Kent iemand misschien deze winkel ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Kent iemand misschien deze winkel ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-03 17:47

Het gaat dus om deze winkel: http://www.ooteman.nl/

IK wil dus een longeer singel voor corretje kopen *cor is trouwens een shetlander* en dit is de enigste winkel *waar ik van weet* waar ik dit kan kopen.

Nou wil ik dus vragen of jullie er ooit geweest zijn, of er zelf ooit iets gekocht hebben.En misschien kunnen jullie me dan ook iets vertellen over de kwaliteit en de service.

Als jullie trouwens nog andere winkels weten in de buurt van noordbrabant waar ze shetlanderlongeersingeltjes kopen zijn ze ook van harte welkom Haha!

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...


loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 17:50

in welke plaats zit die winkel?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 17:52

Ooteman zit toch in Hoorn?
Beetje uti de richting van Noord Brabant hoor Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 17:54

Ooteman zit in Hoogkarspel. Ik geloof dat je er tegenwoordig ook kan bestellen Sjuimpje... maar dat weet ik niet zeker.

Ik heb wel een aantal spullen van Ooteman, over de kwaliteit ben wisselend wel en niet tevreden.

Ik heb daar bijvoorbeeld een vrij goedkope regendeken op de kop getikt die echt heel erg goed blijft!
Daarentegen ben ik bij het laten maken van een singelstoot op mijn zadel flink genaait.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 17:55

Ooteman zit in Hoogkarspel in de kop van Noord Holland

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 17:55

Ik ben nog nooit in hun winkel geweest, maar ik kom bijna wekelijks bij hun vrachtwagen die hier 's zaterdags op de markt staat *LOL* Ze komen hier ook langs bij bepaalde maneges op vaste dagen.
Ik ben tevreden over de kwaliteit en de service, ik laat ze regelmatig de hele vrachtwagen doorzoeken }> Maar ik koop er ook alleen maar kleine dingetjes, halstertouwen, af en toe een sjabrakje, lederolie ed.

Maar om nou ervoor helemaal vanuit Noord-Brabant naar Hoogkarspel te gaan? Nee, er moet vast wel een winkel in de buurt zitten waar je het ook kan vinden *LOL*

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-03 18:04

ja, hij zit helemaal in hoorn ja. Maar zou je ook aan hun kunnen vragen of ze het misschien op willen sturen ofzo ?

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 18:17

Hai,

Ik ben nog nooit in de winkel geweest, want das een beetje ver rijden voor mij, dus over de service in de winkel kan ik je niets vertellen.
Wel bestel ik regelmatig spullen bij ooteman via hun internetsite, en ik moet zeggen dat het (tot nu toe) heel netjes en vlekkenloos verloopt. De spullen komen op tijd aan, in goede staat en mocht er vertraging zijn dan wordt dat netjes gemeld. Ik vind het een erg goede service hoor !!!


peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 18:53

Ik ben er vorig jaar een keer geweest (helemaal vanuit Brabant ja Haha! ) maar het is maar een klein zaakje hoor! Had iets groters verwacht met zo'n mooie site...maar goed, ik ben tevreden met het spul dat ik er vandaan heb. Vooral mijn hoofdstel blijft erg goed (heb hem nu een half jaar met intensief gebruik en in weer en wind rijden) en die was maar 30 euro.

manon_lin
Berichten: 382
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 21:51

Ik heb er iets besteld via internet (een kleine maand geleden) en ben super tevreden over de geleverde service en kwaliteit. Alleen maar lof dus!!

Jet

Berichten: 11941
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 23:38

Ik ben eigenlijk ook altijd zeer tevreden over Ooteman. Ik kom bijna nooit in de winkel, maar op de markt of concoursen in de buurt en ik wordt altijd goed geholpen. Soms als ze iets uit het buitenland moeten bestellen duurt het wat lang, maar dat zijn dan ook altijd heel speciale dingen. Dat zeggen ze er dan ook altijd bij, dus dan is het niet erg.

x_ultimate_x
Berichten: 578
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 10:56

hebben ze dan geen longeersingel bij langeraap ofzo daar hebben wij m vandaan welliswaar niet voor een shetlander maar ze hebben ze in verschillende maten

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 11:37

Ik heb een klein longleersingeltje bij hun vandaan. Ik woon wel in de buurt en kom ook wel eens in de winkel. De kleinste linnen longeersingel die ze hadden was nog steeds te groot maar die zijn heel makelijk bij een zadelmaker/schoenmaker in te laten korten. Die longeersingels maatje pony kan je overal kopen en dus gewoon inlaten korten.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-03 11:48

Ja, waarschijnlijk ga ik dus dezelfde als jou halen. De longeeringel maat shatland. Alleen nou wil ik hem dus bestellen maar ik zie op de site geen mogelijkheid om dat ding te kopen, weten jullie misschien hoe ik hem moet bestellen ? En anders zal ik ook wel eens kijken bij onze ruitershop voor een pony singel.

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 44 bezoekers