Weer terug van het verre land.....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-01 17:53

Dag allemaal!!!!!

Ik ben weer terug van Gran Canaria. Wat is het koud hier zeg! Gisteren zat ik nog in een kort rokje met de zweetdruppels op m'n rug en nu loop ik in een trui, jakkes!

Het was een supertoffe vakantie. Ik heb erg veel gedaan. Veel getourd, ook nog op de banaan en jet-ski geweest. Bergen in gegaan, jeepsafari gedaan. Veeeeeel gewinkeld. Haha!

Alleen de heenreis was wat minder, er was een vrouw die twee rijen voor mij in het vliegtuig zat overleden aan een hartaanval. Ik heb alles zien gebeuren tot aan het reanimeren en het blauw aanlopen toe. Daar ben ik toch echt flink door van m'n stuk geweest een poosje. Maar goed, die dingen gebeuren helaas. Huilen

Het was superzonnig iedere keer rond de 30-35 graden. Heerlijk eten, veel stappen en vooral veel lol. *LOL*

Wel een ramp, ze hebben daar heel veel zaakjes die piercings verkopen, aaarrrggghhhh!!!! Ik ben dus teruggegaan met 7 nieuwe navelpiercings. Ook heb ik veel geurtjes gekocht. En ik ben vertrokken met een digitale videocamera. Dus ik ben weer arm, *snif* }>

Ik heb echt een topvakantie gehad, maar ben al bijna weer ontveld. Iets te erg verbrand geweest *snik* Bloos

Ik heb jullie wel gemist hoor! Ik ben nog naar een i-netcafé geweest, maar helaas was Bokt down. Toen heb ik ergens anders nog even met Runningkawa en een ander meisje gechat.

Dus mensen jullie mogen weer plaatsen, ik ben er weer om alles bij te houden.

Foto's volgen nog.

Dikke knuf van mij!!!!!!!!! Knipoog


visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 18:00

Welkom teurg! Wat erg dat bokt juist down was als je er even op kon Frusty Frusty Frusty . MOet frustrerend zijn Scheve mond\ .
Ik ben benieuwd naar de foto's! Veel leesgenot van al de andere berichtjes die je nog moet inhalen *LOL* .

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 20:45

Cool dat je het zo leuk hebt gehad op Gran Canaria!!! Ach, en boeien dat je wat armer terug bent dan je ging...je hebt er wel iets leuks voor, niet dan???? Ach...en net je zadel verkocht voor je ging...scheelde ook weer wat... Haha! Iloon

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 07:25

haaaaaaaay we hebben je gemist!ik wel tenminste.fijn dat je er weer bent.en mag ik je nou gauw eens komen opzoeken???

soms is het beter om te zwijgen

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 13:38

Hee Mayo, welcome back! Lekker uitgerust? En al bij Iduna geweest?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-01 13:46

Sanderijn: Tuurlijk mag je binnenkort komen. Ik moet even kijken wanneer ik een weekend vrij heb, want de komende weekenden ben ik al volgeboekt *snif*

Karin: Ik ben niet echt uitgerust, ik heb veel te veel gedaan, hihihi... Maar van binnen heb nu wel meer rust, gelukkig. Ik heb gisteren uitgebreid met Duuntje gekeuteld en vanavond ga ik rijden. Was wel lekker hoor weer tussen de paardjes zijn.

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 13:48

heeeeeeeeej, welkom trug Mayo!!!! En zeker erg van die vrouw!!!!
Maar zoals ik ut lees was het een top-vakantie!!!!!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-01 00:38

Absoluut een topvakantie, maar toch blijft het hangen van die vrouw. Maar ja, kan er niks meer aan doen, my life goes on!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 09:16

He leuk dat je er weer bent!! Party!!

Lijkt me inderdaad erg aangrijpend wat je hebt meegemaakt met die vrouw.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie