Jiha, inkopen gedaan!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Jiha, inkopen gedaan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 17:21

Steeds las ik hier jalours de berichten van mensen die geld teveel hadden en inkopen hadden gedaan. Zielig keek ik dan in mijn potje.... Nee, nog niet genoeg (leg elke week een x bedrag apart)..
Maar vandaag was het dan zover!
Ik was hard aan een nieuwe rijbroek en laarzen toe, dus op naar hyporama.
De laarzen werden schoenen, ze zitten heerlijk, nu nog kijken of je er ook een beetje mee kan rijden.
En een donkerblauwe eurostar Corsica (ik zweer bij die broeken, echt!)

Verder stonden een longeerzweep (was kwijt, mijn stalhouder heeft hem inmiddels in 2 stukken gevonden, en niemand weet hoe het kan..) en een longeerlijn op mijn lijstje.
Nu heb ik 2 goede longeerlijnen, maar ze zijn allebei zwart, en je raadt het al, de halve stal heeft zwarte lijnen, ben ze dus ook continu kwijt, of heb zelf ineens de lijn van een stalgenoot in mijn kast hangen.
Heb nu dus een bordeaux lijn met een soort camel achtige streep. Ik weet zeker dat niemand deze kleur nog heeft dus dat moet goed gaan! Haha!

Longeerzweep is niet gelukt, de zwepen die betaalbaar waren hadden zo'n vaag bobbeltjes handvat, en verder stonden er alleen zwepen (gelakt) van 70 euro, tja, dat vond ik toch een beetje teveel van het goede

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 18:32

ja ik ben vandaag ook wezen shoppen!! Haha!
Mijn nieuwe witte rijbroek opgehaald, die lag daar echt al heel lang, maar aangezien het een eindje rijden is... Ik zweer echt bij pikeur rijbroeken,de multistrech dorlastan, met nepleren zitvlak, heeeeerlijk!
Euh wat had ik nog meer nodig, allerhande dingetjes, zoals hoevenvet, wondspray ( moet je gewoon altijd in huis hebben) , wat wormenkuren.
Verder gebruik nu af en toe een gogue bij het longeren, en na een aantal keer proberen (met zeer ontspannen paard als resultaat) zelf ook maar aangeschaft.. Een heel handig truitje van Anky, zit heel erg lekker, en was in de aanbieding.. dus dat kwam goed uit,en wat sokken, want daar was ik een beetje doorheen. En als laatste een nieuw bontje van mattes voor onder mijn zadel. Zag nog hele handige sporen liggen, met en soort bolletje erop dat rond kon draaien, zodat je nooit je paard lek kan prikken (niet dat ik zo extreem agressief ben, maar mijn paard is suuuuper gevoelig) Toen bedacht ik me dat ik echt SPO-Ra-disch met sporen rijdt, dus dat ik ze eigenlijk ook niet echt nodig had (goed he). De vliegendeken van Bucas viel ook af, want ze hadden de nieuwe met buikflap niet meer, er moesten nieuwe binnen komen, scheelt weer 150 euro!

Ik ben trouwens echt HEEEEEEL braaf geweest... Schijnheilig
Kwam ik thuis, keek ik de bon na, stond de prijs van de gogue: E 2,70
In plaats van 27 euro! das wel een verschil he.. ben zo braaf geweest om de eigenaar op te bellen dat hij een foutje heeft gemaakt..
Sommige verklaren me misschien voor gek, maar ik krijg daar altijd korting op bijna alles wat ik koop, dat scheelt me dus een heleboel geld.. plus de goede service, en ik zou het banketstaaf vinden als hij het na zou kijken en blijkt dat ik 2,70 heb betaald... eerlijkheid het langst toch??

Ps: k vind hyporama echt een ver-schrik-ke-lijke rotzaak... totaal geen service en een hoop van die troep ertussen...hij zit op nog geen 10 min van mijn huis vandaan, maar no way dat ik daar binnenstap...
Hij staat ook wel bekend als hypodrama hier Haha!

Maroesje88

Berichten: 122
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 18:45

Ik ben ook een keer bij Hyporama geweest, ik vond het wel een fijne winkel, het personeel was aardig en alles zag er netjes uit. Ik snap dus niet waarom je het een rotzaak vind.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 19:05

ik wil ook een keer naar hyporama, zo leuk lijkt me dat! een hele grote winkel met paardenspul Haha!
ik ben wel een keer in hypoweert geweest, echt heel de middag rondgesnuffelt en met een hele hoop minder geld naar huis gegaan Haha! zo leuk!

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 19:09

Ik ben naar die in Nieuwegein geweest, vond het niet echt geweldig Boos!

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 21:01

Ja, die in nieuwegein be ik ook een keer geweest, die is mega mega mega groot.. dat vind ik dus het nadeel van al die hypo's , het zijn van die grote onoverzichtelijke rotwinkels, negen van de tien keer staan er penny meisjes in die heel weinig van de spullen af weten, en die moeten je dan advies geven! (mijn ervaring hoor, misschien kwam ik op de verkeerde dagen). je bent er gewoon klant nummer x, ook al doen de verkoopsters nog zo vriendelijk, ik blijf het zo'n massa-warenhuis vinden. Zo goedkoop vind ik ze trouwens ook niet, ze lijken goedkoop, omdat ze een hoop van die rommel hebben met kwaliteit nul, maar een hoop andere producten zijn aardig aan de prijs.. Ik moet nu een eindje rijden, maar het is wel een kwaliteitswinkel waar je ook een stukje persoonlijke aandacht krijgt. Als je er komt kennen de mensen je, weten wat je voorkeuren zijn. Als er een keer iets stuk is doen ze niet moeilijk en krijg je gewoon wat nieuws, heb het een keer met een rijbroek gehad, kreeg zo een nieuwe, dat moet je bij hypo eens proberen..
Bovendien krijg ik ook bijna altijd wel korting, en dat is natuurlijk heeelemaal mooi meegenomen!!

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 10:01

ik ga wel naar hyporama ik vind het niet zo'n slechte zaak. maar meestal ga ik naar sta-rho is wel wat duurder maar wel beter en ze helpen je goed.

Pegassus97
Berichten: 726
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 10:06

Haha, ik blijf toch bij divoza of horse lover.
Maar als ik tijd heb, gaan we toch ff verder naar de grotere ruitersportzaak. Lachen

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 10:38

mmm, ik ben hier momenteel aangewezen op een klein ruitersportzaakje met idioot hoge prijzen (Ruyters in Nuenen). Nu ik een autootje heb, ga ik hier de omgeving nogmaals verkennen opzoek naar een goedkopere ruitersportzaak! Zal er eens een topic over starten....

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 10:39

ja, dan moet je ook naar schijndel gaan!
ik kom ook niet meer in neunen Tong uitsteken

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 10:55

He hoe laat was jij er? wij waren er namelijk ook even. Dat wat rond 3 uur ofzo. ;)