ja hoor... Ewald is weer thuis

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

ja hoor... Ewald is weer thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-03 14:22

En alle 3 merries over de zeik... letterlijk dus hè? Haha! Kennelijk heeft Ewald nog wat teveel mannelijke hormoontjes in zich want ze weten van gekkigheid niet hoe ze zijn aandacht moeten trekken.

Laica van Littleroosie die staat te showmiepen voor zijn neus, hoefjes elegant over de grond schrapen, stampvoeten, dansen, borst naar voren, kont naar achter, staart opzij en pissen maar....

Wanda een welsh x arabier, die brult af en toe even en sprint op hem af met d'r staart opzij. En dan staat ze dom te kijken joh als ze zijn aandacht niet krijgt?! Hup, nog maar een keer voor zijn neus staan, en nog een keer.

En dan Doah, een new forest die de baas s van het stel en aan de ene kant Ewald in elkaar wil schoppen maar aan de andere kant ook haar behoeftes heeft en hem er ook bijna onderpiest... hihi.

Soms rennen ze met z'n 3-en op hem af en die arme Ewald wordt er zo flauw van... En Gammon? Gam snapt er geen jota van, die eet lekker verder en aanschouwt het toneelspel. Lachen

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 14:39

haha, echt weer wat voor gammon, die denkt echt van wat zijn die nou aan het doen, niet aan het eten? DIE ZIJN GEK!!!!!!!!!!!!!

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-03 14:55

ja Gam heeft totaal geen greintje mannelijkheid in zich zitten, Dat is de goedheid en de sul zelve... ongelovelijk. Dat vind ik wel eens jammer hoor... dat hem alles ontgaat wat ook maar iets met hormonen te maken heeft haha!!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 14:57

nou, ik zou dat misschien wel liever hebben hoor, rij met king met een buitenrit maar eens langs een wei met andere merrie's mijn god, moest er laatst snel afspringen want hij wou ervoor dwars door een prikkeldraadje de dijk afgaan, haha kon hem wel bij me hhouden hoor, maar dan heb je toch zoiets van , liever iets minder hormonen, haha

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 17:13

Van die hormonen merk je met rijden niks hoor Knipoog
Doah was wel stil toen Ewald 1x flink van zich af beet. LAica vond Ewaldje altijd wel al beetje liev Knipoog En Gam&Waldi zijn back in tha house Tong uitsteken

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 18:55

Waldi en Lieka zijn ook een stelletje Knipoog
Stond madam echt te showen ( zoals het hoort Knipoog )?

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-03 19:45

ja ja echt zo retestoer Roos, halsje mooi gebogen... schraap schraap, zachtjes hinniken Haha!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 17:16

Laica vind Ewaldje wel lievv, vandaar gingen ze ruiken, allebei halsje dr op en ruiken, Laica ff dr schattige pismerriegilletje laten horen. Gam en Ewaldje stonden elkaar ook alweer te kriebelen.. Ja ben super blij dat we weer thuis zijn Lachen Landje is trouwens ook super netjes (kort gras)
Vandaag foto's gemaakt, komen binnenkort wel

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kascar, rayoow en 107 bezoekers