ik wil verhuizen!!!!!*zeurzeur*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-01 15:13

Ik woon dus in Son, ongeveer een half uur fietsen van Eindhoven vandaan. In Son heb ik geen echte vrienden, zijn niet echt mijn type mensen(ietsjes TE kak!). Ik vond mezelf altijd wel zielig, dat ik maar alleen thuis zat, maar ik wist dat als ik wel in Eindhoven ofzo woonde,het niet veel anders zou zijn omdat ik toch niet bepaald veel vrienden had..Nu is dat veranderd, ik ga veel om met een groepje jongens uit mijn klas en zit ook redelijk vaak bij mijn beste vriendinnen thuis. Dara is het dan hartstikke gezellig, het is bij hun altijd een komen en gaan en dan heb ik het ook naar mijn zin. Maar als ik dan 's avonds thuis zit en ik bel hun ff op hoor ik: ja ,die en die zijn er en die is net weg en blabla..En dan zeurt mijn moeder maar dat ik te veel computer Tong uitsteken (ze is wel begrijpend hoor..)Wat moet ikd an!even bij iemand langswippen kan niet, dan moet ik eerst een half uur fietsen en dan ook weer terug. Even naar Spot toe kan ook niet, dat is nog langer fietsen dan een half uur. Mijn titel klopt trouwens niet helemaal, ik woon hier goed, maar ik wil dat de rest van mijn vrienden hier anar toe verhuizen! Zucht, waarom ik toch altijd zo jaloers ben! Verward Sorry om jullie ermee lastig te vallen hoor, maar moest even mijn hart uitstorten..


scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 15:21

mijn vriendinnen wonen ook niet om de hoek hoor!
heel veel wonen in het nieuwbouwgedeelte van amsterdam(osdorp, sloten), ik woon in het huurhuisgedeelte, vinnik ook stom, maarja, er valt mee te leve. Kan me wel voorstellen ndat je het stom vind om zoveel te fietsen om ergens te komen! Kan je niet met de bus? Dan ben je overal sneller!


Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-01 15:29

jaja...eerst heel stuk lopen naar de bushakte, waar de bus maar eens in het kwartier komt..en het kost nog geld ook!Ik ga maar eens hard sparen, bijna 16!Hoewel ik mezelf nog niet echt op een brommer zie,*slik*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Britta31, dust, Facebook, goesju, Gypsy, LolaTFB, maaikemuis, Mitch_Beauty, moonsparkle, Niobe, Selima, thirteenn, Verara en 185 bezoekers