Wat sommige mensen allemaal durven uitgaan ...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Wat sommige mensen allemaal durven uitgaan ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 19:43

Deze quote komt van een ander forum, vond het wel lachwekkend :

Anonymous schreef:
Zwilwratten zijn de plaatsen waar de beentjes van het veulen aan elkaar bevestigd zijn in de baarmoeder, bij de geboorte komen de beentjes los en dit laat littkens achter: de zwilwrat. Het zijn een soort van "moederplekken" dus. Normaal kun je ze er zelf regelmatif afkrabben of bijvijlen met een zachte rasp, doe je dit niet vallen ze er meestal zelf af, gebeurt dit niet dan worden ze langer, je smid zal ze er wel af doen, en anders snij je ze er zelf af. Net als een nagel, dus niet te dicht aan het vel.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 19:49

Dat is toch logisch Sonja...........anders trappen ze de moeder toch veel te hard als de beentjes los zouden zitten in de baarmoeder..........TJEEEZZZ dat je dat nou niet snapt zeg...........pffff! Haha! Knipoog

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 19:50

Het lijkt mij errug logisch!!

fluffyfox

Berichten: 1793
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 20:09

hahahhahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahhaha
ok die heeft te veel fanta(sie) gedronken Haha!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 20:53

Hebben mensen ook zo'n zwilwrat? Ik hoorde mijn moeder vroeger weleens mopperen dat de baby zo aan het schoppen was... Zal wel niet dus! Hihi!
Zou wel makkelijk zijn, maar dan hadden we vast niet zoveel goede voetballers...

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 22:13

Zie je wel! Kluisters zijn heel normaal! Daar worden ze mee geboren *LOL*

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 22:26

Woehoei, die heeft rijke fantasie Haha! Geweldig!

Charaz

Berichten: 24286
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 22:49

hahah het staat er wel erg serieus

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 23:14

Hij meende het ook héél ernstig hoor, het staat op "paardentips.be" in een toppic. Iemand vroeg daar hoe je die "plekjes" op de benen (binnenkant) netjes kon bijwerken en wat die eigenlijk waren .... en die "nobele vreemdeling" heeft z'n "deskundige" uitleg ten berde gebracht Haha! Haha! Haha! Jammer genoeg ingelogd als "gast", nog jammer ergens, ik zou wel 's willen weten wie die heer of dame is met "al die kennis" Tong uitsteken

Maroesje88

Berichten: 122
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 23:27

Whahahahhaa! Tuurlijk zitten die beentjes vast in de merrie, whoeiehihihi! Sorry hoor maar dit is ECHT lachwekkend Tong uitsteken Hopelijk heeft alleen niemand zijn/haar "wijze raad" opgevolgd! Arm paard dan Boos!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 23:36

Ow, ik heb er een reactie op gegeven hoor ... kon het echt niet laten

Citaat:
Geplaatst: Di Jul 08, 2003 6:37 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Anonymous schreef:
Zwilwratten zijn de plaatsen waar de beentjes van het veulen aan elkaar bevestigd zijn in de baarmoeder, bij de geboorte komen de beentjes los en dit laat littkens achter: de zwilwrat. Het zijn een soort van "moederplekken" dus. Normaal kun je ze er zelf regelmatif afkrabben of bijvijlen met een zachte rasp, doe je dit niet vallen ze er meestal zelf af, gebeurt dit niet dan worden ze langer, je smid zal ze er wel af doen, en anders snij je ze er zelf af. Net als een nagel, dus niet te dicht aan het vel.

-------------------------------------------------------------------------------------
Whoehahahahaha ... Da's een goeie zeg!! Nog nooit een vroeg geboren veulen gezien dan zeker? OF een embryo zelfs? Beentjes van een paard zitten NOOIT aan elkaar gegroeid!! Misschien van een pegasus of een unicorn ...

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 23:47

Stoere actie Sonja

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 10:04

En weer een illusie ontnomen..
Hard hoor on, maar werkelijk, zou hij het zelf geloven:?

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-03 10:16

Pauline schreef:
En weer een illusie ontnomen..
Hard hoor on, maar werkelijk, zou hij het zelf geloven:?


Vermoed van wel, het is met zoveel "inzet" geschreven en nergens geen sein te zien dat het om een "geintje" gaat Haha!
Sommige mensen nemen elke stukje onzin voor waarheid aan en zijn dan nog zo om het zonder controle vol deskundingheid de wereld in te gooien Knipoog. Kijk zo maar naar die veiligheidschef van Irak Haha!. Stond te roepen dat alles goed was, oorlog was over terwijl je achter hem in beeld de gevechten kon zien, en toen zei ie dat de stad volledig vrij was en je zag tanks achter hem Haha! Haha! ... sommige mensen ... Haha! Haha! Haha!

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 20:11

net zoals de hoeven di zijn in de baarmoeder ook aan elkaar gegroeid, deze moet je ook vijlen anders worden ze te lang, zelfe verhaal dus een beetje.- Dat heb je dus ook met de staart en de manen die moet je dus af en toen trekken Tong uitsteken Tong uitsteken heb heel veel ol hier hehehehehhe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:11

Briljant! Een vrouw bij ons op de rijvereniging, practiserend veearts, vertelde een briljant verhaal over een boertje met een paar grote Belzen waar ze bij was geroepen voor de mok die maar niet wegging. Bleken zwilwratten te zijn... Hij had er al zalf opgesmeerd maar niets hielp maar... Toch wel lief eigenlijk, die man was echt bezorgd geweest!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:17

*LOL* moet erg lachen om zowel het verhaal van Zep als de zwilwratten van een veulen. *LOL*

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:26

ben benieuwd wie tegen die boer zei dat het mok wwas hehe

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 22:24

enuh wie weet wat ziltwratten dan eigenlijk wel zijn????

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 22:26

mij is ooit verteld een overblijfsel van een teen van de oerpaarden.

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 23:38

ponyzotje schreef:
mij is ooit verteld een overblijfsel van een teen van de oerpaarden.
zoiets is mij ook verteld jah maar dat andere verhaal erover is wel heel erg lache!!! zou die het geschreven heeft het ook zelf geloven??!!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 08:55

het is inderdaad een overblijfsel van een teen..........Grappig he. Je moet er toch niet aan denken dat wij zo een ziltwrat hebben bij onze stuit als aandenken uit een tijd dat we nog in bomen leefden!

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 11:36

Ik vind het eerste verhaal veel leuker, ik hou het daar maar op in het vervolg Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 12:23

whahahahahaha ik lig een deuk beentjes die aan elkaar vast zitten pffffffff

de staart was da zeker ook gewoon ee brok , alleen na verloop vant tijd telkens haartje voor haartje los is gegaan van elkaar , geloof je het zelf

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 16:59

gijsenkim schreef:
Je moet er toch niet aan denken dat wij zo een ziltwrat hebben bij onze stuit als aandenken uit een tijd dat we nog in bomen leefden!


Vork yakkies Haha!