Ze motte me nie! (zoektocht werk)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Ze motte me nie! (zoektocht werk)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-03 14:01

*LOL*
Omdat ik dit jaar niet langer op vakantie ga dan 4 dagen wil ik eigenlijk mijn vakantie maar gaan gebruiken om eens wat geld te verdienen en zo mogelijk ook nog te sparen.
Ik werk al wel bijna 2 jaar bij hetzelfde bedrijf, thuiswerk voor een internetsite, maar momenteel schiet dat qua uren bepaald niet hard op.
Daarnaast ben ik nog de personal assistant Schijnheilig van mijn vader, ik doe tegenwoordig zijn administratie voor zijn praktijk, heb ik deze week ook heel wat uurtjes aan gewerkt.
Maar ik zoek er dus nog iets bij, voor ongeveer 2 dagen in de week.
Winkels in overvloed hier in Assen, maar ze schijnen nergens iemand nodig te hebben. Ben bij schoenenwinkels, kledingzaken, huishoudwinkels, dierenspeciaalzaken en andere zaken geweest, maar overal hebben ze al genoeg bezetting.
Beetje een tegenvaller, ik ga morgen opnieuw de stad in en zal dan nog wat winkels afgaan, maar ik denk dat ik te laat ben, de vakantiekrachten zijn al volop aan het werk.
Vroeger stapte je een paar winkels binnen en had je binnen de kortste keren beet, zou ik te oud en te duur zijn? Haha!


SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 14:03

Dat probleem heb ik ook

Ik zocht dus ook een vakantiebaantje, maar overal zoeken ze vaste hulpen of hebben ze al genoeg. Het is echt moeilijk om nu nog een baantje te krijgen Scheve mond maargoed dan vier ik maar lekker vakantie Haha!

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 14:35

Er is gewoon (vooral hier in het noorden) echt heel weinig werk, ik weet er alles van Scheve mond . En ze zullen je in winkels niet snel aannemen denk ik, er zijn zat mensen die er willen werken en dat nemen ze sneller jongere mensen dan jij aan, die zijn goedkoper.
Je zou naar een uitzendbureau kunnen gaan, kijken wat ze hebben, schoonmaakwerk en voor de thuiszorg ed is er altijd wel en dat verdient ook beter dan in winkels.

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 14:42

Je kunt ook kijken of je een administratieve functie kunt krijgen voor twee dagen in de week. Wij hebben nu in de vakantieperiode 4 weken lang een adinistratieve kracht die de lopende werkzaamheden opvangt terwijl de rest op vakantie is Lachen.

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 14:54

Indien je wat dichter in de buurt van Arnhem zou wonen zou je bij ons aan de slag kunnen..........

Ik denk dat bedrijven niet zoveel mensen meer aannemen. Het gaat gewoon niet zo goed met de economie dus ze zullen wat harder aan de touwtjes moeten trekken!

Op zoek naar de zon!!!

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 14:57

Als je wat eerder geweest was, had je een maandje hier kunnen werken ter vervanging van mijn collega. Maar helaas, te laat...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-03 15:49

Nou toch een lichtpuntje, net op weg naar de supermarkt nog de Bart Smit en de Bruna ingedoken, en zowaar zijn ze bij de Bruna op zoek naar personeel voor 2 dagen in de week

Ja niet nu..., maar in januari Haha!

Najah, morgen nieuwe kansen. Knipoog

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 15:53

jammer dat je niet in de buurt woont. Bij ons hebben ze nog wel iemand nodig voor in de vakantieperiode. Veel suc6 met je zoektocht iig.

Niets zo charmant als een paard in her land.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 16:03

Balen is dat. Idd zijn veel vacatures al opgevuld door vakantiekrachten. Daarnaast werkt de economie op dit moment ook niet erg mee...
Succes.

* To Belg, or not to Belg *

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 16:12

Tja hier zoeken ze meestal wel mensen zoals Natascha ook al zegt, maar meestal maar tot 21 anders worden ze te duur...

Succes met zoeken.

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 16:39

vrouwen zijn nu eenmaal duur Afbeelding
Is gewoon discriminatie! We zijn op die leeftijd voor een werkgever gewoon niet meer aantrekkelijk! Afbeelding

a dirty mind is a joy forever

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 17:09

Ik heb het ook hoor.. Ik was er niet op tijd bij met vakantiewerk zoeken (buitenlandstage van drie maanden, feb, maart en april) en had daarna eigenlijk te weinig tijd om te zoeken. Ben nu 22, dus ook duur Ik ben vanmiddag in Grunn aan het zoeken geweest, nu heb ik via Manpower een sollicitatie voor telemarketing (vind het eigenlijk helemaal niets, maar ja. geld is geld), en dinsdag een sollicitatie bij IKEA. Heb je de praxis, gamma en al die winkels op het industrieterrein al gehad? Die zoeken nog wel eens cassieres. Gewoon via internet open sollicitaties doen, bij vendex ofzo (C&A, V&D) Succes!!

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 18:13

Ach ja, na 64 afwijzinge gaat het wennen moet je maar denken Haha!

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 18:27

Ik ga voorlopig promotie lopen.. Gaaaap.. maarja verdient wel lekker en ik moet nodig geld hebben, ben onderhand blut.. Haha!

Belker

Berichten: 15253
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 18:56

Wat dacht je van vakantie hulp in en verzorgings/verpleeghuis? woonkamerdiensten enzo. probeer Start Medi Interim eens.

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 19:37

Werk in de schoonmaak is misschien niet alles maar verdiend goed en ze hebben altijd wel mensen nodig. JE bent ook maar een paar uur per dag bezig...

---CARPE DIEM---

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48200
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 21:11

het is gewoon een hele slechte arbeidsmarkt... ik ben nu ook al bijna 2 maanden thuis... en ik mag blij zijn dat ik tijdelijk mag werken...

Ik weet niet of er een vestiging van uitzendbureau UNIQUE bij je in de buurt zit? Maar die hebben heel vaak cateringwerk... veelal afwassen, maar het betaalt redelijk....

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 17:44

Heb vandaag promotie gelopen, voor een brillenzaak in sparland (Schiedam) heb ff vet 30 euro verdiend met 6 uurtjes werk!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 18:49

de agararische sector verdient ook goed.. simpele dingen als aardappelen sorteren, knoflook rooien (ga ik van de week doen), prei planten.. Bij ons in de polder weet ik zowiezo dat de meeste boeren wel wat hulp kunnen gebruiken.. in drente vast ook wel

..... leeg .....


mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 19:14

Meestal moet je er vroeg in het seizoen al op zoek gaan naar een vakantiebaantje, anders is alles al bezet (hier dan) De agrarische bedrijfsverzorgings dienst zoekt geloof ik ook nog mensen Verward, dat zei mijn broertje tenminste.

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 22:56

Ik doe zelf nou ook deels 'agrarische sector' (dwz plantjes oppotten bij een kwekerij) maar ik zou me kunnen voorstellen dat je niet echt op zoek bent naar dat soort werk. Er is desalniettemin in die sector misschin nog wel wat te vinden.....

Succes met je zoektocht verder!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 23:19

Moonlover schreef:
heb ff vet 30 euro verdiend met 6 uurtjes werk!


Als je 14 bent is dat heel wat, als je 24 bent is het nogal schraal...

Moet het perse in een winkel zijn?

In de horeca zoeken ze ook nog wel eens wat, ter vervanging van personeel dat op vakantie gaat bijvoorbeeld.

Of idd in de (thuis)zorg.

Nulla tenaci invia est via

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-03 23:24

Hoeft niet perse een winkel hoor, maar horeca-ervaring heb ik niet, en dan is het voor jou 10 anderen die wel ervaring hebben.
Ik ga komende week nog eens richting industrieterrein zoals iemand al opperde. De intratuin, de praxis, de marktkauf, dat zijn wel de winkels met hordes personeel. En de Hippo zit er Knipoog Wie niet waagt wie niet wint nietwaar *LOL*
Ach er zal heus iets te vinden zijn, maar het viel me wat tegen omdat ik eerder altijd zo makkelijk aan werk kon komen, kreeg zelfs vaak baantjes aangeboden terwijl ik niet eens op zoek was, dat is nu wel anders.
Maar de aanhouder wint. Desnoods waag ik in augustus een nieuwe poging voor de laatste maanden van het jaar, voorlopig kan ik met de administratie voor de praktijk van mijn vader nog een eind vooruit, maar kreeg zo ineens de ingeving om er wat bij te zoeken.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 16:08

ik ben vanmorgen nog een uurtje aan het bessenplukken geweest. Niet voor mezelf hoor, voor mijn neefje. Hij had van 08:00 tot 14:00 weer 25 euro verdiend....

Kun je ook nog altijd bij Geert proberen. Hoewel hij voor in de schuur mensen genoeg heeft....

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 16:20

Bessenplukken, Riëtte? In jouw toestand.... Tssk! Het is maar waar je zin in hebt.
Overigens zijn wij hier nog naarstig op zoek naar een telefoniste/receptioniste, m.i.v maandag a.s. voor 38 uur in de week ,f voor een periode van drie weken. Wellicht is het iets uit de buurt van jou Ach gut .

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, blondies, CarpeDiem_, claudtje, Flew, gerlindie, GoogleAdsense, Grainey, HELder, IASCrawler, Ipsiedipsie, JoyenUnory, manubres, MoniqueT, nafkedemi, NinaZ, Room_Soesje, RoronaZorro, Roulette_, SentiBot, Sintara, Switch2016, Vuri en 76 bezoekers