Sommige mensen slaan zowat kleine jongetjes uit...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Sommige mensen slaan zowat kleine jongetjes uit...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-03 19:53

Sommige mensen slaan zowat kleine jongetjes uit een kermis attractie Boos!

Ik was daarnet op de kermis in helmond, en ik ging met mijn zus naar de breakdance. Wij een kaartje kopen, en wachten.
Dat ding stoppen met draaien, en we lopen dus naar een karretje. Worden we opzij gedawt door mensen die dr zo nodig gelijk in moesten. Nou okeej, wij weer wachten.
Na een poosje stopte die weer, en we rennen (dit keer wel ja Tong uitsteken) naar een karretje. Net na ons kwam er een klein jongetje aan, maar wij waren eerder. Dus wij zeggen tegen hem: "Jij mag na ons wel in ons karretje." want het was ook zo sneu Schijnheilig . Hij had al 4x gewacht voor ons. Nou dat ding gaat draaien en wij breken onze nekken Tong uitsteken
Nou dat ding stopt weer, en dat jongetje kwam aangelopen. Maar precies tegelijk kwam een vader met zn zoon aangelopen. Wij zeggen zo: "We hebben met hem afgesproken dat hij er in mag"
Die boze vader (vader A) zegt zo: "Ja, da's jammer dan" en blijft staan. Dan komt vader B aangelopen, de vader van het jongetje. Wij leggen het nog een keer uit aan vader A, want echt snugger issie niet..
Nou die vader B zegt er ook wat van. Opeens duikt vader A voorover (het karretje waar wij nogsteeds in zaten) en roept tegen vader B (met zijn vuist opgeheven) "MOET JE DR ZO ÉÉN???" Mijn zus zegt zo: "Hoe oud zijn we nou eigenlijk?!?" Frusty Dus vader A druipt af want zoontje lief had al een ander karretje gevonden. Dus uiteindelijk zat het jongetje er alsnog in Party!!

Maar dat is toch echt triest??? Als je gewoon bereid bent te slaan, omdat je niet in het karretje mag??? Dan moet je nog een heel eind opgroeien, ook al heb je een snor..

... And we like all the fluffy animals.



Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 19:54

banketstaaf!!
Stoere LINDA! Zonder haar zijn we nergens he Lientje Lachen

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 19:56

Citaat:
Dan moet je nog een heel eind opgroeien, ook al heb je een snor..
Haha! Haha! Geweldige opmerking !

Het is inderdaad te zielig voor woorden zo'n man!

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Maroesje88

Berichten: 122
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 19:57

Jeetje, gelijk heb je paulien! Echt volwassen is het niet nee!

Groetjes van Marein

ps. MG ik houd van je

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 20:21

tsss, en dan zeggen ze: "Die jeugd van tegenwoordig"
Hier kan ik even niet bij...wat een klote vent zal dat geweest zijn Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 00:26

Dan ben je echt een lekker voorbeeld voor je kinderen
Sommige ouders Lips are sealed

linielin

Berichten: 858
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 00:42

ik was toevallig net ook op de kermis in helmond geweest. ik denk van 10 tot 12 uur ofzo. zie ik daar zo'n omaatje die een meneer edreigd om met haar stok te slaan omdat hij per ongeluk duwde. nou sorry dat vind ik dan ok nergens op slaan

Don't dream your live but life your dreams!

sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 04:41

Is toch niet erg om ff te wachten om een karretje te hebben?
Hier in Bladel duwen ze je ook met lomp geweld omver omdat ze zo nodig perse een karretje moeten hebben.
En dat voor volwassenen he
Eigelijk snap ik niet waarom ze ook niet van die wachtruimtes maken....zoals je bij andere dingen soms wel hebt. dan is het tenminste eerlijk

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Tara_13 en 4 bezoekers