Schoolfeest!~

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Schoolfeest!~

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-03 10:05

Hallo had gisteren school feest was echt zo leuk Haha!
Kei vette muziek en echt een leuke sfeer.Er was ook en jongen met de dj's mee hij was leuk Maar jah duurde tot 12 uur we hebben tot half 1 zitten huilen echt heel erg.Onze hele klas inc de jongens stonden in het midden van de zaal om elkaar heen en te huilen ook de mentor de bij met tranen in de ogen Echt we waren echt een leuke klas iedereen kan goed met elkaar opschieten de heele klas splist echt zoo jammer Verdrietig .Gisteren avond toen ik terug kwam nog ff de klassen foto gekeken en weer tranen.Bast voorlul eigenlijk maar het was echt een heele vette afsluiting.
Afbeelding
Ik ben dat meisje met die twee giraffen op dat truitje en zie je die jongen Haha!

How does the bit taste like? Than the horse wispher: Like pain...


marsss

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 10:22

jah dit ken ik! had onze klas vorig jaar ook, iedereen ging naar andere klassen ech jammer! maar in de pauze's zocht iedereen elkaar weer op het volgende jaar.

Nevada


Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 10:49

aaahhhh maar wel tof dat het leuk was!! en je ziet elkaar volgend jaar ook nog wel !!! maar kan me wel voorstellen, als je een leuke klas hebt en die wordt uit elkaar gehaald..........

Dag lieve mama...

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 12:54

leuk laura, en wel jammer van je klas, maar je had wel een beter schoolfeest dan mij, want ik mocht niet eens naar binnen omdat ik mijn leerlingenpas vergeten was, hahaha lekker buiten gezeten tot half 1 snachts en toen weer naar huis fietsen, hahaha
maare, ik zie je vanavond wel bij de paarden, xiezzzz

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 19:40

ahh leuk bij ons organiseren ze nooit iets als afsluiting ofzo Boos! maar wat zie ik nu Bloos een zuigzoen in je nek Bloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mark0919, Pellelilly, rien10, Vagabondo en 42 bezoekers