SUPER DAZEN en VLIEGEN PRODUCT ONTDEKT!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Samoerai
Berichten: 46
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Brasschaat

SUPER DAZEN en VLIEGEN PRODUCT ONTDEKT!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 08:22

Hey iedereen --- SUPERGOED NIEUWS

in deze tijd van het jaar zit iedereen met die dazen en vliegen. Lastiger kan niet Schijnheilig en zeker met het weer, het is mooi weer; dus wil je naar buiten of toch in de buitenbak gaan rijden, maar waar kom je dan terecht; in een oorlog tussen jou, vliegen en dazen en je paard is het slachtoffer Frusty . Zelf heb ik gisteren een nieuw product gekocht Haha! , het werkt 7-10 dagen lang, en het is helemaal geproduceerd uit natuurlijke producten. Het middel heet Unicorn, het is van Belgische makelij, maar het is zo populair dat je het in Nederland waarschijnlijk ook wel kan krijgen. Hopelijk werkt het bij jullie ook.
Ach gut


Ciao

Belli
( wat denk jij hiervan?)

ALLEN NAAR MIJN PROFIEL!!!! Leuke fotooos xxxxxxxxxvan paardjes


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 08:58

Unicorn zei je?dat verkopen ze in Lommel/Overpelt/Neerpelt ofzo ook wel he?
of bij Roosen(stallenbouw&andere paardendingen)

hoe duur is het, en hoe groot is de fles waar het in zit?

heb je het zelf ook al geprobeerd?

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Samoerai
Berichten: 46
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Brasschaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 09:15

Jep ik heb het zelf al geprobeerd, en het werkt dan ook Haha! tot mijn grote blijdschap -- daas kijkt naar paard --- daas wilt op paard --- daas vliegt weg of daas valt dood Tong uitsteken

Ja je kan dat zeker daar kopen, het is nieuw dus...

Greets,

als je meer wilt weten, vraag maar he

Belli de Belg

ALLEN NAAR MIJN PROFIEL!!!! Leuke fotooos xxxxxxxxxvan paardjes

Samoerai
Berichten: 46
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Brasschaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 09:17

Ik weet dat het niet duur is, en de fles is best groot bijna een liter denk ik Lachen of meer zelfs, je doet het op een spons en het meot over heel het lichaam van het paard.

xxx Belli de Belg

ALLEN NAAR MIJN PROFIEL!!!! Leuke fotooos xxxxxxxxxvan paardjes

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 09:18

Valt dood neer? Nou wil ik graag eerst even weten wat het is, want dat klinkt nogal chemisch... En hoe kan iets 7-10 dagen werken? Is het een spray, opgietmiddel?

Ik heb interesse in alles wat me van de beestjes afhelpt, maar dan wil ik wel graag eerst weten wat ik op m'n paardje spuit...

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 09:31

Samoerai schreef:
Hey iedereen --- SUPERGOED NIEUWS

in deze tijd van het jaar zit iedereen met die dazen en vliegen. Lastiger kan niet Schijnheilig en zeker met het weer, het is mooi weer; dus wil je naar buiten of toch in de buitenbak gaan rijden, maar waar kom je dan terecht; in een oorlog tussen jou, vliegen en dazen en je paard is het slachtoffer Frusty . Zelf heb ik gisteren een nieuw product gekocht Haha! , het werkt 7-10 dagen lang, en het is helemaal geproduceerd uit natuurlijke producten. Het middel heet Unicorn, het is van Belgische makelij, maar het is zo populair dat je het in Nederland waarschijnlijk ook wel kan krijgen. Hopelijk werkt het bij jullie ook.
Ach gut


Ciao

Belli
( wat denk jij hiervan?)

t werkt beetje neit super goed k heb het ook

So close,
no matter how far.

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 09:32

tis 20 euro somige winkels 30 euro

So close,
no matter how far.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 09:33

Is dat niet het product die ontwikkeld is samen met de universiteit van Gent en gebaseerd is op de natuurlijke afkeer van die rotbeesten tegen bepaalde stoffen? Denk van wel. En als het dat is, het is wél duur.

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Samoerai
Berichten: 46
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Brasschaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 09:39

het is helemaal niet duur, je moet het alleen in de juiste winkel kopen, ik heb het bonnetje nagekeken en het kostte 12 euro voor een liter, het is echt niet chemisch!!! En het werkt hardstikke goed bij mijn paardjes

ALLEN NAAR MIJN PROFIEL!!!! Leuke fotooos xxxxxxxxxvan paardjes

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 09:42

zoek nog iets dat mij beschermt tegen die dazen Haha! Die krengen pakken iedere keer mij als het paard in beweging is met longeren

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 10:42


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 10:45

Gaaf, eindelijk kun je je paardjes met een gerust hart op de wei zetten en gaan rijden zonder dat ze lek geprikt worden

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Maroesje88

Berichten: 122
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 10:50

Ik zal het eens aan mijn moeder voorstellen, want ik wordt gek van de dazen!

Groetjes van Marein

ps. MG ik houd van je

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 11:21

mm leuk idee maar tis alleen in linburg te krijgen in nederland volgens de site.....mmm enne stinkt t spul ook erg anders valt er niet opde rijden jah

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 11:40

Ik heb iets van bremsen brems ofzo? Nou het werkt in ieder geval prima, maar het is bruin en dat ziet er niet zo fraai uit op de witte gedeelten van mijn bonte paard

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 11:41

end an bremsen brems werkt ook tegen dazen en blinde muggen?en stinkt dat enhoe duur is dat en waar kun je dat krijgen

Ballerin

Berichten: 534
Geregistreerd: 01-01-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 12:10

Wat ook goed werkt is Herzhorn ik weet niet precies hoe je het schrijft, dat kan je bij de boerenbond halen, het is voor koeien maar als je het verdund dan werkt het super vind ik.

Maar dit spul lijkt me wel chemisch als dazen er dood bij neervallen?

offspring

Berichten: 377
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Nieuwkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 12:38

ik ben laast zelf gestoken door een daas! ik zei tegen mijn man zuigen!!! aan me arm red. nou ik houd savonds een hele dikke arm en kon bijna niet bewegen dus ik houd wel van spul die GIFTIG zijn voor die klere beesten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

amen hahahah

When love is a drug, then let me be your dealer!

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 12:40

offspring schreef:
ik ben laast zelf gestoken door een daas! ik zei tegen mijn man zuigen!!! aan me arm red. nou ik houd savonds een hele dikke arm en kon bijna niet bewegen dus ik houd wel van spul die GIFTIG zijn voor die klere beesten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

amen hahahah

Krijg hele rare ideeën bij die eerste zin Schijnheilig

Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 12:43

Ben daarstraks met een vriendin naar de winkel geweest en ze moest ook iets hebben tegen dazen... dit was nieuw en ze heeft het eens meegenomen om te proberen, we hadden er eigenlijk nooit van gehoord. Het koste bijna 25 euro. Hopelijk werkt het echt zo goed Haha!

offspring

Berichten: 377
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Nieuwkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 12:44

Arno24"]
[quote="offspring schreef:
ik ben laast zelf gestoken door een daas! ik zei tegen mijn man zuigen!!! aan me arm red. nou ik houd savonds een hele dikke arm en kon bijna niet bewegen dus ik houd wel van spul die GIFTIG zijn voor die klere beesten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

amen hahahah

Krijg hele rare ideeën bij die eerste zin Schijnheilig
[/quote]

ik begrijp ik zou het anders vertellen

Hij heeft me arm uitgezogen van het gif van die daas.. net als bij wespen. ik davht dat het werkte helaas niet dus Huilen

hihihihh

When love is a drug, then let me be your dealer!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 14:19

ArwenLune schreef:
Valt dood neer? Nou wil ik graag eerst even weten wat het is, want dat klinkt nogal chemisch... En hoe kan iets 7-10 dagen werken? Is het een spray, opgietmiddel?

Ik heb interesse in alles wat me van de beestjes afhelpt, maar dan wil ik wel graag eerst weten wat ik op m'n paardje spuit...


Dit dacht ik nou ook!!

Op zich wel interessant...als het echt werkt? En geen chemische troep is...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 14:30

Op de site staat dat het product is getest op algen en diverse andere levende mechanismen. Dat het geen nadelige effecten heeft. Als dit spul echt werkt, dan is hier een supergat in de markt ondekt. En dan kunnen al die fabrikanten van dure vliegengoedjes wel inpakken!

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 14:43

Heej het is met Mertens ontwikkeld!! Even kijken of ik het hier i nde buurt ook kan krijgen.. Die belgen hebben altijd hele handige paardenmiddeltjes, maar nu in weer in ned woon kan ik daar dus ook niet meer aankomen....helaas.. Moet nog steeds een winkel hier vinden waar ze horseman one-step verkopen... en showsheen (maar dat is niet zo'n groot verschil met equistar..)

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on


Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 14:45

Het lijkt mij erg chemisch maar als het goed getest is en niet schadelijk is oke Haha! Maar mijn vliegenspul werk ook erg goed! Geen een daas ofso zit op mijn knollie; nu zitten ze alleen op mij Boos!

Your stairway lies on the whispering wind


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Kabayo, tienus63, UnderIlse en 37 bezoekers