Dressuurzadel-dagje!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Dressuurzadel-dagje!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-03 18:28

Ik ben vandaag bij Vrielink geweest, zadels passen op de bok. Wat een keus hebben ze, sjongejonge!
Ik heb Prestige, Kieffer, Stubben, KN, Hubertus en Passier geprobeerd. En daarvan allerlei modellen... Pfoeh Lachen
Op de bok kan je eigenlijk niet zo heel veel zeggen, ik vond de KN niet zo lekker zitten, en de Passier geloof ik ook niet (weet al niet eens meer wat ik waarvan vond) en van de Hubertus vond ik de stiksels te hard.

Meneer Vrielink (heet ie Arjan?) heeft met kundig oog gekeken en besloten welke zadels er maandag meegaan naar Iwaldo om te passen. Ik vond de allernieuwste Stubben eigenlijk wel heel erg lekker zitten Kwijl Dus ben heel erg benieuwd!

Als je trouwens een nieuw zadel koopt, valt er dan te praten over een gratis sjabrak? Haha!

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 18:34

Natuurlijk! Bij een zadel uit die prijsklasse krijg je dat er echt wel bij!
Je zegt gewoon, als ik er een mooi sjabrak bij krijg is ie verkocht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 18:35

sjabrak en singel moet je toch wel los kunnen peuteren hoor

En pas ze maandag, ik hoop dat je paard geen singelnijd heeft Knipoog

zonder gekheid het is een heel omgezadel, maar wel de moeite

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 18:35

En misschien een extra paar beugelriemen en een singel? Rubbertjes voor in de beugels?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-03 21:44

hihi extra alles Lachen
Overigens hadden ze zelfs tijgerprint sjabrakken, of koeieprint... én hele leuke mintgroene, en paarse, en en en...

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 21:46

Laura schreef:
Ik ben vandaag bij Vrielink geweest, zadels passen op de bok. Wat een keus hebben ze, sjongejonge!
Ik heb Prestige, Kieffer, Stubben, KN, Hubertus en Passier geprobeerd. En daarvan allerlei modellen... Pfoeh Lachen
Op de bok kan je eigenlijk niet zo heel veel zeggen, ik vond de KN niet zo lekker zitten, en de Passier geloof ik ook niet (weet al niet eens meer wat ik waarvan vond) en van de Hubertus vond ik de stiksels te hard.

Meneer Vrielink (heet ie Arjan?) heeft met kundig oog gekeken en besloten welke zadels er maandag meegaan naar Iwaldo om te passen. Ik vond de allernieuwste Stubben eigenlijk wel heel erg lekker zitten Kwijl Dus ben heel erg benieuwd!

Als je trouwens een nieuw zadel koopt, valt er dan te praten over een gratis sjabrak? Haha!


Het gekke is, dat wanneer de zadels gepast worden, die ene die zo lekker zat. toch niet zo fijn blijkt en vice versa... Tenminste dat was mijn ervaring!