Jaar geleden een briefje opgehangen....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Jaar geleden een briefje opgehangen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 20:14

voor een bijrijdpaard bij de plaatselijke rijvereniging. Nooit wat op gehoord, dacht dat het briefje allang weg was. Werd ik vandaag gebeld door een mevrouw uit Zegveld, een dorpje hier vlakbij. Ze had mijn briefje zien hangen (hing er dus nog steeds!), of ik nog een paard zocht... Als ik íets inmiddels niet meer verwacht had.... Volgende week dinsdag ga ik kijken, ben erg benieuwd. Het gaat om een paard, als het klikt kan ik ook wedstrijden gaan rijden, meer weet ik nog niet maar ze heeft het niet over kosten gehad. Ik fiets iets minder ver als naar Cherra, hopen dat dat fietsen en het feit dat ik volgend jaar in m'n examenjaar zit geen problemen oplevert... Iemand die iets weet over hoe zwaar/veeleisend 6VWO is? Het scheelt wel dat ik er dan niet voor hoef te betalen en het is gewoon 'mijn' paard, hoef haar niet te delen of alles, en hopen dat de spullen ook allemaal in orde zijn, niet dat ze zoals bij Cherra zowat uit elkaar vallen.... Vind het echt super, hoef ik me weer wat minder te vervelen in deze vakantie!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3


Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:23

Leuk hoor, 'gefeliciteerd' !!!!
Wat ik niet echt snap: Ik las in je profiel dat je gestopt bent met Cherra omdat je te weinig tijd had? Nu in de zomervakantie is het natuurlijk helemaal toppie, elke dag paardrijden. Maar als je weer naar school moet, zal je het vast druk krijgen (ik had het in ieder geval wel druk in VWO6). Maar dat is vast wel te regelen met de eigenaresse denk ik.

Succes aanstaande dinsdag en veel pleizer met 'Paard' Knipoog

:D

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 21:33

Thnx, zal denk wel lukken!

En tsja, de reden dat ik met Cherra gestopt was, was idd gebrek aan tijd maar ook doordat ik een bijrijdster had waar ik het totaal niet mee kon vinden, die Cherra meer en meer van me overnam. En ik weet niet hoe het komend jaar gaat, school gaat voor en dat heb ik ook gezegd, en dinsdag zal ik nog ff met haar overleggen daarover. Hoop dat het door kan gaan!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:36

He gaaf dat je na een jaar tijd nog een reactie op je advertentie krijgt en precies op tijd ook.Het is iig een goed ideetje om een advertentie te plaatsen bij de plaatselijke manege ik denk alleen niet dat ik een jaar kan/wil wachten op een verzorger. Haha!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:39

Je had als bijrijdster een bijrijdster? Ben even de kluts kwijt..

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:50

Esme_27 schreef:
Je had als bijrijdster een bijrijdster? Ben even de kluts kwijt..


Ik denk dat ze een 'medebijrijdster' bedoelt....

:D

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 21:56

Ik had idd een medebijrijdster, ik reed Cherra 2 tot 3 dagen per week maar toen ze in de winter op stal stond werd ze natuurlijk knetter, vandaar dat er een 2e bij kwam, alleen daar kon ik het totaal niet mee vinden, hield zich niet aan de afspraken...

En ik had eigenlijk geen idee dat dat briefje daar nog steeds hing, dacht dat ie allang verwijderd was, leuke verrassing dus!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Samantha_

Berichten: 10796
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 22:00

Zie je wel jij vind ook een leuk bijrijdpaardje!
Veel plezier ermee alvast!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 22:55

En als je het in de vijfde goed kon doen, dan valt de zesde wel mee is mijn ervaring. komt maar een klein deel nieuwe stof bij, en als je alles redelijk bijhoudt en niet allerlei tijdrovende hobby's, sporten of baantjes naast het paardrijden hebt, is het wel te doen om een paar dagen per week een paard te verzorgen... Kwestie van goed plannen en bijhouden!

Arabsrulezz
Berichten: 1248
Geregistreerd: 30-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 00:26

Haha,

ik heb z'on zelfde voorval gehad,
mn pony was al ruim een jaar verkocht(ik was ze al bijna vergeten...)en toen werd er gebeld,
ik zo huh ik heb helemaal geen pony te koop.

Pas ff later ging er een lichtje branden!

Wanestha RIP !!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 14:52

wel leuk....veel plezier met je nieuwe bijrijdpaardje (als het klikt *LOL* )

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 14:57

Ik heb er afgelopen jaar (6VWO) ook een paard bij gehad. Het voordeel was wel dat het niet mijn eigen paard was en de eigenaar het volkomen begreep en er ook helemaal geen problemen mee had als ik een week (soms zelfs 2 weken) niet of heel weinig kwam ivm school.Mijn ervaring is dat de 5e zwaarder is dan de 6e. Tuurlijk moet je nog genoeg doen, maar als je het een beetje bijhoudt is het goed te combineren. Ik werkte het afgelopen jaar ook nog op zaterdag en reed gemiddeld 4x in de week paard.
Succes en laat je weten hoe het gegaan is?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 15:38

Dat is inderdaad een leuke verrassing zeg. En je zult het wel redden hoor.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Maroesje88

Berichten: 122
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 16:04

Wat leuk! Ik hoop dat het geen problemen opleverd en dat je er veel plezier van zult hebben!

Groetjes van Marein

ps. MG ik houd van je

jessica86
Berichten: 89
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 16:11

heey, ik heb afgelopen jaar 5havo gedaan en een verzorgpony gehad, ik reed 4 x per week en ik had tijd zat!! ben ook geslaagd ( ) terwijl ik in de 4e maar net overging, mijn ervaring is dus dat het examenjaar makkelijker en minder tijdrovend is! veel plezier ermee ennuh.. alvast succes met je examens Haha!

Voor de hele wereld ben je iemand, maar voor iemand ben je de hele wereld.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 21:40

Wat grappig, om na zo'n tijd opeens nog een telefoontje te krijgen! Leuk, zeg.
Heb je al enig idee om wat voor paard het gaat? Veel succes iig dinsdag.

* To Belg, or not to Belg *

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 22:36

wat leuk voor je !!!:)
vet grappig,zo na een jaar.....wist die vrouw dat dat briefje er al een jaar hing? veel plezier met m als je m gaat verzorgen natuurlijk of is dat al zeker?

Lovers Sound Lovers
Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg Haha!


Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-03 22:53

Thnx voor alle reacties! Ik heb er echt zin in, hoop ook dat het klikt!

En dit jaar heb ik uiteindelijk goed gehaald, heb altijd alles bijgehouden en die 3x per week 2 uurtjes werken moet toch te doen zijn.... Ik hoop wel dat ze er begrip voor hebben dat ik af en toe ff wat minder kom, school vind ik toch net ff iets belangrijker!

Ik weet nog niet zeker of ik hem mag verzorgen, hangt er dus vanaf of het klikt met het paard en met de eigenaren.

Geloof niet dat die vrouw wist dat dat briefje er al een jaar hing, kan je nagaan, tussendoor dus ook Cherra al gehad! Maar komt precies op het goede moment, verveel me echt dood!

Ik weet niet om wat voor paard het gaat, in ieder geval een grote Haha! en als het klikt mag ik dus wedstrijden rijden, dus neem aan dat ie wel wat kan. Dinsdag als ik geweest ben komt er uitgebreid verslag!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 23:10

Veel plezier, khoop voor je dat het doorgaat Haha!

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 19:33

Hè wat naar voor je..pas een reactie na een jaar Knipoog
Gelukkig heb je nu wat gevonden Lachen

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 19:40

Gaaf! Nou veel succes met de eerste keer bezoeken, ik hoop voor je dat het doorgaat. Wel laten horen wat het nu geworden is he!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-03 19:44

Fairie schreef:
Gaaf! Nou veel succes met de eerste keer bezoeken, ik hoop voor je dat het doorgaat. Wel laten horen wat het nu geworden is he!


Ja tuurlijk, er komt een uitgebreid verslag op Internet met wat het nu geworden is, hoop natuurlijk dat het klikt!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 117 bezoekers