Help! Mijn blaar wil niet genezen!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-01 15:29

Ik ben dus woensdag gaan solliciteren. Moest ik natuurlijk chique kleren aandoen en ook "fatsoenlijke" schoenen, zoals mijn moeder ze altijd noemt! Misselijk Normaal draag ik altijd Caterpillars of Palladiums.
Nu heb ik van die Misselijk -schoenen dus een blaar op mijn hiel die maar niet dicht wil. Dus ik doe er al een halve week van die poeder op om te blaar te laten opdrogen, helpt niets! Heb ze vorige nacht bloot gelaten, misschien droogt het wel met de lucht? Niets!
Weten jullie, lieve bokkers, hoe ik mijn blaar kan laten opdrogen zodat ze verder geneest?

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 15:35

er zijn speciale blaarpleisters in de handel. Dat is net een stukje 2de huid. Je kunt ze gewoon kopen bij de apotheek of drogist. Als je die op je blaar plakt heb je er lang niet zo veel pijn meer van.


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 09:49

Yep, Compeed heet dat. Ooit gebruikt met skiën toen mijn skischoenen niet helemaal pasten. Die pleister bleef een week zitten en toen ik 'm er af haalde, had ik een gat in m'n voet Haha!. Net of de blaar was opgelost. Maar het hielp wel enorm goed!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, laura22, Prairy, Travel_me en 30 bezoekers