Rijfoto's Lars, Dylan en ik

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Rijfoto's Lars, Dylan en ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-03 21:18

Sinds 3 weken heb ik dan eindelijk ook les. Na 4 jaar manegeles alla "ik kan hobbelen op een knol" en daarna 10 jaar "ik kan hobbelen op mijn eigen paard", heb ik besloten dat ik qua rijden er geen hout van snap.
Ja, ik kan blijven zitten, ook al bokt Lars wel eens zo hoog dat ik het gevoel heb dat zijn kont tussen mijn oren zit. Maar het rijden (lees dressuur) nee dat kan ik niet.
Vanavond heeft mijn vriend onze digi meegenomen. Nadat hij zelf even gehobbeld had...
Afbeelding

Moest ik mijn kunsten vertonen.
Jemig de pemig
Mijn voeten, mijn handen, mijn zit, mijn alles......dat wordt flink bijspijkeren

Let aub niet op mijn hoofd. Ik ben één en al shagerijnige tomaat (lekker kleurtje he Boos! ).
Aan het eind waren Lars en ik uitgeteld. Allebei geen conditie..phoe, phoe

Alle commentaar is meer dan welkom..maaruh hou er wel rekening mee dat ik nog maar een beginnertje ben hoor Knipoog

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 21:21

Nou je zit er mooi op hoor! Jullie passen goed bij elkaar!

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 22:00

Daar heb ik ook last van!
Wat ik zie: hakken uitdrukken en benen langs paard houden -> enkels recht. Verder...mooi toch..kom op!

Gezochtt bijrijder. Voor paard en ruiter: http://www.mijnalbum.nl/Album=7HUQWTTA


xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 07:29

ziet er leuk uit! Als je nou je hakken wat uitdrukt je handen (in stap en draf ) wat hoger (+/- 10 cm boven het zadel) houd en je onderrug iets minder hol maakt ziet het er allemaal goed uit!

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-03 07:40

xxappiexx schreef:
ziet er leuk uit! Als je nou je hakken wat uitdrukt je handen (in stap en draf ) wat hoger (+/- 10 cm boven het zadel) houd en je onderrug iets minder hol maakt ziet het er allemaal goed uit!


Alles gaat lukken, behalve de holle rug....helaas heb ik van een beetje erge holle rug en een dikke kont waardoor dat effect nog erger wordt. Kreeg vroeger tijdens les ook altijd opmerkingen over mijn rug...
Heeft misschien iemand een idee wat ik daaraan zou kunnen doen zelf?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kimberly1993 en 20 bezoekers