Zijn paardemensen allemaal zo witjes?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Zijn paardemensen allemaal zo witjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-03 11:54

Of hebben jullie allemaal een lekker bruin kleurtje? Ik ben spierwit. Nou ben ik toch al erg wit van mezelf, maar ik krijg de kans niet om te kleuren.
Het enige wat bruin wordt is zijn mijn armen, mijn nek en mijn gezicht.
Twee weken geleden had ik zelfs rode armen en witte handjes omdat ik met handschoenen rijd!! Haha!

Overdag werken, tussen de middag snelsnel een beetje huishouden en 's avonds rijden.
Of zou het misschien komen omdat ik er ook niet zoveel aandacht aan hecht? Schijnheilig

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 11:57

Ik heb altijd een rijbroek aan, dus als ik eens een korte broek aantrek, lijkt het op niks.
2 melkflessen eronder.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 12:03

Het enige wat bij mij dus echt niet bruin wil worden is mijn gezicht, ik krijg vaak genoeg te horen of ik ziek ben ofzo.. nou en bedankt..
maar volgende week heb ik vakantie, en als het weer mee wil werken ga ik bruin worden..(nou ja, in iedergeval proberen..)

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 12:04

ik heb ook glow in de dark benen. en op mn armen kan je precies zien tot hoever de mouwen van mijn shirtjes komen. ook ligte r ergens een gloednieuwe bikini op me te wachten nog geen tijd gehad om die te gebruiken. ach misschien volgend jaar maar weer eens proberen.

Katuwr

Berichten: 876
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 12:18

ik word altijd echt zoooo snel bruin
dat wil je niet weten Pling
als het heel warm is en ik verveel me heel erg ga ik soms ook wel met bikini in de tuin liggen....
maar ik ga ook best vaak zwemmen, dus dat is ook handig

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 12:18

witte benen inderdaad maar lang leve de zelfbruiningsspray Lachen
en ik rij zoveel mogelijk in hemdjes. Na het rijden kan je ook een korte broek aan trekken dan pak je ook nog zon.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 12:25

Nee ik ben van mezelf redelijk bruin en hoef me zelfs in de winter niet te schamen voor mijn benen. Het enige wat niet echt bruin wil worden is mijn onderbuik en mijn onderrug. Bij de rest lukt eht aardig.

Echt een voordeel hoor een kleurje van jezelf, alleen jammer dat mijn vriend dan weer bruiner is als mij. Maar die is gelukkig maar tijdelijk bruin en ik het hele jaar door Haha!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 12:29

adriana schreef:
Ik heb altijd een rijbroek aan, dus als ik eens een korte broek aantrek, lijkt het op niks.
2 melkflessen eronder.


Ja haha dat heb ik ook. Het is maar goed dat ze vloeibare make up hebben uitgevonden. Anders lijkt me gezicht ook zo wit als mn benen hihi Haha!
Nee van het rijden wordt ik wel bruin, maar nooit mn benen of buik. Want je draagt toch lang shirt en rijbroek.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 12:37

Ik word erg snel bruin maar heb nog steeds een beetje witte benen... TOch een nadeel als je steeds in rijbroeken rondloopt Haha! Maar met bijna 4 weken frankrijk moet dat denk ik wel opgelost zijn

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 12:43

haha, dat ken ik ja Haha!

mijn benen zijn nog witter als mn witte klompen en m'n gezicht is vrij bruin en mn armen een stukje van het in de zon rijden Haha!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 12:50

Ik heb ook spierwitte benen, en alleen m'n gezicht en m'n armen hebben een kleurtje. Ik loop dan ook vrijwel altijd in rijbroek rond, zeker in de vakantie..

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 12:53

Maaike houdt vanaf nu haar mond over 4 weken frankrijk.
*ik wil ook op vakantie naard e zon omd aarna iedereen mijn bruine benen te laten zien *

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 12:57

lOvESuLtaN schreef:
ik word altijd echt zoooo snel bruin
dat wil je niet weten Pling


nee, dat wil ik inderdaad niet weten Boos!

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 12:58

*beetje jalours...*

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 12:59

Ik word nooit bruin, ik blijf steken bij donkerwit Boos!

Vinessa

Berichten: 497
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Rijnwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 13:00

Ik wordt ook nooit zo bruin, doe er ook nooit zoveel moeite voor, en idd die rijbroek is ook een beetje het probleem!

Maar ik woon vlak bij zee, en over iets meer dan een week kan ik elke dag (een week lang) bij Sherwood in de tuin bakken Cool (na of voor het rijden Haha!)

Kaunos

Berichten: 711
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Meerssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 13:02

Ik vond dat ik dit jaar al aardig aan het kleuren was voor mijn doen, maar idd alleen mijn armen en nek. Gelukkig rij ik nu wel zonder handschoentjes, het bandje van mijn horloge is wel al te zien.
Maar eigenlijk wordt ik dus ook helemaal niet snel bruin. Ik heb een keer meegemaakt dat ik terugkwam van 4 weken Frankrijk met veel zon en vond dat ik bruin was. Ik stond toen te wachten op een trein met mijn grote rugzak vol vakantiespullen, toen iemand vroeg waar ik naartoe op vakantie ging.....Ik kwam dus terug van 4 WEKEN FRANKRIJK!!! Boos!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 13:02

ik ben iedere dag 3 a 4 uur met mijn paard of de andere paarden buiten bezig dus heb mooie poepbruine armen Haha! . M'n benen zitten helaas onder m'n rijbroek dus die krijgen regelmatig een zonnebankkuurtje om ze ook bruin te krijgen.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 13:24

Mijn armen kleuren wel een beetje.
Maar mijn benen Lips are sealed

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 13:26

hahahaha ik ben "boerënbruin": mijn kop is bruine en mijn onderarmen, ik rij gelukkig zonder handschoenen en als ik eraan denk trek ik een hemdje zonder mouwtjes aan i.p.v. een t-shirt. Mijn benen geven bijna licht, zo wit zijn ze!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 13:38

...ik rij dus mét handschoenen: mijn armen zijn van boven wit, dan poepiebruin,(á la wielrennersbenen:D), en vanaf de polsen weer wit.... Dan hebben we ons décolleté, nek en gezicht nog, en dan houdt het op Boos!

Ze moeten maar eens UV doorlatende rijbroeken uitvinden....

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 13:40

Normaal zijn mijn armen, hoofd en nek alleen bruin. Maar omdat ik in de meivakantie naar Spanje ben geweest ben ik niet-meer-wit Knipoog Ook niet superbruin, maar iig niet meer glow in the dark Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 13:49

Mijn hoofd, nek en onderarmen zijn donkerbruin. Ik heb witten benen omdat ik bijna altijd een lange broek aanheb, ben t zo gewend, putje zomer bloedheet en ik loop rustig en spijkerbroek, heb ik van mijn ouders geërfd denk ik Haha!
Ik moet zeggen, ik heb nog wel een paar vage strepen op mijn benen, 4 jaar geleden ben ik naar Brazilië geweest en daar enorm gebruind, en daar droeg ik wel altijd een korte broek, dus die streep kan je nog vaag zien. En ik weet dat t daar van is omdat ik daarna zelden een korte broek heb gedragen Haha! Evenals mijn rug, ben eens enorm verbrand en dat kan je nog vaag zien hoe mijn badpak toen liep (en ik pas dat ding ook al jaren niet meer) *LOL*

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-03 13:54

*LOL* Ben gelukkig niet de enige lees ikwel Haha! Toch die rijbroeken UV doorlatend maken dus! Gat in de markt *LOL*

Kun je nagaan, ik woon notabene aan de kust, zou je zeggen dat ik wel een lekker kleurtje zou moeten hebben Schijnheilig

Wat ik wel vaak doe is als ik met Isolda bezig ben, mijn broek omhoogrollen. Krijgen mijn onderbenen toch nog ietsje licht.

Maar meer als "donkerwit" (die onthoud ik Billy *LOL* ) wordt ikook niet....

Aline4

Berichten: 901
Geregistreerd: 22-01-03
Woonplaats: Hengelo G

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 13:54

Ja hoor, hier ook hetzelfde verhaal. Armen, benen en gezicht Cool bruin en de rest spier wit. Boeren bruin noemen ze dat. Mijn benen zijn dan weer wat minder bruin dan mijn armen etc. etc.
Geluukig word ik wel snel bruin dus zo nu en dan probeer ik wat te compenseren, maar ik heb dus absoluut geen geduld voor zonnen dus het wordt nooit echt wat.