Orri M1 en Razin L2 gestart

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Orri M1 en Razin L2 gestart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 22:44

Vandaag was het debuut van Orri in de M1 en Razin in de L2. Orri moest heel vroeg Gaaaap en Razin in de middag. Gisteravond kwamen Prima en Napoleon spontaan langs om mij te helpen! Napoleon heeft beide paarden gevlochten voor me, terwijl Prima werd ingezet als poetsslaaf van het tuig van Napoleon. Knipoog
Ondertussen had ik er nog 1 te rijden, en het was 12 uur 's nachts voor we klaar waren met alles. Prima en Napoleon moesten om 6 uur op vanwege hun wedstrijd, ik om half 7. Haha!

Vanmorgen was ik erg moe, en ziek Verdrietig en was ik van alles vergeten, zoals het sjabrak enzo. Haha!
Vergeten te tanken, ook dat moest nog. Kwam veel te laat aan op stal, trailer aankoppelen, maar kreeg de handrem er niet af. Haha!

AMSAMSAMS kwam ondertussen ook aan, die had ongeveer een half uur geslapen na haar Sensation nacht. We liepen dus als zombies rond op stal. Haha!
We haalden Orri uit de stal en hij liep zo achter AMSAMSAMS aan de trailer op, zonder aarzelen! We zijn er over uit: AMSAMSAMS en Orri hebben een deal, of AMSAMSAMS kan gewoon toveren! Knipoog

We reden richting wedstrijd, onderweg kwam ik erachter dat ik het boekje was vergeten en ik moest ook nog pinnen. *zucht*
Op de wedstrijd aangekomen snel Or opgezadeld. AMSAMSAMS heeft binnen thee en koffie en broodjes gescoord, die ik te paard opat en dronk. Haha!
Brave Orri! Lovers
Orri was ook al niet lekker en was vreselijk aan het hoesten. Af en toe werd het minder dus ik ging de proef in maar kon duidelijk merken dat er een beetje een rem op zat. In de tweede proef begon hij ook nog te hoesten en te proesten...
Op zich ging er niets fout, maar het ging ook niet bepaald lekker.

Toen we klaar waren hebben we Orri naar huis gebracht, verzorgd en zijn AMSAMSAMS in onze nieuwe kantine (een oude maar luxe caravan!) even 20 minuten gaan slapen. Slapen

Toen was het Razin haar beurt. Zij ging opgezadeld mee in de trailer, we zijn er toch zo. Daar aangekomen eerst de punten opgehaald van Orri. Ik bleek 1e en 2e geworden te zijn met 159 en 164 punten!! Verward Verward Haha!

Razin ging best fijn met losrijden, en in de proeven deed ze erg haar best. Natuurlijk had ik de proeven nooit eerder doorgereden. Haha!
Zelfs achterwaarts deed ze! Lachen
Later op de dag (waren veel combinaties dus lang wachten op de prijsuitreiking, net als in de M), bleek dat we 158 en 163 punten hadden gehaald. Beide paarden hebben het dus goed gedaan voor de eerste keer in een nieuwe klasse! Party!!

Prima, Napoleon en AMSAMSAMS hartstikke bedankt!! Lachen
Laatst bijgewerkt door Jura op 07-07-03 00:03, in het totaal 3 keer bewerkt

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 22:46

Zo zeg, dat gaat lekker! Gefeliciteerd hoor, da's een prima resultaat!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 22:46

Jura schreef:
terwijl Prima werd ingezet als poetsslaaf van het tuig. Knipoog
perfect uitgekozen werkje.

Amor Vincit Omnia

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 22:47

Hey hey, ik heb ook geholpen vandaag!! Boos!

Ikke was hekkensluiter *LOL*
Ow ja en even fotograaf, 1 proef bij Razinda Haha!

Maar het is weer lekker gegaan, op naar de selecties volgende week!!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 22:57

Gefeliciteerd!!! Jij gaat ook echt als een speer he! Rijd je wel eens een keer niet in de prijzen Knipoog Toppertje hoor!!! Anky, kijk maar vast uit zou ik zeggen Knipoog

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 23:12

ja heb je nog zien rijden met de 2e,die met de lage neusriem,raak namen steeds kwijt.leuk paardje hoor,en vind het een erg prettig wedstrijd,heerlijk ruim en rustig en dichtbij,zeker voor herhaling vatbaar

Z1+4

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 23:18

Die met de lage neusriem en merrie is Raz, Paulanda Haha!
Or heeft een onderstel en een sjiek frontriempje van BR Knipoog
Gelukkig had de 'juf' niet veel last van de telefoon die tijdens de cursus afging Haha! *LOL* (snel naar buiten ermee en 'heb je haar weer met d'r paard'- blikken trotserend, even gekletst met wonderwoman AMSAMSAMS)

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 23:37

Super!!!
Beter kan je bijna niet beginnen in een nieuwe klasse toch?
Nu vol vertrouwen op naar de selecties!!
Als mijn rug meewerkt kom ik wel even kijken volgende week. Rijden zit er helaas niet in. Verdrietig

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 23:40

Sorry Antoinette, jij ook heel erg bedankt! Vond het ook heel leuk dat jouw moeder mij nog even advies gaf over wat ik moest verbeteren! Ik ben ook benieuwd of de foto's leuk zijn geworden! Lachen

Zwelgje, eigenlijk was dit de eerste keer dat Razin geen prijzen had, maar gelukkig wel punten. Haha!
Nou ja nu in de 'lagere' klassen gaat het wel lekker, maar hoe hoger je komt hoe moeilijker he. Verdrietig

Jammer dat ik jou niet heb gezien Paulanda! Hoe heb jij het eigenlijk gedaan? Ik vind het ook een heerlijke wedstrijd!

Hahaha orri, en daarna belde ik je ook nog eens onder je cursus! Gelukkig had je de telefoon op stil staan. Haha!

Leuk Jasmijn als je komt kijken! Volgens mij wordt het echt superdruk volgende week met allemaal bokkers en andere bekenden. Haha!
Jammer dat je niet mee kunt rijden!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 11:23

Gefeliciteerd met je goede prestaties !
Knap hoor, om zo tijdens je eerste starts in een nieuwe klasse meteen al zulke goede scores te halen.
Ben benieuwd naar de foto's ! (altijd leuk Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 12:40

Gefeliciteerd!
Het gaat lekker hè?

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-03 13:30


~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 15:06

Leuk verslag!

Dat dutje van die 20 minuten deed me erg goed, werd toch wel heel erg slap hoor... Slapen Slapen

Begin gewoon een oud wijf te worden... Een nachtje doorhalen zonder slaap zit er niet meer in Verward .

Maar vond het weer een erg gezellige dag! En Orri is gewoon 'the man'...
Zowel qua laden als qua prijzen Haha! .

Antoinette, leuk dat je er ook was! Is alles nog goed gegaan daarna? Of heb je daar een apart verslagje over geschreven?

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 16:36

Eigenlijk moet ik je mijn excuus aanbieden voor het ongevraagd op een puntje attenderen,normaal gesproken doe ik dat niet(dochters hebben mij dat grondig afgeleerd), maar je ging zo netjes dat ik het jammer vond als je dit niet iets bij zou schaven.
Heb je nu trouwens op de foto's gezien dat je echt een hele nette houding hebt?
Veel succes volgende week,misschien tot ziens.(Wil,moeder van Antoinette)


Mijn lijfspreuk:
Als ik iets doe, dan doe ik het goed, anders begin ik er niet aan !

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-03 18:30

Ik vond het juist hartstikke leuk!! Advies kan ik altijd wel gebruiken! Knipoog
Gewoon blijven doen hoor. Lachen

Haha nou het is redelijk, maar ik zie ook daar nog verbeterpunten. Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 22:10

SuperPepeijn"]
[quote="Jura schreef:
terwijl Prima werd ingezet als poetsslaaf van het tuig. Knipoog
perfect uitgekozen werkje.
[/quote]

Wordt overal voor misbruikt!!! Lachen

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 08:56

Het blijft toch appart. Ruim anderhalf jaar gelezen lazen we hier verslagen van jou waarin je vertelde dat je voor de eerste keer op Razin hebt gezeten en moet je nu eens zien… je bent L2 met haar! Lachen Wanneer zien we je in het Z met haar? Haha!

Klinkt goed trouwens, de caravan annex kantine! Haha! Waarschijnlijk zijn jullie nu helemaal niet meer van de stal weg te slaan! Haha!

Verbazend, die orri die zomaar de trailer oploopt Haha!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 10:35

Daar denk ik ook weleens over na, dit had ik dus echt nooit verwacht. Ik vind het leuk om de video of foto's terug te kijken van toen ik er net op zat en dan nu...
Z is nog heel ver weg! Haha!

Die caravan moet je echt zien! AMSAMSAMS hebben allemaal plannen om hem in te richten (met eten enzo Haha!).

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers