Renza en de andere paarden + pony's daar

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Renza en de andere paarden + pony's daar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-03 15:41

Ben vandaag voor het eerst sinds 2 jaar weer naar Renza toegeweest...
Ik verzorgde Renza alweer 3 jaar geleden, samen met Gaby hier op bokt. Gaby rijdt nog steeds af en toe op haar, maar rijdt nu vaker op Joker (Gaby is nogal groot Tong uitsteken , Renza een niet al te grote pony en Joker is een paard Schijnheilig ) .
Gaby ging eerst nog even op Joker rijden en na afloop mocht ik er ook nog even op Haha! ! Ik had er nog nooit op gereden, maar hij was erg braaf en ik vond het een leuk paard. Niet eens zo heel groot alleen af en toe een beetje een etterbak. Met rijden niet echt, maar met poetsen / uit de wei halen je omver duwen / schuren, tijdens opstijgen uiteraard niet stilstaan en de bak uitlopen Lips are sealed , maar verder een lief beest Lovers .
Hij heeft Z gelopen en meneer Bos (eigenaar) rijdt er ook menwedstrijden mee, maar volgens mij is het de bedoeling dat hij uiteindelijk verkocht wordt (maar dat zeiden ze 3 jaar geleden ook al..).

Afbeelding
Gaby op Jokertje, uitstappen..

Afbeelding
Joker's hoofd.

Ook nog wat foto's van Hiriska gemaakt. Ook een lief paard, heeft eveneens Z gelopen en is een knuffelpaardje Lovers . Ik mestte haar stal altijd uit en ze hinnikte soms ook naar me Schijnheilig Lovers .

Afbeelding
Jammer dat haar neus eraf viel, anders was het wel een leuke foto geweest!

Afbeelding
Lovers

Omdat Miroma op wedstrijd ging (loopt nu L2, mag al wel M1 starten) hadden we haar nog even gewassen.

Afbeelding
Hier kijkt ze naar Gaby. Ze staat een beetje onduidelijk op de foto, maar het is een lief paard. Alleen soms een beetje chago op stal, dus ik vond haar altijd heeeel eng Schijnheilig .

Toen maar naar de wei gegaan en wat foto's van de pony's gemaakt, ik heb nu foto's van alle pony's, behalve van Litho omdat die ook op wedstrijd ging.

Afbeelding
De pony's in de wei, v.l.n.r.: Indian, Renza, Silvia en Bendor

Afbeelding
Renza Lovers !

Afbeelding
Dr hoofdje Kwijl

Afbeelding
Aan de kant jij! Ik ben hier de baas! (links Renza, rechts Bendor)

Afbeelding
Ja daaaaaahag, jij gaat mij uit deze wei halen! (Bendor)

Afbeelding
Hier is het weer veilig Vork !

Afbeelding
Indian, lieve maar zeker niet makkelijke (vooral niet als ze hengstig is) pony. In de wei was ze wel lief, toen we eraan kwamen gelijk hinniken Lovers .

Afbeelding
En Silvia, Renza's grote vriendin.

Afbeelding
Renza en Indian. Ze lijken wel op elkaar Schijnheilig , daarom had meneer Bos Indian ook gekocht, voor 2-(of 4)span. Alleen dat vond Indian niet zo'n goed idee Extreme duivel (bokken etc. als ze voor de kar stond Scheve mond ).

Afbeelding
Silvia en Renza.

Afbeelding
Dag pony's ..

Afbeelding
Verderop in de andere wei stonden nog, v.l.n.r., Romy (dochter van Miroma, is nu 4 jaar ofzo?), Kelly en Romely (dochter van Kelly, even oud als Romy, ze lijken ook best wel op elkaar Schijnheilig dus misschien dat Romy Romely is en omgekeerd Schijnheilig ).

Afbeelding
In nog een andere wei stonden Joker (achter) en Uro (voor, zoon van Miroma, 2 jaar en sinds kort een ruin).

Afbeelding
M'n oor jeukt!

Afbeelding
Vork

Dat was het dan.


roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 15:46

leuke foto's hoor

royena mijn supper knollie Haha!
sjoerd bedankt voor de fijne tijd,.... marlot veel plezier van hem Lachen
"geen beter hulpmiddel als een beloning"


lenneke
Berichten: 208
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 15:48

leuke beestjes hoor ! Haha!

busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, .......Tong uitsteken

treffer
Berichten: 371
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 15:53

Leuke foto's!
Uro kijkt wel lief op die een na laatste foto, maar Renza is ook lief Lovers
Maar wat eten ze ei'k in die wei waar Renza enzo staan? Ziet er niet echt gras-achtig uit...?

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-03 15:54

Dat moet gras voorstellen Tong uitsteken .
Maar de wei is een "beetje" leeggegeten.. Vork

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 16:02

Die Bendor is kei leuk! Gave kleur zo, die staart!
Leuke foto's Renza!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 16:16

Renza en Sylvia Kwijl Lovers
Zijn allemaal wel leuke beestjes! *LOL*
Ja, als het kriebelt moet je ... KRABBEN! Knipoog

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 16:17

leuke paardje, is alleen maar goed dat ze zo schraal staan, ze zien er allemaal gezond uit, zo'n vette wei is echt niet alles...

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

Gaby
Berichten: 3384
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 21:29

Bedankt voor de link naar dit topic, Irene ! Wat een enorm leuke foto's zijn het geworden. Die foto van Renza en Silvia en die van Joker zijn beide geweldig Kwijl !
Treffer --> Ze krijgen, als het goed is, steeds een klein strookje vers gras om te eten.

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 18:15

wat een prachtige omgeving, als ik zo even die weidefoto's bekijk en dan op de achtergrond.... echt leuke paardjes en mooie fotootjes!

Fabje, you're always on my mind... Lachen
let vooral niet op mijn mooie naam...
1 jaartje op Bokt! (hieperdepiep)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Charaz, xPearl en 15 bezoekers