Kadootje wat ik gekregen heb

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-01 10:58

Wat ik gister helemaal vergeten was te vertellen (*schaam* ik was ook zo moe... Bloos ) ik heb een kadootje gekregen van Sera, omdat ik 2 weken lang voor Samier gezorgd heb toen zij op vakantie was.

Ik heb een heel mooi kettingkje gehad, paars met glinsterbloemetjes eraan, echt heel lief Lovers EN een sleutelhanger van 'forever friends' met daaraan de sleutels van Samiers kastje Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 12:09

ach wat lief van haar!leuk zeg!

soms is het beter om te zwijgen

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 12:32

Ahh leuk!!! Alsof je t erg vond om voor Samier te zorgen Knipoog Echt n schat van n beest!!!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-01 16:04

Ja ik zei ook al dat ze dat helemaal niet hoefde te doen, want ik vind het al een feestje als ik Samier mag doen! Party!!

Ze had ook nog een kaart erbij gedaan, dit was wat er op stond:

Hoi Ineke, Via deze kaart wil ik je enorm bedanken voor het verzorgen van Samier. Omdat ik wist dat jij goed voor Samier zou zorgen kon ik met een gerust hart op vakantie. Nogmaals bedankt en ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad.

Daar moest ik helemaal van blozen Bloos Bloos Bloos zo lief Lovers

Ik heb vandaag een bedank briefje neergelegd, met een paar mooie foto's die ik gemaakt heb van Samier tijdens de vakantie, zal ze vast wel leuk vinden. Lachen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 17:56

Leuk he! Echt lief.

Ik kreeg van de week ook nog een cadeautje. Ik had de buurvrouw een paar dagen geholpen in de hun tuin, kreeg ik een fototoestel van 300 (!) gulden. Ik stond wel even raar te kijken, maar ik ben er wel onwijs blij mee. Haha!


coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 18:28

Wij geven degene die Ling verzorgd ook altijd iets.Maar vorig jaar was degene die Ling verzorgde zo blij dat ze gewoon cadeautjes voor ons had gekocht!Dat vond ik wel een beetje raar...

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 20:08

aaah das echt lief zo'n gebaar toch even laten zien dat ze het zo fijn vind dat je het doet!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, DDD3, fotolijstje, GrapeshotBot, HuyanaJoy, Keizerinnnn, LouLi, MissMarije, MyWishMax, NogSteedsGek, Pieke_Gwen, Pluttersput, TheNovelist, TurboDi, YandexBot en 143 bezoekers

cron