Geen last meer van muggen..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Geen last meer van muggen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-03 19:03

..doordat m'n moeder een klamboe heeft gekocht
Ik kwam thuis van werk en trof m'n bed zo aan:
Afbeelding

Afbeelding

Wat heb ik toch een lieve moeder Lovers
Maar het is ook echt nodig bij mij, omdat ik ook nog eens alergish ben voor een bepaalde muggensoort. Ik heb vorige week met een plakaat op m'n arm gelopen van 10 cm doorsnede en neem van mij aan, dat is niet prettig

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 19:05

kijk dat heb ik dus ok maar ik heb nu medicijnen
clarityne vraag er naar bij de drogist
haah nee hoor dan zijn ze hardstike dur gewoon ff aan de huisarts vragen en dan krijg je ze op recept

tis voor overgevoeligheid en wij hebben dat voor muggen

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 19:07

vet coole klamboe ** die heb ik dus ook je slaapt er als een roos in en hebt geen last meer van de muggen** maaruh ik heb hem in het rood

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-03 19:11

sorayalover schreef:
kijk dat heb ik dus ok maar ik heb nu medicijnen
clarityne vraag er naar bij de drogist
haah nee hoor dan zijn ze hardstike dur gewoon ff aan de huisarts vragen en dan krijg je ze op recept

tis voor overgevoeligheid en wij hebben dat voor muggen


Ik word bijna alleen maar 's nachts gestoken. En het is ook niet bij elke muggensoort *gelukkig*
De klamboe werkt al super (ik had hiervoor een ander maar die viel niet zo ruim) en ik heb al veel minder last nu van muggen.
Maar bedankt voor de tip Lachen Als ik er van de zomer nog veel last van krijg dan ga ik ervoor naar de huisarts Lachen

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 19:46

Je moet wel oppassen dat je je eigen niet ophangt Schijnheilig Ik had eerst ook een klamboe (de muggen vinden mij heel aantrekkelijk Tong uitsteken ) en ik ben een paar keer sochtends wakker geworden met dat ding helemaal om mn keel Scheve mond . Heb hem maar meteen weggedaan want ik vertrouw mn eigen niet meer met zon klamboe om mn bed Clown Het ziet er wel leuk uit

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 19:52

Mooi klamboe!
Ik ben ook alergisch, voor de meesten niet, daarvan heb ik gewoon best klein bultjes maar bv vroeger had een mug mij op m'n knie gestoken, m'n hele knie was dubbel zo dik!
Ook wordt mijn gezicht zo af en toe lek geprikt door die beesten Boos!
voordeel dat ik niet naar school hoef maar dan kan ik ook niet naar mn pony ofzo Boos! (echt, ik overdrijf niet, ik was net quasimodo)

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 19:54

Zo'n ding helpt bij mij helemaal niet...als ik 's ochtends wakker word zitten er meer muggen IN de klamboe dan erbuiten.
En alles is toch goed afgesloten en geen gaten...

marsss

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 19:59

K wordt ook altijd gestoken dor die rotbeesten, en k ben ook nog een alergisch voor een bepaald soort dus je ben nie de enige! Vorgig jaar met ponykamp ben k wel ongeveer 50X gestoken in een week!! En als k dan gestoken was door zo'n mug waar k alergisch voor ben werd die plek ech dubbel zo dik Huilen Huilen !!

Groetjuhs Marsss

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 20:01

ik ben ook voor sommige muggen allergisch en heb ook welleens van die grote bulten.
heb gelukkig een hor voor mijn raam dus bij mij komen ze niet binnen, zit er wel 1 binnen ga ik niet slapen voordat die DOOD is Haha!