nieuwe broek + sokken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

nieuwe broek + sokken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-03 17:21

Hoooi ik weet niet of het hiero moet maar toch
Ik ging naar Zuidervaart (tijdgeest) om een nieuwe broek + sokken te kopen en dat is gelukt Haha!

Mijn sokken alleen die linker is te groot dus moet me moeder even heet wassen Clown de maat lag in het verkeerde hokkie Frusty en ik pak het gewoon van dat is mijn maat Haha!
Afbeelding

en natuurlijk heb ik een broekie Haha! ik wou een broek met zo een vlak van je kond tot je knieen en toen had ik hem was de bovenkant veeeeeeeels te hoog ongeveer 10cm boven mijn nafel Frusty maar Ik vond wel leuke zomerbroekies Haha! zelfde maat als die andere zelfde merk alleen deze zat niet zo hoog dus werd het die maar *LOL*

dit is 't!!
Afbeelding

Mooie voet he van mij Schijnheilig

doeiiiiiiii

Ballerin

Berichten: 534
Geregistreerd: 01-01-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 17:25

leuke sokken en broek, die sokken al gebruikt zie ik Knipoog . Erg mooie broek!

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-03 17:27

LOTH schreef:
leuke sokken en broek, die sokken al gebruikt zie ik Knipoog . Erg mooie broek!


hahaha nee nog niet gebruikt maar ik moet alles natuurlijk eerst van de kaartjes verlossen hahaha Knipoog

en die andere ging ik nog misschien ruilen dus vandaar dat die niet losgeknipt zijn Pling

maar me moeder gaat ze heet wassen dus ze kunnen nu wel los hahaha Tong uitsteken

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 17:28

Mooie broek, alleen die sokken Bloos Knipoog

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 18:35

Leuke sokken, alleen die broek Bloos Knipoog Tong uitsteken

Nee, echt leuk hoor!Ik vind nooit een rijbroek in mijn maat, kleur, model enz enz.

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 18:42

Die rechter sokken en die broek heb ik ook!

Die broek is bij mij alleen heel erg uitgelubberd (waarschijnlijk door de droger)dus die ligt nu in de prullenbak Tong uitsteken

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-03 18:44

denz schreef:
Die rechter sokken en die broek heb ik ook!

Die broek is bij mij alleen heel erg uitgelubberd (waarschijnlijk door de droger)dus die ligt nu in de prullenbak Tong uitsteken


haha wel zonde trouwens !!

Bedankt voor alle leuke reacties Haha!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 19:01

denz schreef:
Die rechter sokken en die broek heb ik ook!

Die broek is bij mij alleen heel erg uitgelubberd (waarschijnlijk door de droger)dus die ligt nu in de prullenbak Tong uitsteken


Tja, niet banketstaaf bedoeld maar het is een Harry's Horse,... Die staan bekend als "seizoensbroeken". Die kun je 1 seizoen goed dragen, en dan zijn ze dun, uitgelubberd, pluizig of wat dan ook en zijn ze rijp voor de prullenbak. Heel jammer want ze maken best leuke spullen. Maar ach, daar is de prijs dan ook naar vind ik zelf, een goed betaalbaar merk maar niet echt duurzaam!

Ik vind het overigens een erg mooie broek en die sokken zijn ook leuk (al zou ik ze nooit dragen, krijg ik mn laarzen niet meer aan Knipoog).

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-03 19:03

Anoukie"]
[quote="denz schreef:
Die rechter sokken en die broek heb ik ook!

Die broek is bij mij alleen heel erg uitgelubberd (waarschijnlijk door de droger)dus die ligt nu in de prullenbak Tong uitsteken


Tja, niet banketstaaflig bedoeld maar het is een Harry's Horse,... Die staan bekend als "seizoensbroeken". Die kun je 1 seizoen goed dragen, en dan zijn ze dun, uitgelubberd, pluizig of wat dan ook en zijn ze rijp voor de prullenbak. Heel jammer want ze maken best leuke spullen. Maar ach, daar is de prijs dan ook naar vind ik zelf, een goed betaalbaar merk maar niet echt duurzaam!

Ik vind het overigens een erg mooie broek en die sokken zijn ook leuk (al zou ik ze nooit dragen, krijg ik mn laarzen niet meer aan Knipoog).
[/quote]

jupz dat kan best maar ze waren in de uitverkoop iets van €30 dus dat kan en ik ga niet elke dag naar de paarden minimaal 2 keer in de week maar ik kom er niet elke dag en ik heb meerdere rijbroeken dus elke keer zal ik hem niet dragen

doeiii

evengoed bedankt voor de "waarschuwing"

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 19:11

Ja joh, als ik die broek was tegengekomen voor dat geld had ik m ook meegenomen hoor . Zoals ik al zei: mooie broek!

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 20:00

Leuke broek!!