Jeuh, weer een set compleet!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Jeuh, weer een set compleet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-03 22:45

Afgelopen week was ik met Sarabande naar de ruitersportzaak gegaan om een petje te kopen. Uiteraard kwam ik met veel meer thuis dan alleen een petje (tja daar loopt al een topic over, herkenbaar dus Haha!). Een hele mooie jas en bodywarmer van EUROstar, roestkleur (denk ik Verward) met zand/beige. Ja leuk, en dan? Ze hadden er daar geen bijpassende rijbroek bij dus die moest ik ergens anders zien te vinden.

Vandaag ging ik naar Gierman in Tilburg, ons eigen knusse paardenzaakje om eens te kijken wat hij had liggen. Nou echt een aantal hele mooie zandkleurige rijbroeken, precies wat ik zocht! Uiteenlopend van 45 euro van Harry's Horse, 100 euro van Cavallo tot 175 euro van Pikeur,... Ja eenmaal raden met welke ik naar huis ben gegaan Huilen . Dan had hij ook nog een zandkleur setje bandages met shabrak, precies de kleur en maat die ik zocht,... Lovers Goh en dat blauwe halster staat wel mooi bij haar nieuwe blauwe uitrijdeken die ik van mijn vriend heb gehad Schijnheilig ,... Oh en doe er dan ook maar meteen die bandageriempjes bij van 7 euro per 2. Ja wel 2 x 2 want het zijn 4 benen he!!! Ooooh en die onderlappen van Eskadron, dat zijn die elastische toch? Die schijnen zo fijn te zijn ! Nou wel prijzig maar ach, ik ben nu toch bezig,... Lips are sealed

Ktjing, bij de kassa svp even 275 euro afrekenen. Ik kreeg er dan wel gratis een zak paardensnoepjes bij *LOL*. Maar, moraal van dit verhaal: ik heb mijn set compleet en kan dus weer rustig een fotoreportage laten maken Haha! !!!


Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 23:10

Haha doe maar weer Haha!
Maar leuk hoor, nu verwachten we natuurlijk wel snel die fotoreportage Tong uitsteken

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-03 23:27

Ehm, tja, nieuwe locatie Amersfoort. Is wel een eind rijden voor de fotograaf Haha!. Eerst maar even acclimatiseren? Wellicht tijdens de Tyrza clinic een nieuwe fotoshoot,... Knipoog

Belker

Berichten: 15257
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 06:57

Gelukkig had mijn fotograaf een gevulde kamer met allemaal witte spullen. Ik heb dus een mooie wittte set voor de foto's.
Sjabrak zelfs met stalnaam erop Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 07:28

Super! Haha!

Ach, en dat geld... Wat zou het! De baan is binnen dus dan mag je jezelf best wel eens verwennen (En Saar ook natuurlijk *LOL* )

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 07:29

Ik herken mezelf zoooo in jouw shopgedrag. Ook ik heb zo'n setjes tik (alles moet uni). En wat smaak betreft komen we volgens mij ook een aardig eind in de richting (kersenshirtje )... Zullen we een keer samen gaan shoppen? *LOL*

Jaffel sprak ooit de wijze woorden:"Hij was not amused dat ik als poesierazzi achter hem aan joeg" Haha!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-03 09:15

Haha Sjuim, ja dat zei die man bij de paardenwinkel ook,... Alleen verwen ik mezelf (en Saar) iets teveel de laatste tijd *LOL*. En Yokie, als jij nou niet zo ver in het noorden zou wonen, zou dat nog eens heel erg leuk uit kunnen pakken ! Komt de tentenkamp bij Hyporama er weer niet aan Verward ??? Ook altijd wel leuk om te snuffelen Haha!.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 09:27

ohhhh wat ben jij erg zeg Haha!
zo kost de paardenhobby helemaal kapitalen.......... Haha!

maar okee, staat natuurlijk wel mooi he....

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 09:35

Hahaha, no comments! Ach gut

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 10:05

Anoukie schreef:
En Yokie, als jij nou niet zo ver in het noorden zou wonen, zou dat nog eens heel erg leuk uit kunnen pakken ! Komt de tentenkamp bij Hyporama er weer niet aan Verward ??? Ook altijd wel leuk om te snuffelen Haha!.


Misschien maar goed ook dat we niet zo dicht bij elkaar wonen, anders weet je elkaar steeds vaker te vinden voor shop uitjes *LOL* Maar voor een keertje is de afstand best te overbruggen hoor. Ik pak gewoon mijn trouwe broem-broem en reis wel af! Maken we er gewoon een ienieminiemeeting van

Jaffel sprak ooit de wijze woorden:"Hij was not amused dat ik als poesierazzi achter hem aan joeg" Haha!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-03 13:57

Goh Yokie, ik wist trouwens niet dat jij zo'n kwijlpaard had Kwijl ??? Even in je profiel gekeken Schijnheilig Haha!.

Enne, ja een minimeeting, goed idee hoor, maar dan toch maar op de tentenkamp wachten? Misschien dat Shanna wel weet wanneer dat weer is, aangezien zijn bij Hyporama werkt Lachen. Even pbtje sturen Knipoog.

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 10:19

Anoukie schreef:
Goh Yokie, ik wist trouwens niet dat jij zo'n kwijlpaard had Kwijl ??? Even in je profiel gekeken Schijnheilig Haha!.

Enne, ja een minimeeting, goed idee hoor, maar dan toch maar op de tentenkamp wachten? Misschien dat Shanna wel weet wanneer dat weer is, aangezien zijn bij Hyporama werkt Lachen. Even pbtje sturen Knipoog.


Heb 'm ook nog niet zo lang hoor, sinds mei Party!!

Tentenkamp is goed idee. Laat maar horen wanneer het is!

Jaffel sprak ooit de wijze woorden:"Hij was not amused dat ik als poesierazzi achter hem aan joeg" Haha!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 10:37

heerlijk is dat he?
(nou ja niet het afreken gedeelete dan *LOL*
ik moet ook niet al te veel in de buurt van sommige goede ruitersportzaken komen..!!
ben benieuwd naar foto's, jou set is helemaal mijn smaak!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 14:50

Ik weet ook altijd met een zooi dingen thuis te komen ook al heb ik niets nodig. Voor de paarden geef ik het geld makkelijk uit, voor mezelf niet.... *LOL* Dat wordt nog wat als ik straks DRIE paarden groot heb die allemaal spullen moeten hebben. *ai*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 15:10

haha, zo doe ik dat dus ook altijd....

maar wat wel fijn is, je kan je paard gratis snoepjes geven en je loopt er weer mooi bij Haha!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 15:16

Maar nu heb je nog drie bruine paarden. Daarvan kun je de spullen (shabrakken ofzo) ook nog voor die andere paarden gebruiken. Maar als je ook nog verschillende kleuren paarden had was de verleiding volgens mij nog groter om "setjes" te kopen...*LOL*

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 15:17

Of als ze allemaal een andere maat hadden Knipoog

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-03 16:13

Hahaha, nou ik heb nu maar 1 rijpaard hoor, mijn jaarling is nog wat te klein voor bandages enzo Knipoog en Roxanne heeft een ander baasje gevonden.

Mijn kennende ben ik dit over een tijdje weer beu of zie ik een nieuwe kleur (seizoensgebonden Haha!) en schaf ik weer een nieuwe set aan. Vandaag verhuist en oh wat ik allemaal op de zolder ben tegengekomen aan shabrakken en bandages Bloos ,...

Volgende week op mijn nieuwe stal mijn nieuwe set uitproberen Haha!. Ben heeeeel erg benieuwd hoe het staat Kwijl .

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-03 16:14

Jurga schreef:
Ik weet ook altijd met een zooi dingen thuis te komen ook al heb ik niets nodig. Voor de paarden geef ik het geld makkelijk uit, voor mezelf niet.... *LOL* Dat wordt nog wat als ik straks DRIE paarden groot heb die allemaal spullen moeten hebben. *ai*


Tja, helaas verwen ik mezelf ook iets te graag *LOL*. Maar goed dat ik weer een goedbetaalde baan heb gevonden Haha! !


bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 17:46

hihi,zeeeeeer herkenbaar,toen ik een hooinet ging halen had een shabrakje,bandages,peesbeschermers,een dekensingel en 5kg paardensnoepjes meer...uups Schijnheilig

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Albertina71, Annienke, BranwenGC, Femia, Maanon_, Mark0919, Myrthe_bz, Wil_Fem en 40 bezoekers