Zonkey...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-01 01:00

...en onze Dino. Broertjes?

Afbeelding


( een eeuw later: )

Bart? Ik krijg Dino niet geupload...

_________________
<< < ...dreams are just goals without deadlines... > >>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-03-23 00:11 ]</font>


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 01:13

ehh, ik kan de 2e foto nauwelijks bekijken zo groot als dat die is. Hihi, Karin je hebt een beetje de proporties opgeblazen. Moet je Bart of Heike even heel lief aankijken en dan fixen ze dat vast wel.

Pling Knuf Mayo Pling

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-01 01:17

Hihi, ja klopt, Dino heeft een HEEL groot hoofd... *grinnik* - nou ja, in ieder geval grote oren!

Ik had al gezien dat die foto enorm groot was, heb 'm daarom ook weer weggehaald. Geprobeerd om 'm te verkleinen en die versie te uploaden, maar dan blijf ik een zandlopertje houden, ook als hij al helemaal geupload is. Maar ach, dat kan morgen ook nog wel...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 01:22

Hè nou zeg, dan moet ik nog langer nieuwsgierig zijn naar die foto van Dino. *zucht* Maar ok, ik zal wel moeten wachten. *snik* Hahahaha!

Pling Knuf Mayo Pling

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-01 01:33

Dino is een schatje. Ik noemde 'm altijd Ezeltje vanwege z'n oren en omdat hij zo lekker slim (NOT) kon kijken. Helaas hebben we 'm moeten verkopen omdat m'n zusje bijna kon meelopen en we hadden geen plek voor 3 pony's. Gelukkig staat hij maar 15 km verderop zodat we zo naar 'm toe kunnen als we dat willen (tja, nu dus niet met die MKZ...).

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 19:18

Wat gaaf die zebraezel... Is dat echt of gefaked?

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amyz, criollo_yess, DDDara, FCSA, Hanneke_68, Jenn_Mellow, Vagabondo en 126 bezoekers