AU AU AU

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

AU AU AU

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-03 11:58

door een daas of zoiets terwijl ik aan het rijden was gisteren....
vanmorgen stond ik op en mijn bovenarm gloeit en er zit een bult van wel 5 cm lang en 3 cm breed...goeiemiddag...is dat wel normaal..ben nog niet eerder gestoken door daas of zoiets....
geloof zelfs dat het wat blauwig wordt..iek!!!!!!!!!
_&_&Q&(_&WQE_$&E'(&W? !#"&!$"§"$'§(!#_"&$%" Lips are sealed

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 12:04

Dat is inderdaad erg pijnlijk!
Ik was een keer zo slim om in korte broek op mijn ongezadelde paard te gaan rijden (het was erg warm) en werd toen in mijn enkel geprikt door een horzel.
De enkel zag eruit alsof die gebroken was zo dik.
In dat jaar en het jaar erna heb ik ook allergische reacties gekregen van muggenbulten, werden echt gigantische plekken met een ondraagelijke jeuk.
Van de dokter heb ik toen tabletjes gekregen die ik moest innemen als ik geprikt werd (hielpen fantastisch)! Die moest ik altijd bij me hebben want de kans was groot dat ik ook een allergische reactie zou gaan krijgen als een bij of wesp me zou steken.
Gelukkig ben ik nu al weer jaren van die allergische reacties af.

Hopenlijk krijg jij dit soort naverschijnselen niet, om de pijn wat te verlichten kun je ijs erop leggen of een verband, gedrenkt in azijn, eromheen.
Sterkte!!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 12:22

ahhhhhhhhhh das klote zeg!! hoop dat ie snel wat minder dik word!!!!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 12:50

AU!! Ik ben al een paar keer gestoken door die dazen, maar gelukkig reageert mijn lichaam daar niet extreem op... een niet zo grote bult, maar het jeukt wel ontzettend! Veel sterkte!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 12:54

als ik dat heb pik ik altijd een Zyrtec tabletje van mijn moeder (tegen allergische reacties) dat helpt prima!