Vandaag een heerlijke dag, met bollie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-01 21:14

Vandaag eventjes gereden met Bram. Maar 20 min omdat hij weer conditie op moet bouwen na de wei. Mijn bedoeling was eerst lang losstappen, even een rustig drafje, beetje loswerken, en dan uitstappen. Maar dat liep mooi in de soep. Toen ik net op zat ging ie met zijn hoofd schudden. Ik denk laat maar dus ik drijf aan om te stappen, gooit ie zijn hoofd omhoog, springt een keer in de lucht en geeft een rotbok. Hij was hardstikke fris en vrolijk.Dus even een paar rondjes uit laten razen. Toen rustig opgepakt, en terug naar stap. Daarin helemaal los gewerkt, lekker neerwaarts, en niks kop in de krul, gewoon heerlijk ontspannen. Op een gegeven moment liep ie heeel laag over zijn rug in een klein boogje. Hij was helemaal ontspannen en reageerde op de kleinste hulpen. Toen heb ik nog 5 min. gedraaft, heel veel voltes, en langere teugel, en toen heerlijk uitgestapt. Ik was zo trots op mijn bollie, zou die maand rust toch geholpen hebben. Hij was zo lief en knuffelig. Morgen komt de hoefsmid, en de dekens worden gewassen. Het was een heerlijke dag vandaag. Ik ben helemaal blij Haha! Haha!

Groetjes Ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 17:14

Fijn is dat hè? *LOL*

Laiser liep na mijn vakantie (en die van hem) ook veel beter en hij makkelijker te rijden. Geniet er maar lekker van.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Ann, ardanwan, idion, Jive03, KDonna, Miiej, Nadiine__x, Pantykous, Posh, Symke, VosjeN, xRaisin en 82 bezoekers