Eerste (auto)rijles gehad

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Eerste (auto)rijles gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-03 21:14

Ik heb vandaag (eindelijk) mijn eerste rijles gehad, of tenminste zo'n intest dan.

Eerst alleen gestuurd, en na een half uurtje ook de pedalen erbij en zelf schakelen. Vond het wel even lastig om overal tegelijk op te letten Haha!

Het was ook maar goed dat er nog een instructeur naast me zat, anders had ik toch wel wat dingen geramd en een keer in de sloot gelegen vrees ik Schijnheilig
Maar goed, ik heb nu niets geramd, en de auto is ook niet zo vaak afgeslagen.

Het viel me eigenlijk best wel mee, en volgens de instructeur ging het ook best redelijk. Ik had dan ook echt nog nooit gereden.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 22:16

Leuk voor je dat het zo goed ging! Lijkt me toch wel eng om de eerste keer zomaar in een auto te stappen en dan maar rijden Knipoog Maar ja, moet nog 3 jaar wachten voordat ik eindelijk auto kan rijden! En nu op naar het rijbewijs he? Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 22:21

Gek he? Voor het eerst zelf rijden.
Weet mijn eerste les ook nog precies.
Eerst naar een industrieterrein, eerst alleen sturen, daarna ook zelf remmen en schakelen en toen hup ook meteen de eerste les het verkeer in, was wel even spannend, maar vond het toch al heel wat om de eerste les zelf die auto te besturen.
Succes met je verdere lessen!


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 23:19

Go Richtje!!! Nu binnen no time examen afleggen Knipoog

Denman

Berichten: 303
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 23:25

Leuk joh Party!!
Dan kan jij mij onderhand mooi thuis ophalen, i.p.v. ik jou *LOL*
Heb morgen m´n eerste les met aanhanger, dat gaat wat worden Verward
Maar als je eenmaal de smaak te pakken, dan kijk je alweer uit naar je volgende les

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 23:26

Leuk he? Ik mag na 9 lessen nu pas schakelen, gassen, remmen en sturen, maar goed, ik rij dan ook in hartje Rotterdam.
Nu nog de koppeling, en dan kan ik stiekem met de auto van mijn huisgenoot op verlaten industrieterreinen gaan oefenen Knipoog

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 00:03

Gaaf!
voor je het weet heb je je rijbewijs

of zit je al aan de 60 lessen en 2 keer gezakt zoals mij

mijn eerste bocht was echt erg Bloos aan het eind van de straat draaide ik een beetje m'n stuur, net als op de fiets, reed dus lekker de stoep op Clown

batje, vandaag heb ik ook in de stad gereden Lachen, eens iets heel anders dan Zuid. ik herkende er niets, dus moest echt opletten, lang leve de instructeur die op het rempendaal trapt als het bijna fout gaat

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 08:51

Haha grappig. Mijn eerste les een dik jaar geleden nu. Ik moest wel meteen sturen schakelen koppeling spiegels, woppa alles tegelijk. En het ging best goed Haha! moter niet 1x afgeslagen. Ik heb het uiteindelijk in minder dan 50 lessen gehaald (geloof ik) maar ben wel 2x gezakt, die domme fietsers (2x)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Bonte_, Amazonbot, ComscoreBot, Danseresje, Femek2902, ManonGrr, nienmoon, Suliko, Touchem, zuperzmoker en 113 bezoekers