Quointreau ontsnapt uit de wei!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Memuska

Berichten: 5008
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Belgenland

Quointreau ontsnapt uit de wei!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 20:58

Vanmorgen om half zeven, grote paniek op de manège! De man die naast één van de weides woont (ongeveer 500 m van de manège gelegen) belde de eigenaars op omdat er "een heleboel paarden los stonden"! Die dus snel snel er naartoe. Bleek dat enkel Quointreau buiten de wei stond, en hij stond dan nog netjes naast de wei te grazen. Alle anderen stonden rustig in de wei, geen teken van paniek of dergelijke. Ook Quointreau zelf was heel rustig. Nu komt het rare: de draad was dicht, niets kapot, alles perfect in orde. En toch was hij er over/onder geraakt! Verward Waarschijnlijk had de buurman de electriciteit uitgeschakeld omdat hij aan de weide gewerkt had, en vergeten terug aan te zetten! En dan zou Quointreau op de een of andere manier weg kunnen geraken? Maar hoe? Springen kan hij helemaal niet goed, en dat lijkt ook geen plausibele verklaring omdat alle paarden zo rustig waren! En er onder door lijkt al helemaal raar!
Er gebeuren rare dingen...
-xxx-

juval

Berichten: 13210
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 21:55

wat vreemd zeg, gelukkig dat ze allemaal zo rustig zijn gebleven, wel even schrikken natuurlijk.

Maroesje88

Berichten: 122
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 22:50

He vreemd! Maarja, je hebt hem toch weer veilig terug is het niet?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 00:05

Onder het draad door. Of tussen tweedraden door. Ze komen eigenlijk bijna overal wel uit als ze willen.
Met Tiko verbaas ik me nergens meer over....
Tegenwoordig is er bij ons op stal zelfs een paard van 1.70m die onder het draad doorgaat. Als ze dat een keer door hebben...

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 08:13

jahh melodie toen ze nog bij ons in de wei stond.. hadden we een stukje afgezet... de paarden erin.. draai je je om en melodie is er al weer uit Tong uitsteken hahaah thja.. geen idee hoe ze het deed..

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 09:15

vreemd....maar gelukkig is er niks ergs gebeurd Haha!

Memuska

Berichten: 5008
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Belgenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-03 09:23

Ja, gelukkig is hij veilig en wel terug in de wei beland, mag er niet aan denken dat er iets gebeurd zou zijn!!! Hopelijk was dit een gelukstreffer en gaat hij het niet dagelijks doen :d Dan zet ik 'm in mijn achtertuin :d
-xxx-