien rijden.(morgen nog??? en hoe laat??).

Het was voor mij een lekker dagje weg, heb weer wat geleerd en hoop dat ik heel snel ook weer eens kan starten.
Misschien dat ik morgen ook nog ff kom.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 23:02

Ik heb Roel wel zien rijden... en zeer verdienstelijk ook... Maar ik laat het aan hem of aan Jos over om te vertellen hoe verdienstelijk. Haha! Ik vind Roel en Solano´s een erg mooie combinatie trouwens...en dat geel steekt echt ontzettend mooi af bij dat zwart Kwijl

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 23:26

ik durf het bijna niet te zeggen Bloos maar Roel was 1e in de open senior reining Pling

ik ga nu snel naar bed want morgen moeten we weer

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 19:48

Ook ik heb vandaag gestart en super gereden. was 5 in de open trail en rweede in de open horsemanship Haha! Haha! Ben dus weer super trots op mijn haffie.

Verder vond ik het super georganiseerd!!!!!!!!!!!!!!!
nou tot de volgende wedstrijd

groetjes tanja

Hollybollie

Berichten: 761
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 20:58

Ik ben ook vandaag gestart met Holly. 3de in de open junior pleasure, 4e in de open junior trail (ik was even het spoor bijster bij het balkjes figuur Frusty ), en 5e in de open western horsemanship AA. Ik vond het een goed georganiseerde wedstrijd. Enige minpuntje was dat het s'ochtends niet echt achter elkaar doorliep maar dit kwam geloof ik doordat er klassen uit waren gevallen.

Peggy de Kraa had de open junior en jackpot pleasure gewonnen.
Chris Knol was 1e in de de jackpot trail, de western-riding, western horsemanship en versitale horse en is hiermee all around champion geworden. Ik vond vooral zijn versatile parcours er heel gaaf uitzien.

Goede horsemanshipproef trouwens calemity-jane!
Groetjes ,

Bianca

DubbelFun

Berichten: 88665
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 21:04

Die Chris, leuk dat hij weer eens startte.

Iedereen gefeliciteerd met alle behaalde prijzen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48390
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 21:05

gefeliciteerd Bianca!! Haha! en de anderen natuurlijk ook!!

Hollybollie

Berichten: 761
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 21:07

Ook nog Jos en Roel gezien trouwens en misschien nog meer bokkers, maarja die herken ik niet... Wanneer gaan we nou toch eens Boktbuttons ofzo laten maken Haha! ?

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 21:20

ik weet nu wie je bent.

ik vond het ook een leuke wedstrijd.
en Spooky was alweer een stuk flinker dan de vorige wedstrijd. wel nog wat gespannen, maar geen rare sprongen.
6e met de horsemanship, met wel een hele leuke stop Gaaaap vlak voor de jury Haha!

chicky van Roel had aan het eind van de dag echt geen zin meer, waarom een slalom om 3 pionnetjes , als je er ook gewoon overheen kan walsen Haha!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 23:29

Iemand nog een slanke dame met knalrood lang krullend haar op een flinke Haflinger voorbij zien komen?
Als ik het goed heb in de open pleasure en de amateur pleasure.

Das mijn buuf, heb haar nog niet gezien. Iemand enig idee of ze een prijs had?

rhynstoner
Berichten: 146
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 23:45

mn vriendin heeft weer meegedaan een 5e, 3e en 2e plek, bij de beg. jackpot trail, beg. trail en beg reining alleen weet ik ff niet meer waar ze wat bij gehaalt heeft het was in inder geval op haar half arabier: cheyenne, misschien iemand opgevallen? dus ik ben weer super trots op mn meissie, en haar vader heeft ook meegedaan die heeft niks gehaalt, maar dat was gewoon pech.
jos jou heb ik nog wel ff gezien en gesproken alleen balen dat je zelf niet mee kon doen.

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 08:02

Wat een mooie resultaten allemaal. Gefeliciteerd!

=^.,.^=

missquarter
Berichten: 276
Geregistreerd: 22-01-03
Woonplaats: boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 09:00

Ik heb ook meegedaan met Beginners Pleasure en Jackpot Pleasure.
Ben in de beginners pleasure 6e geworden. Jammer want het ging wel redelijk goed. Alleen is Susie uit galop gevallen en toen zijn we weer verkeerd aangesprongen. Helaas heb ik dat niet opgemerkt. Dus daar zesde.
Gelijk erna kwam de Jackpot pleasure. Dat ging mis. Susie werd een beetje heet en was bijna niet meer te houden. Jammer dus het was niet zo netjes gegaan.
Maar toch weer veel geleerd en het was erg gezellig.

Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 09:09

Ik ben aan het einde van zaterdagmiddag gaan kijken om de Reining onderdelen te zien, bij alle onderdelen kwamen een flink aantal ruiters aan start, wat de avond extra leuk maakt!
De avond begon met "fool them school them" en dat was voor een aantal paarden en ruiters een heel mooie kans om die wedstrijdkriebels te ervaren.

Toen de junior reining, waarbij Evelien Geerlof met haar hengst Chex zeer verdiend de eerste prijs heeft gehaald! *LOL*
Het was een flink deelnemersveld en er moest één van de moeilijkste patterns gereden worden, er waren er dan ook een paar met een 0 score. Eerlijk gezegd maar een enkele echt mooie proef gezien.

De senior reining is door Roel gewonnen; erg netjes gereden.
Zijn grootste concurrente (Debby met Docs Golden Partner) reed helaas een out of pattern, heel zonde want ze had super gereden. Huilen

En als laatste de Jackpot reining, wederom door Evelien met een mooi gereden proef gewonnen. Het was voor Evelien de eerste wedstrijd sinds anderhalf jaar en ze is weer helemaal "terug"!

Kortom, het was een leuke avond!

bugsy

Berichten: 369
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 13:21

Allereerst iedereen van harte gefeli!
Helaas heb ik Roel zijn winnende proef net gemist, maar de combi is inderdaad geweldig!
Seapy deed het ook hardstikke goed voor de eerste keer *LOL*
Ik heb altijd weer respect voor iedereen die de arena binnengaat
Ik vond de sfeer alleen wat matjes, volgende x mag de muziek van mij wel wat harder Haha!

Ik stond lekker te glimmen toen er 2 palomino’s de ere ronde reden (hihi)

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 19:25

Hallo iedereen,

hier weer eens een berichtje van mij!!
Ben mede organisator van deze Show
Gelukkig is alles goed gegaan en we liepen lekker optijd met de schema. We aren zelfs 4 minuten eerder klaar dan dat we uit gerekend hadden.

Op de eerste plaats wil ik iedereen feliciteren met de behaald prijzen. er waren rubrieken die super gereden werden maar soms was het nivo weer erg matig. Voor de bokkers denken wie ik ben ik was de schrijver die allebei de dagen mee liep met Peter Wittermans. Hollybollie het klopt dat de zondag programma niet echt doorliep. Dat kwam ook omdat er rubrieken uit waren gevallen maar ook omdat er een aantal deelnemers mee deden die stil stonden voor afsluitdijk.

De muziek klopt dat die te zacht stond. Ik was ook erg aan het balen. Maar het is gelukkig aardig verlopen. En geen ongelukken gebeurd.

Hopelijk Tot volgend jaar

fantasia
Berichten: 36
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 19:54

hey
ik was ook op de wedstrijd was echt leuk ik reed op die bonte pony
voige keer op de kalverhoek flipte hij nu was hij wel braaf gelukkig niet gewonnen maar dat maakkt helemaal niets uit ik vond wel dat sara een hele mooie proef had alleen eerst rechts spinden inplaats van links


nou doei

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 20:40

hai hollibolli

mijn horsemanship ging inderdaad erg goed maar moet wel weer even denken wie jij bent?

mandy88
Berichten: 39
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 07:35

ik heb ook meegedaan, voor mijngevoel ging het met de trail minder goed maar ben toch tweede en derde geworden. voor mijdoen ging de reining top, alleen veel stomme fouten van mezelf, toch nog vijfde geworden...
mijn vader ging echt heel fout, met A.M.Boy. maar ja dat was toch wel een beetje zijn eigen schuld...

basß
Berichten: 83
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 08:48

Foto's van de wedstrijd staan op de website : www.jankan.nl

mooie foto's OK dan!

bugsy

Berichten: 369
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 09:45

Jeetje hé, wat een mooie foto’s Kwijl
Alleen daarom zou je al mee willen doen Haha!

missquarter
Berichten: 276
Geregistreerd: 22-01-03
Woonplaats: boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 09:53

Ja ze zijn heel gaaf! Ik zat al te bedenken waar die foto's te zien waren.
Die meneer stond echt veel plaatjes te schieten.
Ik sta er wel 5 keer op of zo.....

mandy88
Berichten: 39
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 10:20

vet leuke foto´s!!! jammer dat de stops van Arrows Mighty Boy er niet helemaal opstaan, die kan zo gaaf stoppen!!! OK dan! OK dan!

basß
Berichten: 83
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 12:41

die van mijn staan er wel op ik ga ze bestellen

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 13:45