Gekke vraag over shampoo!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mara

Berichten: 961
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-01 19:43

hallo allemaal,

Kun je een paard ook wassen met gewone shampoo? Verward
Waar ik m'n pony heb staan doen ze het wel. Ik doe het ook wel, maar ik vraag het toch ff aan jullie!!!!!!!!!!!!!!! Party!!

Groetjes Regina en Mara

_________________
Mara, Je bent de liefste pony van de wereld!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mara op 2001-09-02 19:58 ]</font>


fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 20:05

Mensenshampoo is voor mensen gemaakt, niet voor paarden. In onze shampoo zitten bestanddelen, die voor ons beter zijn dan voor de pony. Er is niet voor niets paardenshampoo gemaakt Lachen

En waarom zou je je paard wassen eigenlijk? Hoe minder hoe beter Lachen

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 20:15

Hoihoi,

Je kan paarden wel wassen met gewone shampoo, maar dan moet je Baby Shampoo nemen. Dat is zacht, beter voor de vacht en het ruikt ook nog eens heerlijk. Maar wat fieke al zei. Niet te vaak wassen.

Groetjes Ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Mara

Berichten: 961
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-01 20:21

hoi ymke,

Bedankt dat je me vraag hebt beantwoordt. Ik was trouwens m'n pony alleen als hij heel smerig is, maar meestal was ik mijn pony alleen als ik een wedstrijd heb!!!!!!!! Groetjes Regina Party!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 20:37

Je moet idd Milde shampoo hebben dus hoeft niet persé baby shampoo te zijn. Ik was ook gewoon met "mensen" shampoo. Scheelt een hoop geld. Ik koop gewoon bij de etos een grote fles extra milde shampoo! Scheelt echt veel want die kost 2.- en voor paardenshampoo betaal je (dacht ik) snel al ongeveer 10 keer zo veel.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 20:41

haar lichaam doe ik met paardenshampoo (was ik bijna nooit hoor, alleen als het erg warm is... haar voetjes wel wat vaker) en haar staart doe ik met gewone mensenshampoo (van 1 gulden bij de stip Haha! hoe slechter de shampoo hoe beter het is voor je paard omdat er niet te veel vet uit verwijdert mag worden.)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 20:41

Ik was m'n pony alleen voor de keuring en dan gebruik ik, schrik niet, Biotex (groene). Werkt hartstikke goed tegen grasvlekken. De staart doe ik heel af en toe met vloeibare zeep van Driehoek.
Heb geen zin om 6x zoveel uit te geven omdat er toevallig het woordje "paard" op het etiket staat!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 20:58

wij wassen meestal met groene zeep t lichaam en met biotex(voor de handwas) de staart en dan echt lekker laten inweken. ze moeten dan ook echt wit worden. ik heb ookw eleens zilvershampoo gebruikt maar dat werkte niet echt. en ik gooi gerust 2 flessen groene zeep in mn paard. en dan lekekr alles goed inzepen. let wel op dit kan je niet bij paarden doen die veel in de wei staan. die hebben hun vetlaag hard nodig. (tea trea shampoo is ook waanzinnig duur maar werkt wel super om je paard mooi schoon te krijgen)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 09:54

Ik gebruik altijd groene zeep voor z'n lijf en gewone milde- en zilvershampoo voor z'n staart en manen.

Dieren zijn dieren, mensen die zich gedragen als dieren zijn beesten!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, cinniz123, Evito_06, RvT, Trendiction en 83 bezoekers