Naar de wake geweest

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Naar de wake geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 19:05

Was een mooie dienst, er werd een gedicht voorgelezen van Dorine zelf. Veel mensen, ik heb volgens mij nog een redelijke club bokkers gezien Ach gut Wij zijn gelijk na de wake naar huis gegaan, vonden het voor Peter en familie fijner om vooral met bekenden afscheid te nemen van Dorine.

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 19:13

kon je dorine zelf nog zien of niet?

ik kon helaas niet omdat wij vanmiddag bezig zijn geweest met een huis te kopen redden ik het niet om te komen.

morgen ben ik er wel

trotse moeder van 2 prinsesjes

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 19:15

Was idd een mooie wake. Ik vond het heel warm om te zien dat er zo veel mensen waren.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 19:15

Nee wij hebben niet meer persoonlijk afscheid genomen van Dorine, het was wel een mogelijkheid maar wij dachten dat het voor Peter en familie fijner zou zijn als er niet zo veel onbekenden waren.
Wij (stellalover, greggie en ik) gaan morgen ook naar de begrafenis.

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 19:16

Ik wou dat ik er ook bij kon zijn..........maar in mijn gedachte ben ik er zeker

Machie

Berichten: 15955
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 21:26

ik was er vanavond met mijn gedachten ook. Morgen ben ik zelf ook aanwezig....

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 22:04

Paulien schreef:
kon je dorine zelf nog zien of niet?



Ja, je kon nog even afscheid nemen van haar!
Ze lag daar zo vredig met haar bokt cap op.
Een foto en een pluk haar van Cerise.
Zag ook nog een paar kraanvogeltjes liggen.
Mooie rode rozen langs de zijkant.
En om haar heen een mooie bloemenpracht!
Eindelijk geen pijn meer, maar rust.

a dirty mind is a joy forever

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 22:29

Ik heb dat ook zo ervaren, Petra (ben veilig thuisgekomen, Veerle ook Knipoog ). We hadden ook absoluut niet het gveoel teveel te zijn bij Dorine,waren juist welkom en dat gaf een warm gevoel, dank je wel lieve famillie!
Ik ben blij dat ze er zo mooi bijlag, al vond ik het wel raar en best wel "eng" op het eerste gezicht. Daarna ben ik teruggegaan met Veerle en vond ik het al fijner.
Die kraanvogeltjes waren ook heel mooi en Dr. Jacksel, vergeet je er geen voor mij morgen? Alvast bedankt.

Het leek net alsof Dorine ieder moment kon knipogen, zo was haar gezicht.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 23:11

Dorine lag er heel vredig bij.
Misschien kunnen jullie haar morgen bij de begravenis zien en dan toch nog afscheid nemen. Peter en de rest van de familie gaven ons niet de indruk dat we teveel waren. Het was een hele warme atmosfeer

Je suis Charlie.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 06:54

Dorine lag er idd heel vredig bij, ik had het gevoel dat ze zo ging knipogen of een lachje tevoorschijn ging toveren. De familie was blij dat haar internetvrienden aanwezig waren, ze lieten dat bij de condulance ook blijken. Ik heb er igg een goed gevoel aan over gehouden, weet nu dat Dorine in goede handen is. Rust zachte lieve Dorinepien. Lovers Wij blijven van je houden

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 07:04

Ik heb er echt vreselijk tegen op gezien.
Vooral oim peter te zien.
Ik wist echt niet wat ik moest zeggen of doen uiteindelijk liep dat natuurlijk vanzelf.
De dienst was heel erg mooi en om daarna Dorine te zien was voor mij ook goed ze lag er zo mooi bij dat het zo wel goed is voor mezelf.
Wel ben ik vreselijk verdrietig.
Ik heb vannacht heel erg slecht geslapen maar gelukkig was ik niet de enige dus zijn Jacksel en ik om 4 uur nog wat gaan drinken.

Er werd idd nog gezegd dat ze het zo fijn vonden dat haar inet vrienden aanwezig waren dus niet denken dat je teveel bent.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 07:09

Pauline schreef:
Ik heb dat ook zo ervaren, Petra (ben veilig thuisgekomen, Veerle ook Knipoog ). We hadden ook absoluut niet het gveoel teveel te zijn bij Dorine,waren juist welkom en dat gaf een warm gevoel, dank je wel lieve famillie!
Ik ben blij dat ze er zo mooi bijlag, al vond ik het wel raar en best wel "eng" op het eerste gezicht. Daarna ben ik teruggegaan met Veerle en vond ik het al fijner.
Die kraanvogeltjes waren ook heel mooi en Dr. Jacksel, vergeet je er geen voor mij morgen? Alvast bedankt.

Het leek net alsof Dorine ieder moment kon knipogen, zo was haar gezicht.


Het was idd een erg vredig gezicht. Eerst durfde ik eigenlijk niet te gaan kijken bij Dorine, maar nadat ik de familie zelf even gesproken had en hartverwarmende reacties op onze komst had gekregen, hebben Pauline en ik, arm in arm even bij Dorine staan kijken en praten.
Ik weet zeker dat Dorine op de wandlamp zat te kijken, en het fijn vond dat we met zijn allen aanwezig waren.

Het enige vervelende is geweest, dat ik vannacht geen oog dicht heb gedaan, omdat ik constant het beeld van Dorine voor me had, en alle Bokkers die er gister waren, door mijn hoofd spookten (sorry, maar hoe zeg je dat anders: Jullie waren in mijn gedachten). Ik heb 1 uur geslapen en toen werd ik wakker omdat ik zooo was geschrokken van een nachtmerrie....
Maar voor Dorine zou ik het zo weer doen!

Karin, wil je voor mij ook een kraanvogeltje bij Dorine leggen?
Laatst bijgewerkt door Imker op 09-07-03 07:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Toos paardloos

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 07:23

Ik heb ook een slechte nacht gehad, lag om drie uur nog te draaien in mijn bed. Met het gevolg dat ik vanochtend maar moeilijk uit bed te branden was. He zonnetje schijnt volop, ik hoop voor iedereen die naar de begravenis gaat dat het ook zo blijft. Ik ben in gedachten bij jullie, en had er zelf ook graag bij willen zijn. Sterkte voor iedereen, veel kracht en liefde.

Je suis Charlie.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 07:49

Ik heb ook vreselijk slecht geslapen, het gevolg was dat Nimber en ik om 4 uur toch maar even iets gingen drinken.

Ik vond het echt heel erg mooi, heb ook behoorlijk wat traantjes gelaten. Ben met heel veel twijfelen ook nog even bij Dorine gaan kijken (tnx Kim), ben toch blij dat ik het gedaan had.
Het condoleren was even moeilijk, ook daar (natuurlijk) weer de nodige tranen, maar ik ben blij dat ik geweest ben. Straks de begravenis en alweer zie ik er tegenop...

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 08:50

Ik ken het gevoel ja, ook ik sliep heel slecht, dacht aan het verdriet van Peter, de famillie en hoe warm het is om zo als vriendengroep samen te zijn, for better and worse...
Internet is toch maar een raar medium wat dat beterft.

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 09:03

in gedachten ben ik bij jullie, heel veelsterkte gewenst tijdens en na de begravenis.
ik vind het wel een geruststelling dat Dorine er zo vredig bij ligt, hetgeeft mij het gevoel dat het "goed" is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, C_estmoi, DotBot, History_, huckellover, kosseh, Muggebeet, Niobe, Peperkroket, Roosch, Sterrendief, Xanthippe en 71 bezoekers