Wat is jullie grootste droom op gebied van rijden?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Wat is jullie grootste droom op gebied van rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 22:51

Mijn grootste droom is (waar ik me best wel voor schaam dat ik zo'n grote droom heb Tong uitsteken)

Dat ik met Padijtje ver kom, en dat ons pap voor mij een paard koopt, die al hoog heeft gelopen, en dat ik daar in de loop van de jaren junioren ofzo mee kan doen..

Ver gezocht natuurlijk, maar dat is mijn grootste droom.
Tong uitsteken echt!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 23:03

Grote dromen op het gebied van rijden wil ik helemaal niet maken. Ik heb al te veel dromen in duigen zien vallen om uiteenlopende redenen.

Ik droom er van dat mijn paard gezond zal blijven en dat we allebei het plezier in het rijden behouden want dat is het enige waar het om draait voor mij.

@smousje

Berichten: 517
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 23:10

Mijn droom is dat ik zo af en toe lekker kan blijven rijden met mijn paardjes en dat we allemaal verder gezond blijven en lang mogen genieten van elkaar Lovers

Mijn paarden hebben allebei een gebrek en ik heb reuma,dus we passen goed bij elkaar Knipoog

Groetjes Smousje.

Een goede ruiter hoort zijn paard praten,
Een hele goede ruiter hoort zijn paard zelfs fluisteren,
Een slechte ruiter hoort zijn paard niet eens schreeuwen!!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 23:14

mijn ene droom is dat jippie mijn nieuwe jazz gaat starten. Tong uitsteken

de andere staat in mijn profiel.

Amor Vincit Omnia

Machie

Berichten: 15953
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 23:16

momeenteel is mijn droom dat ik Baloe goed ingerijden krijg! Dus goed aan het bene enz. enz. Ik wil grag dat ik met hem een L proefje kan rijden, en verder wil ik met hem heel erg graag verder komen in het springen! verder wil ik lekker van hem blijven genieten!

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 23:20

oke zal ik mijn fatasie eens even lekker laten gaan?

Nou, dan kom ik met een goedgekeurde hengst aan op concours, die een hele mooie getrainde nek heeft, en dan komt Anky mij gromen, en krijg ik les van Ulla Saltzberger, en dan, mag ik op een gegeven moment, naar de olympische spelen, en dan krijg ik daar zomaar een oranje lint in mn hand gedouwt, omdat er niemand is op komen dagen, omdat niemand het erin zag het op te nemen tegen mij...

beetje veel eigendunk heb ik wel he?
Dit was mijn fantasie wereldje even he? Tong uitsteken:P:P:P

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 23:43

Dat ik de rest van m'n leven paarden in m'n leven zal kunnen houden. Ik ben bang dat het met m'n studie niet lukt, dat ik daarna te druk zal zijn met een baan en een huis etc... En dat de paardjes erbij inschieten. Rowan blijft bij m'n vader, maar die zal ook niet eindeloos een paardje willen houden waar hij zelf maar een keer of 2 per week iets mee doen. (of misschien is het dan anders, hij gaan over een paar jaar met pension)

Maargoed, ik heb van het 'inner city life' geproeft in Londen en vond het leuk, maar als ik dan tot m'n schenen in de bagger het paddock sta te irrigeren dan weet ik dat wat voor studie ik ook ga doen, en wat voor baan ik ook zal krijgen, uiteindelijk kom ik altijd bij de paardjes uit...

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 23:49

*leest terug*

Oh, je vroeg over rijden... Haha!

Op dit moment dat ik een klasse I endurance uit kan rijden. Dat klinkt gek voor mensen die het een schijntje vinden, maar door diverse lichamelijke problemen is tempo-rijden voor mij geweldig pijnlijk. Misschien als ik de pijnstillers goed doseer, een zooitje warmtepleisters gebruik en gezelschap heb dat me erdoor weet te praten, kan het lukken. Ik ben van plan dit op een wedstrijd aan het eind van het seizoen uit te proberen... Als ik finish zal ik geweldig trots zijn, al ben ik laatste - omdat ik iets doe wat ik nooit gedacht heb dat ik zou kunnen.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 00:54

Mijn droom is ooit Grand Prix te starten *LOL* Ook al klinkt dat onmogelijk en is het dat waarschijnlijk ook. Zonder dromen ben je verloren en dit is gewoon mijn streefpunt Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 06:54

Een vossejacht rijden in Wales met een van m´n eigen paarden Haha!
Klinkt heel haalbaar maar helaas zijn mijn springkwaliteiten toch echt te mager.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 07:14

De ruiterster halen op een van de volgende manieren:

- U heeft in één kalenderjaar met hetzelfde paard zowel een winstpunt in de klasse Z-dressuur, Z-springen als in de klasse Z-samengesteld behaald;
- U heeft in één kalenderjaar met hetzelfde paard zowel vijf winstpunten in de klasse Z-springen als in de klasse Z-dressuur behaald;

prompter

Berichten: 10914
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 07:18

Met mijn draverhengst level 3 van PNH worden - dus zonder zadel en hoofdstel galopchangementen kunnen uitvoeren e.d.

Mwah, nog maar even verder dromen Haha!

Extremely rare and Beyond Compare

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 08:05

Dat ik nu met Camilla nog lekker ver kom in de dressuur en nog lang van haar mag genieten. En straks als ik 18 ben dat ik een goed paard kan kopen waarmee ik ook nog ver kan komen in de sport.

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 08:25

Ik zou wel eens een steeple-chase willen rijden... of gewoon eens op de renbaan voluit willen gaan.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 08:36

Dat ik op wedstrijd mag en kan met Sabientje.
En een strandrit met haar lijkt me geweldig Lachen

Oh, en Okkie, ik kom dan wel kijken Haha!

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 08:38

ooit eens Z mogen (en kunnen!!) starten in de dressuur.

:evaw:


kjcm

Berichten: 888
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: ergens waar jij niet bent.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 08:54

mijn idee van een droom is om met paard en shotgun (tegen evt. aanvallende dieren), met of zonder gezelschap, in de candese rocky mountains een gigant van een trektocht te maken.

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 09:15

Ik droom eigenlijk nergens over, ik ben tevreden met wat ik heb en met rijden gaat het steeds beter.
al zou ik wel wat verder willen komen met springen en dressuur.

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 09:26

Ik zou graag eens een officiele wedstrijd met Chica willen springen.
Niet zo onhaalbaar zullen jullie denken, maar voor mij ziet het er niet naar uit dat dat snel zal gebeuren.....

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 09:38

Ik zou 1 dressuur wedstrijd willen rijden met Lady gewoon om te kijken hoe we het doen qua punten..en verder wil ik nog heel lang blijven paardrijden, ben al eens een hele tijd gestopt omdat het niet meer kon maar dat pakken ze me niet meer af...al moeten ze me er op tillen.

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 11:33

Ik wil straks WEER KUNNEN rijden, ik heb een hernia en weet nog niet hoe dat gaat aflopen.
Er zijn genoeg mensen die gewoon daarna weer kunnen rijden, maar ja de een is de ander niet.


Wat daarna komt is teveel om op te noemen. Ik zou heel graag met felix weer willen starten en een keer naar de ardennen. En Danno... als ik weer ga rijden wil ik toch wel verder komen dan de L. Lijkt me leuk als ik de fjord tot een M nivo kan rijden.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 12:38

Mijn droom is een goede eventing amazone worden.
Niet dat dat gaat lukken, maar daarvoor is het een droom Haha!

Brabantse Fries ;)

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 12:41

Om op Passion te rijden, wat ik me haast niet kan voorstellen dat dat over een paar maandjes gaat gebeuren!
Op zich geen grote droom, maar voor mij wel Lovers

Fitzroy

Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 12:42

60 % in de ZZ-licht met Fitz. Valt best mee toch Knipoog ?
Nog maar een 'paar' winstpunten ....

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 12:44

In de Z uitkomen met mijn Nefje, en dat iedereen dan aan de kant staat te oh- en ah- en omdat we zo mooi los en ontspannen de proef winnen Lachen

Droom zonder zadel; [naam verwijderd] op de voorkant van de Ids, met een driekleurig sjerpje...

Jaja, dromen, DAT kan ik wel! Haha!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jitskenienke en 49 bezoekers