2 meetings: met Lia (Ilindra) en Albert

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30595
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

2 meetings: met Lia (Ilindra) en Albert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-03 20:33

Ik ben een weekje op vakantie geweest. Ben vorige week vrijdag vertrokken en vandaag teruggekomen. Ik heb bijna 200km gefietst totaal, maar ook nog andere dingen gedaan. Waaronder winkelen, maar nog meer.

Op maandag had ik met Lia afgesproken. We hebben een buitenrit gemaakt. Overigens voor mij de eerst keer op zo'n groot paard volgens mij. Maar vind Geldersen opeens wel leuk. Handell en Ilindra vond ik erg gaaf. Natuurlijk heb ik ook Lisa met haar veulen gezien, ook erg lief!! En supergave natuur daar, maar wat wist ik al.
Wel even voor iedereen, ik stap niet over van de Cobs naar de Geldersen, is mij toch een maatje te groot Haha!

En op dinsdagavond ben ik met Albert meegeweest. We hebben gemend met Sparkling Boy. Dit wilde ik erg graag omdat ik een jaarling en een veulen van hem verzorg. Vond hem super lopen voor de wagen, ookal is het een echte hengst.

Ik wil jullie beiden heel hartelijk bedanken, vond het allemaal erg gaaf. Ik hoop het nog eens over te kunnen doen, even smeken om weer naar Putten op vakantie te gaan.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 6 bezoekers