Tiscali! Goedemorgen, middag of avond!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Tiscali! Goedemorgen, middag of avond!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 09:50

Dat krijg je te horen als je naar de Tiscali Helpdesk belt. En als je geluk hebt, krijg je mij aan de lijn! Goed he!
Ik ben sinds twee weken aan het werk bij Tiscali en het bevalt super. Het is de bedoeling dat ik dit werk de komende weken full time blijf doen in de vakantie en dan daarna als school weer begint en ik hard aan de studie moet ga ik het 12 uur in de week doen. Naast dat het gewoon leuk werk is is het momenteel erg rustig omdat er een heleboel nieuwe medewerkers zijn dus dat geeft mij de kans om weer eens te gaan bokken Party!! So I'm very pleased Haha!
Betaald bokken is toch altijd nog leuker dan gewoon bokken Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 10:11

Welcome back Doree!!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 10:21

Hmm en ik heb een internetverbinding via tiscali, ik hoop dat ik geen problemen krijg, straks krijg ik jou dan aan de telefoon. Ik weet niet of ik dat wel overleef

28-09-2007
Nothing compares too you...

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 10:53

Hee Kim ff dimmen! Clown
Ik ben heel lief aardig en vriendelijk aan de telefoon hoor!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 16:58

Oh en het betaalt ook heel relaxed! Haha!
(probeerde het niet naar boven te schoppen ofzo Schijnheilig )

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 17:02

Hehe wel leuk! Niets voor mij echter om af en toe geergerde mensen aan de foon te krijgen. Tong uitsteken

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 18:25

heeeey dododee is back!

wat is het nr waarop we je kunnen pesten?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Caar

Berichten: 160
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: Benthutte(aan de rand van zoetermeer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 20:11

Ik heb ook tiscali, dusseh grote kans dat ik je een keer boos opbel als internet eruit ligt Knipoog

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 22:00

Nou dat zinnetje is nog wel uit te spreken!
Toen ik begon bij destijds nog dutchtone kreeg je een heel anker niet lachen hier komt het: teleadviescentrum dutchtone, u spreekt met voornaam plus achternaam goedmorgen/middag/avond.....
En dan mocht je eindelijk ademhalen Haha!

Nu hoeft het gelukkig niet meer zo uitgebreid.

Veel succes met je nieuwe baan verder dan maar!

Charaz

Berichten: 24280
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 22:46

Veel succes en snappen jullie nou niet dat helpdesk mensen wel betere dingen (zoals bokken) te doen hebben dan naar je te luisteren en helpen. Vandaar dat ze altijd zo geergerd klinken

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 00:28

oneee dildoree is terug en ze zit nog wel vlak bij mijn werk ook nog pfffff ene een snackbar is vlakbij maar niet lekker hoor.

Blij dat wij op het werk tiscali eruit hebben gezet wat een #%@^%#@^%bedrijf.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-03 09:13

Wat een hartelijke welkomen allemaal! Het Tiscali Helpdesk nummer is wel betaald, maar jullie mogen me best betaald pesten..... }>

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Afanaisa91, Arlette1991, Berdien, Duran123, Eliana, Floko, Gaby, haffiefreak, Kever, Laibadji, Lau07, Nanu, Nustice, Plus_en_Min, RenskeFrea, Roosch, sjaslique, YandexBot en 203 bezoekers