veel sterkte Peter

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
western

Berichten: 165
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Zoetermeer

veel sterkte Peter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-03 00:35

peter, ik wil je mijn condoleances overbrengen, niet prive ,maar via dit forum, zoals je wenste.
de afgelopen tijd heb ik al veel aan julie gedacht, omdat ik me deze periode die julie samen hebben doorgemaakt heel goed kan inbeelden.
ik kende julie niet, maar dit verlies op deze manier is zo vreselijk, iets ergers kan je je niet voorstellen.
mijn gedachten gaan nu vooral naar jou uit, omdat jij nu in je eentje een nieuw gevecht aanmoet gaan, wat nu pas gaat beginnen.
troostende woorden of een lichtpuntje kan ik je niet geven.
ieder mens is anders en doet het op zijn eigen manier, maar dat je een vreselijke tijd tegemoet gaat is helaas niet te veranderen.
want dan hadden we wel andere wensen gehad.
ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen de komende maanden(jaren) en .... ja ... wat is er verder te zeggen.
woorden kunnen het gevoel niet duidelijk maken.
ik zal aan je denken.

Pim

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 02:00

Ik vind dit een geweldig gebaar van je, Pim. Ik wil jou ook bij deze nog veel sterkte wensen...

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 09:55

Pim, wat ontzettend lief, knap en dapper dat je aan Peter denkt. Ik dacht al: he Western :/ Wist meteen dat jij het was.
Ik vraag me af hoe het met jou is, weer uit de belangstelling en alle tijd om....om wat? Ik hoop niet om je alleen te voelen, want ook al hebben jullie minder de aandacht gevraagd, we zijn ook met jullie nog bezig, we hebben het op dewake ook nog over Jacqueline gehad. Weet dat ook zij niet vergeten wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 10:54

Heel lief van je Pim, dat je ondanks je eigen verdriet aan anderen blijft denken. De Bokkers die we voortaan moeten missen waren bijzondere mensen, met weer bijzondere mensen om hen heen.....

Dikke knuf, zowel voor Pim als voor Peter

Sonja

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 11:43

Pim wat ontzettend mooi gezegd... jij weet precies hoe het voelt een dierbaar iemand te verliezen en helaas moet je daar helemaal zelf doorheen.. niemand kan je daarbij echt helpen dat inmense verdriet te verwerken. Rouwverwerking is voor elk persoon ook anders.

Pim en Peter ik wens jullie allebei heel veel sterkte met jullie grote verlies. De scherpe randjes zullen er met de tijd vanaf gaan maar het gemis zal altijd blijven.

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 12:06

peter hier ook mijn condoleances, wat Anneomie heeft geschreven de scherpe randjes zullen er met de tijd vanaf gaan maar het gemis en de leegte zal altijd blijven, dat is gewoon een gegeven. Ik weet wel wat ik wil zeggen tegen je maar tis moeilijk om dit op te schrijven, ik weet niet hoe en ik weet niet of dat wel de goede woorden zijn. daarom laat ik het hierbij. Alleen wil ik je dit zeggen, hoe hard het ook klink en hoe erg het ook is, voor Dorien is het lijden voorbij en voor jou begint de zware tijd nu. Heel veel sterkte Peter en ik en alle bokkers zullen er altijd voor je zijn!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 18:19

lieve Pim tijdens de kerkdienst hebben we het nog heel even over 'western' gehad en besloten ook een kaarsje voor haar te branden

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 20:39

Pim, ik vind het heel knap van je dat je zelf in deze tijd aan andere mensen denkt. Mooi gezegd ook. Jullie beiden heel veel sterkte met het verwerken..

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 22:15

Heel mooi geschreven Pim.
Ik vind het erg knap dat je in deze tijd, die voor jou zelf al moeilijk genoeg is, ook aan anderen denkt. Hier heb ik echt erg veel bewondering voor.
Pim en Peter, ik wil jullie allebei heel veel sterkte wensen in de komende tijd...

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 22:24

Pim, wat ontzettend goed en dapper van je dat je het kan opbrengen om hier nog het woord tot Peter te richten.
Ik heb de afgelopen dagen ook nog vaak aan jouw moeten denken, heb dit zelf al meerdere malen mee moeten maken en weet dus erg goed hoe jij en Peter je moeten voelen en weet dan ook dat het ontzettend veel pijn doet waneer er weer iemand komt te overlijden door deze verschrikkelijke ziekte.
Bij mij is bij beide gevallen ontzettend veel verdriet boven gekomen maar als ik lees hoe jullie er mee omgaan maakt dat mij weer sterk!
Pim, Peter, beide heel veel sterkte gewenst en idd. die scherpe kantjes gaan eraf maar de leegte blijft en dan zijn daar de mooie herinneringen.....

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 09:14

Pim, ik ken je niet maar je lijkt me een wereldvent.
Jou bericht aan Peter heeft me de tranen over mijn wangen doen stromen,want niemand weet er beter dan jij wat Peter nu door maakt .

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 15:21

Heel mooi geschreven! Toen ik dit las werd het me echt even te veel!
Peter en Pim en alle anderen: JULLIE ZIJN GEWELDIG!!!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 23:54

Pim, dat je in je eigen verdriet aan een ander denkt en hem het beste wenst: dat is werkelijke naastenliefde. En voor de rest weet ik de woorden niet te vinden om te beschrijven wat ik nu voel....en daarom probeer ik het ook maar niet....

Ik zal voor Jacqueline ook een kaarsje branden....

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 12:56

Pim jij weet nu precies wat peter meemaakt. Vindt het heel knap van jullie beide hoe jullie zich hier door heen slaan!!! Petje voor af eerlijk waar. Ik wens julie beide nog heeeel veel sterkte toe.

Groeten Femke

Josephine

Berichten: 249
Geregistreerd: 10-10-02
Woonplaats: Brabantse Boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 18:35

O, mensjes, wat erg! Ik lees het nu pas....
Ik weet niet wat ik moet zeggen.
Peter en Cerise en familie...veel sterkte en ik zal aan jullie denken!