boktmeeting met vikki:regen,stallen en lief veulentje!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-01 17:31

vanochtend had ik jasja(vikki)opgehaald van het treinstation.we zouden samen naar onze gezamelijke kennis carla gaan.carla heeft een arabier(dhana)en dat is het halfzusje van escala.
dhana heeft onlangs een veulen gehad:mooi is ie geworden!echt een super lief koppie zit erop!hij is zwart en het don domingo amando.carla staat op de stal waar ik als eerste stond met tinkerbell.dus ik heb nog wat oude bekenden gezien Haha! .
daarna zijn we lekker (al kletsend ofcourse Haha! )naar mijn stal gereden en heb ik tinkie geshowd,en de grand tour de stal gegeven,uitgebreide rondleiding kun je het wel noemen omdat het zo groot is!
daarna bij carla werden jasja en ik heerlijk verwend met thee en tosti's Haha!
ja carla zorgde weer goed voor ons!
ze heeft zulke lieve hondjes,ben en jacky en die zaten heel de tijd lief bij me te knuffelen en ondertussen te rollebollen met elkaar!
jasja werd even een beetje moe en had hoofdpijn,dus aspirinetje en hup doorgaan(wie bunne bikkels weejewel)
we zijn nog evens langs twee ruitersport zaken geweest.
ik wilde een deken voor tink maar die zijn er uiteraard niet in haar maat Boos! ik zit te wachten op die ene die op maat word gemaakt maar dat zou nog wel even duren.grmbl.
nou ja ik heb een waterafstotentspul in een spuitbus gekocht en spray haar staldeken daarmee in en moet ze die maar op.zucht.
toen heb ik jasja weer op de trein gezet,ik geloof dat die de knollen op had(zoals ze dat hier zeggen)die meid was echt moe!
ik ook wel hoor!
maar ik vond het reuze gezellig en ga eerdaags gauw eens samen met carla naar jasja's escaaltje kijken!daar ben ik nu wel erg benieuwd naar!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 19:13

Het was echt reuze gezellig!!! Sanderijn is een vreselijk leuke en aardige meid, heb ook nog een kadootje van haar gehad, een halstertje voor Escala's kindje (dat weliswaar nog geboren moet worden...) Haha! Tinkerbell is echt een plaatje van een pony!!! Lovers *zucht* Echt een kittig dametje hoor!!! En de dame en heer van Carla zijn ook schatjes, maar ja...zit in de familie ook he... Knipoog En wat een fantastische stal waar tinkie staat, heeft Sanderijn zeker niet slecht gekozen!!! Zoiets hebben we hier helaas niet, maar ach, ik ben reuze blij met Escala's stekkie in Mijdrecht!!! Ik heb al afgesproken dat Sanderijn Carla na mijn vakantie eens een keer meesleept deze kant op... Haha! Jammer dat ik op een gegeven moment instortte, Frusty , kreeg aardige koppijn (evenals Sanderijn trouwens) en kon mijn ogen haast niet meer open houden...ben dan ook in de trein in slaap gevallen... Schijnheilig Zodirect maar ff vlug eten en dan naar mijn mandje... Slapen Dromen dan voel ik me vast weer wat fitter...Maar al met al een reuze gezellige dag met aardige mensen en lieve paardjes!!! Hopelijk volgt er gauw een meeting bij Escaal!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 20:24

Leuk hoor!!! Maarruh, nog foto's gemaakt Haha!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-01 23:06

oops he-le-maal vergeten.....maar het was ook zo druilerig weer,helemaal niet leuk om foto's te maken!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 21:06

Klinkt allemaal reuze gezellig Party!! En idd jammer dat jullie geen foto's hebben gemaakt...
groetjes.