Jelle verkocht, maar pas in oktober weg.... :-(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Jelle verkocht, maar pas in oktober weg.... :-(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 17:54

Twas dus eigenlijk nog niet de bedoeling om Jelle nu al te verkopen, maar de mensen stonden letterlijk aant te schijven en te bellen om al te komen rijden enzo, dus ja wij ze maar laten komen, en die eerste die kwamen waren al direcht heel geinteresseerd, maar ze wouden hem nog eens op parcours zien dus waren ze zondag op wedstrijd komen kijken, en ja Jelle spring super dus hebben ze gezegt dat ze hem nemen Huilen , langs enen kant wel blij omdat het mijn lesgeefster (ze waren via haar gekomen) zei dat hij er super zou staan en nog mensen hebben deze bevestiging gegeven, het enige jammere is dat hij voorlopig niet meer in de sport gaat uitkomen, hij moet eerste 2 meisjes leren rijden en ze zochten dus een hele brave pony en dat is Jelle dan natuurlijk weer wel! Na een jaartje of 2,3 zal hij dan wel weer wedstrijden doen. Maar hij zal niets verleren omdat de mama en papa allebei internationale ruiters geweest zijn en de mama is niet erg groot dus zij zou hem een beetje bijhouden. Dus ik ben blij dat we al een goed thuis voor hem gevonden hebben! En hij gaat dus na het wedstrijdseizoen weg Huilen .
Zo dat wou ik gewoon even kwijt!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 18:01

Vervelend dat hij weg gaat..maar hij krijgt volgensmij hele goed baasjes die vast heel goed voor hem gaan zorgen..
Je hebt iig nog even de tijd om aan het idee te wennen dat hij binnekort weg gaat.
Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 18:01

Gelukkig weet je zeker dat hij goed terecht komt.
Wat ga je doen na het wedstrijdseizoen, stap je over op de paarden?

vrolijk
Berichten: 1822
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 18:06

gelukkig komt ie bij goeie mensen terecht

maar het is altijd rot om een paard weg te doen Verdrietig

ik heb het gelukkig zelf nooit hoeven doen
maar mijn moeder moet nu ook een van de paardjes weg doen en daar zit ze best erg mee en zijn naam is melle *LOL*
we weten dat het niet anders kan maar toch heel erg
het ergste lijkt mij dan nog dat je weet dan je paard weg gaat en dan staat ie nog tot october bij je.

sterkte Ach gut


langua

Berichten: 437
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Paradise city.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 19:05

jee... mijn vriend heet jelle.....
het is wel heel erg om een paard te moeten verkopen, maar hij kijgt het daar goed.. dat is wel een +punt..

Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-03 11:29

Bedankt voor de lieve reacties! Het is idd heel fijn om te weten dat hij naar een goed thuis gaat! Ilindra : Ik ga idd over naar de paarden, zijn nu volop op zoek naar een paard!