Meeting in Tilburg?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Meeting in Tilburg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 20:18

Het is vrijdag in het zuiden ook weer eens eindelijk zomervakantie! En ik heb wel zin om mensen te meeten. Alleen zijn de meeste meetings nogal ver weg en daarom vraag ik of er mensen met mij willen meeten. Ik woon in Goirle maar omdat Tilburg op een betere plek ligt en ik daar ook nog naartoe kan fietsen denk ik dat een meeting in Tilburg beter is.
De meeting vind dan plaats na 5 augustus, dan ben ik terug van vakantie.
Wat we dan gaan doen? Ik weet het nog niet, iemand wel een idee? Mijn manege is dan waarschijnlijk dicht dus als iemand anders iets leuks weet, zeg het maar.
Wie lijkt dit wel leuk?

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-03 10:08

Helemaal niemand? Verdrietig

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 16:54

Of kom een keertje bij mij langs. Ik woon niet te ver weg van Goirle en Lois staat in Teteringen. Kan ik je een mooie siteseeing rit door groot Breda aanbieden Haha!

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 21:12

ja natascha dan kun je net zo goed naar tilburg komen Tong uitsteken fleury ik kom!!! Maar goed, mij zie je al elke week Tong uitsteken:P

Echt niemand?

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 07:37

als we een beetje vooraan Tilburg blijven wil ik best een keertje langskomen. Ik rijd tenslotte ook zo naar Molenschot en Tilburg is ook niet zo ver weg meer dan.

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 10:05

hej hej fleury en ik en kris en viv zullen er ook wel bijzijn denk ik zo wij zijn dan nml ook allemaal net terug van vakantie spreek even voor allemaal maar willen ze vast wel Lachen

en wat we kunnen doen tja dat weet ik zo niet wij hebben dan wel allemaal paardjes ter beschikking en natascha ook wel. en er zijn er vast wel meerdere die wel willen komen richting tilburg. groetjes fabske

p.s ik ga misschien ook nog een 3 daagse trektocht maken met mn paardjes dus weet niet zeker of ik er dan ben