Telefoonaanbieding: is het wat?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Telefoonaanbieding: is het wat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 18:57

Vandaag heb ik me beziggehouden met het zoeken naar een goedkoop abonnement in combinatie met een leuke gratis telefoon.
Nog niet zo'n eenvoudige opgave, bleek, want na een tijdje zie je door de bomen het bos niet meer.
Heb veel op internet gespeurd en ben in de stad diverse telecom-winkels langsgegaan.

Bij Dixons hadden ze een leuke aanbieding:

T-mobile 75 abonnement (75 belminuten gratis)
Toestel gratis, Samsung A800
2-jarig abonnement
15 euro per maand abonnementskosten
geen aansluitkosten
ook nog gratis SMS-bundel 6 maanden, zag ik op de site, maar moet ik navragen


Enige 2 minpunten vind ik dat ik a) 2 jaar aan een abonnement vastzit, maar met 1-jarig abonnement zijn er nauwelijks leuke gratis telefoons te krijgen, bovendien doe ik over het algemeen vrij lang met mijn telefoons.
b) het netwerk: is T-mobile een beetje een goed netwerk, goed bereik?

Wat vinden jullie ervan?

Ik heb tot nu toe jarenlang met een opwaardeerkaart gebeld, met zo'n kaart deed ik ongeveer 3 a 4 weken, soms kocht ik dan een hele tijd niks, maar echt veel bel ik niet.
Daarom wil ik een goedkoop abonnement. Liefst ook nog met SMS-bundel. En belangrijk vind ik dat ik goed bereikbaar ben, dat was tot nu toe altijd een probleem door slecht bereik en het ontbreken van een trilfunctie. Heb in de afgelopen jaaaaren een Nokia 5110 en een 3210 versleten, dus doe vrij lang met een telefoon. Ben dus wel Nokia gewend, is de menu van deze Samsung ook gebruiksvriendelijk?


Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 19:07

Ik heb een samsung t100 die vind ik super!
Heb m gekocht icm hi profile abbo van 2 jaar, bevalt me super dus dat ik er 2 jaar aanvast zit boeit me niet, misschien laat ik t ook nog wel verlengen, is 20 euro in de maand, je hebt dan sms en bellen in 1 dus met de 20 euro kun je bellen en smsen en dan heb je geen extra kosten aan sms.
Ik geloof (weet het niet zeker meer) dat ik 100 belminuten per maand had, en 1 smsje staat gelijk aan 1 belminuut (dus kun je ook 100 smsjes versturen).
Ik heb m trouwens via een of andere internet site in een aanbieding gekocht, was op dat moment het goedkoopst.

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 19:43

Ik heb de samsung A800, vind het een erge fijne telefoon! Lachen En je kan er veel smsjes en telefoon nummers in opslaan.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 20:56

Ik zou niet zo graag bij T Mobile zitten,
toch een beetje gelimiteerd bereik.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:05

Ik zou me persoonlijk ook nooit aan een 2 jarig abonnement verbinden...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 21:10

Syph: omdat...?
Ben ik wel benieuwd naar.

T-mobile schijnt toch best goed bereik te hebben, heb ook een kaartje gezien met de dekking. Hmmm nou ga ik weer twijfelen.

Andere optie is een Samsung S500 (komt overmorgen uit)
Met Debitel 150
26,25 euro per maand waarvan eerste 6 maanden 50% korting
ook 2-jarig abonnement
geen aansluitkosten
en geen sms inbegrepen...

Vind de abonnementen allemaal wat duur voor wat ik bel, bel namelijk niet veel, wil alleen goed telefoontje en goed bereikbaar zijn. Zelf af en toe ook wat bellen en sms'en maar niet teveel geld uitgeven *LOL*

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:17

Je zit er gewoon te lang aan vast. Een jaar is al lang, maar stel er gebeurd wat in zo'n jaar, waardoor je geen abo meer kan betalen. Dan zit je daar mooi... bovendien zijn er heden ten dagen veel overnames van andere bedrijven, en hoewel het er vaak beter op wordt hoeft dat natuurlijk ook niet altijd zo te zijn.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:20

Ik heb ook een A800 bij Vodafoon en ben er wel te vreden mee, schrok me alleen dood van de eerste rekening. daar heb ik direct maar even verandering in gebracht.
ik zit er ook 2 jaar aan vast, maar dat vind ik niet erg.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 21:26

Nou Syph, juist als ik dat abonnement van 15 euro in de maand neem durf ik wel een 2-jarig abonnement aan te gaan. Wat is nou 15 euro in een maand, daar kan ik me geen buil aan vallen dacht ik.
En mocht mijn telefoon kapot gaan in die 2 jaar dan hebben valt er altijd wel een telefoon van iemand over te nemen waar je dan je eigen SIM-kaart in kunt zetten. Telefoons in overvloed de laatste tijd, juist omdat iedereen bij elk nieuw abonnement een nieuw toestel neemt.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:28

Marc zegt dat T-mobile best wel een goed bereik heeft. Het toestel kent ie niet. Hij heeft nu ook een 2-jarig abonnement. Kan in zijn geval makkelijk uit, omdat ie erg veel belt....

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 22:06

Ik heb sinds kort ook een 2-jarig abonnement bij T-mobile, ook 75 minuten. Met gratis Sony Ericsson T100. Bij die aanbieding zat een jaar gratis sms-bundel en 3 maanden gratis abo.
Ben er prima over te spreken. Nog niet tegengekomen dat ik geen bereik had.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 22:29

Mijn vriend/verloofde-lief heeft sindskort ook T-Mobile. Wel prepaid maar het bereik is tot nu toe goed. Van Zwolle tot Maastricht kon hij goed bellen maar ja, Assen....daar is hij nog nooit geweest. Het toestel ken ik niet. wel heb ik laatst gelezen, ik dacht ik de consumenten gids dat er maar 0,2% (of was het nou 2 %?) verschil zat tussen het beriek van Vodafone, Knp, T-Mobile, Orange en Telfort. Hier in de grensstreek is het sowieso steeds weer een verassing, ik schijn vaak in België te zitten terwijl ik dan nog gewoon in Nederlans Limburg zit. Zelfs soms hier in huis krijg ik soms en sms-je:"Welkom in België".

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 22:33

Wat een attente provider Haha!
Nou ja, als Riëttes vriend goed bereik heeft, en Maaike, dan zal het in Assen wel goed zitten dacht ik zo.
Heb via google nog wat sites geraadpleegd en T-mobile komt er zeker niet slecht af. Ik denk dat ik de gok maar waag morgen.

Het toestel ken ik via een vriendin van me, die is er heel tevreden over.
Wil nog wel even morgen het ding in mijn hand houden en uitleg vragen in de winkel maar het is een heel populair toestel aan het worden, is veel vraag naar.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 22:37

Roy had weer eens slecht gelezen en niet gezien dat het 15 euro in de maand was. Tong uitsteken

Dees

Berichten: 18873
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 22:47

Mijn moeder heeft een abo van T-Mobile, en het bereik is prima. (moderene mams, zit midden in de prairie mobiel te internetten Haha!)

Ik persoonlijk ga liever in zee met T-Mobile dan met Debitel...maar dat is wel subjectief...
15 euro per maand is idd niet duur, daar ga je niet failliet aan.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-03 15:51

Telefoonaanbieding: is het wat?
Ja, het is wat

Ik heb er vandaag eentje opgehaald, zo'n Samsung A800, leuk dingetje ook geen addertjes in het abonnement ontdekt, behalve dan dat aansluitkosten toch van mijn rekening worden afgeschreven, en 2 dagen later weer bijgeschreven omdat die gratis zijn Verward Tja... Lips are sealed *LOL*
Goed bereik, tot nu toe tevreden!!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 06:51

Ik snap het niet... ik heb ook t-mobile en heb echt WAARDELOOS bereik, of zou dat aan mijn phone liggen?

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 09:20

Gefeli met je nieuwe aankoop,
als ik er niet al een had en het zo las had ik het denk ik ook wel gedaan.
Laat je nog eens horen of je er over een maand of wat nog steeds tevreden mee bent?
Ben wel nieuwsgierig

Imre

Berichten: 14195
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 15:16

Lachen Ik heb sinds maandag ook de samsung A800 en ben er erg blij mee! Ik bel al 2 jaar met T-mobile en heb voor 2 jaar bijgetekend, dan kreeg ik de telefoon gratis. Tot nu toe geen klachten Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Babootje, Claudia81, DotBot, HarmanyL, Jacksie, JoT, JudithGigi, Lalidan, LWDaisy, ManonGrr, Mariett, Mondy, nathe, Nientsje, Rianneko, Sanne_zepp, SannevZ, sinnekinne, Sylke104, XxMariellexX en 78 bezoekers