verkeerd afstappen??

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
boeflover

Berichten: 6041
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

verkeerd afstappen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-03 23:38

elke dag laten we vip en boefie een half uurtje grazen(vip kan niet alleen staan), meestal ga ik dan lekker op boef zitten, dus dat deed ik vandaag ook weer. hij was een beetje aan het rondlopen en op een geven moment gaat hij onder de boom staan, geen punt want hij liep tussen de takken door, maar... toen nam hij een bochtje en ging hij dus onder een tak door die héél laag hangt Scheve mond je begrijpt het al, ik had twee keuzes; 1: erop blijven zitten en hopen dat ik niet van mn paard af gedouwt zou worden.. 2: eraf springen.. ik koos dus voor nummer 2, maar ik kon niet meer naar voren gaan want daar was die tak al, dus ik wil er van achteren afstappen..... ik liep me glijden en wilde op tijd mn voeten neerzetten tsja, verkeerd gedacht dus, boef is niet zo hoog dus was ik eerder op de grond dan dat ik mn voet neer kon zetten.. en daar lag ik dan, in de brandnetels *LOL* mn moeder en mn zus lagen allebei in een deuk, ik ook hoor.. en mijn verklaring: eh.. ik stapte verkeerd af.............. hahaha Bloos



juudje

Berichten: 155
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: best

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 10:55

hahahahah dat is niet echt leuk ik was een keer van bianca afgekukeld recht in de dorens auh Huilen zijn je bulten al weg?

eindelijk een digi, dus binnen kort foto's in mijn profiel Haha!

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 13:20

ik had vorige week tijdens concours in de midden beemster last van verkeerd op stappen.

pas is nogal groot (1.74) en was al wat nerveus en onrustig en wilde niet stilstaan.

ik voet in beugel en hup er op, op dat moment raced ze weg, zit ik in mijn witte broekje zo achter het zadel.....

schrok me dood maar moest wel onwijs lachen Haha! :


Helaas mijn 3 jaarlingen te koop, ben je op zoek naar leuke E pony wellicht heb ik een leuke voor je.

juudje

Berichten: 155
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: best

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 13:16

naiade schreef:
ik had vorige week tijdens concours in de midden beemster last van verkeerd op stappen.

pas is nogal groot (1.74) en was al wat nerveus en onrustig en wilde niet stilstaan.

ik voet in beugel en hup er op, op dat moment raced ze weg, zit ik in mijn witte broekje zo achter het zadel.....

schrok me dood maar moest wel onwijs lachen Haha! :




zo gebeurde het bij mij ook maar bianca begon ook nog lekker te bokke!!! Ziek

eindelijk een digi, dus binnen kort foto's in mijn profiel Haha!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 13:23

Ik reed laatst op Guus door het park. Ik voor de gein eens zonder zadel rijden. Doe ik wel vaker gaat altijd goed Ineens gaat hij als een getikte bokken en ja hoor daar lag ik in het gras Verdrietig
Heb hierdoor wel 2 weken met een beschadigde nier, gekneusde heupen, erg veel pijn in mn rug thuis gezeten. Maar goed ik stapte ook op de verkeerde manier van hem af Haha!

Wat jullie geven zijn leuke voorbeelden, bij mij liep het wat minder goed af Knipoog ondanks dat ik er achteraf wel om kan lachen Haha! maar voorlopig niet meer zonder zadel ga buitenrijden

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

juudje

Berichten: 155
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: best

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 13:47

aj dat is ook niet zo fijn nee! ik heb het zadel wel een beetje gemold maar ja ik heb het overleeft! OK dan!

eindelijk een digi, dus binnen kort foto's in mijn profiel Haha!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 23:33

juudje schreef:
aj dat is ook niet zo fijn nee! ik heb het zadel wel een beetje gemold maar ja ik heb het overleeft! OK dan!


een beetje het zit helemaal los man Tong uitsteken

juudje

Berichten: 155
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: best

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 15:54

xtostarlight"]
[quote="juudje schreef:
aj dat is ook niet zo fijn nee! ik heb het zadel wel een beetje gemold maar ja ik heb het overleeft! OK dan!


een beetje het zit helemaal los man Tong uitsteken
[/quote]

dat is niet waar! Schijnheilig Bloos

eindelijk een digi, dus binnen kort foto's in mijn profiel Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, laura22, VosjeN, xDeena_ en 55 bezoekers