kitten van 8 weken die nog steeds wil zogen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

kitten van 8 weken die nog steeds wil zogen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 11:00

hoi allemaal,

ik heb sinds een paar weken een katje die, nadat ze als een gek heeft gespeeld en dus moe is, bij mij op mijn nek klimt en in mijn nek gaat zoeken naar een tepel! Ze kan dan gerust een kwartier lang gaan lopen lebberen! Je hoort dan echt van die schattige zuiggeluidjes.

Nu bv zit ze ter plekke aan mijn knie te lebberen.

Wat houdt dit nou in?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 11:19

Dat je naar meer smaakt... hihihi.... mijn poezen deden dat toen ze klein waren ook bij mijn wollen trui vooral.
Als je haar bij haar drinken en voer zet, gaat ze dan eten of drinken?
Die bengels hier die likken aan handen en bijten het liefst op mijn vingers (zijn 12-13 wk oud)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 12:00

Mijn zus heeft een klein katje van 8 weken en die doet dat ook. Ze heeft de dierenarts opgebeld maar die zegt dat het vergelijkbaar is met duimen. Je hoeft en kan er dus niks aan doen.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 14:45

Ìk had al zo'n vermoeden dat het een soort duimen was! Als ik haar van me af haal als ze bezig is, wordt ze helemaal gek! Ze wil koste wat het kost sabbelen! Erg fijn als ze onder je kin bezig is en lekker loopt te "fietsen" op dat dunne huidje van me daar...
Laatst bijgewerkt door Tyrza op 12-07-03 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 14:46

je geeft eigenlijk zelf het antwoord al -> zogen.

mijn lapjes deed het tot haar dood (afgelopen woensdag) en onze hond, een bullterrier, die speelde maar at graag moeder. Eén tepel is helemaal tot een harde eelttepel gezogen. Lovers was altijd een aandoenlijk gezicht die twee.

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 14:55

Onze kittens doen dat ook nogsteeds.
Heel die "uier" van moederpoes is uitgelebbert!
We hebben ook weleens gehad dat kittens bij elkaar op de buikjes gingen sabbelen, ook zoiets geks.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 15:02

Hahaha, die katertjes hier doen het niet.... maar wat 2 van mijn oudere dames poezen na 8 jaar nog doen is het melken (kneden met voorpoten en nagels) en nog steeds zijn ze geneigd om eens op een wollen trui te sabbelen... iemand zei ooit tegen me dat het een teken was dat ze te vroeg bij de moederpoes zijn weg gehaald?
Bij mijn poezen van nu 8 jaar, kan dat wel kloppen...
Die katertjes hebben echter tot ruim 10 wk bij tante poes gezoogd *LOL*

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 15:28

fijn hoor, als je nek vol met kattenkwijl zit....Knipoog

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 15:35

achja, de ene kat van mij doet het nog steeds, en t beessie is 13 Bloos

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 16:01

Mijn katje is nu 10 weken, en die likt ook altijd m'n vingers helemaal af. Of dan geeft hij een kusje op je lippen, gaat ie er heel zacht aan knabbelen. Haha!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 16:30

orri schreef:
Dat je naar meer smaakt... hihihi....


Sorry, maar ik moest zo lachen toen ik dit las! Moet ik meteen weer aan die reclame denken *LOL*

Sorry voor het off-topic Schijnheilig

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 21:21

een poes die we gehad hebben deed dat ook. Kreeg je altijd een hele natte plek op je t-shirt enz. Ik vond het altijd leuk als ze dat deed, zow sgattig.....alleen jammer als je haar dan altijd moest weghalen Knipoog

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 23:54

Onze poes doet het na 2 jaar nog wel aan zijn hangmandje........??? Eerst ook aan je trui maar dat is voglens mij over. Onze eerste kat deed het totaal niet.....
Ik vind het behoorlijk irritant, hij had een tijd de neiging om als je smorgens ging eten vlak bij je in het mandje te gaan liggen en dan maar sabbelen hoor!!!!!! BLEH die geluiden vond ik echt irritant als je net uit je bed komt en gaat eten........Boos!