Headshaking

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-01 20:24

Ik weet dus echt niet meer waar ik het las, maar iig ERGENS heb ik gelezen dat een paard wat last heeft van HEADSHAKING niet optimaal kan presteren. Wat headshaking is da wee k ook nie psies. Iig met het hoofd schudden. Of dat nou een afwijking, last van de vliegen of een aawensel is, geeeeeeen idee! wat vinden jullie hier nou van???
(kheb t stukkie niet goed gelezen, alleen t eerste vetgedrukte. Vandaar dat ik het niet psies weet...)

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 20:32

Het stond volgens mij in de eennalaatste strengen.
Of was het Bit Verward
Ik heb het ook gelezen.... hmmmm... Maar je hebt weinig aan me, want ik kan het ook niet meer precies herinneren.... :/

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 20:33

Arghhh!!! Dan zou Escala niet optimaal kunnen presteren...Huilen *snik snik* ...Hahahaha...*LOL* Bij Escala is het gewoon een zenuwentic, als ze op stal staat en er komt iemand de stallen binnen lopen die haar wel eens op het land zou kunnen zetten gaat mijn puk als een ware headbanger met haar koppie schudden om maar vooral opgemerkt te worden... Haha! *grijnz* Ze doet het dus sowieso niet als ze buiten staat (wat heel vaak is) en ook niet als er niemand is...puur om aandacht te krijgen...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-09-03 20:35 ]</font>