Oefenspringtuin

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-01 10:02

Wie weet een locatie waar je gebruik kunt maken van een oefenspringtuin? Er moet wel de mogelijkheid zijn om mijn eigen instructeur mee te nemen, dus niet de verplichting om van hun instructie te krijgen. Wie weet er wat? Liefst in Noord-Holland, maar daar buiten zou ik ook graag horen, wat verder reizen heb ik er wel voor over.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 13:03

Je kan wat stallen in de omgeving bellen en vragen waar of wanneer er oefenparcours is.

Op de sommige stallen is eht mogelijk om gebruik te maken van de bak en materialen tegen een kleine vergoeding. Dan kan je gewoon lessen.

Succes met zoeken. Party!!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 14:06


Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-01 12:27

Ja, ik zal maar eens wat rond bellen. Maar hier in Noord-Holland zijn de meeste stallen niet echt springgericht. Meer naar onderen springen volgens mij veel meer mensen. Ik verbaasde me echt een keer bij een wedstrijd in de provincie Utrecht, zoveel springruiters die meedoen!
Dat van die springtuin Inkenhaag had ik al gezien ja, 't is toch wel een eindje weg, maar misschien doe ik dat wel een keer.
Nog andere mensen die toevallig iets weten?

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 16:15

Bij manege Wilten in Zwolle (echt een grote manege) hebben ze een supergrote buitenspringtuin en een binnenbak. Ze hebben ook hele mooie aangeklede hindernissen. Dindagavond is er meestal oefenspringen. Ik heb gehoord dat je er voor minder dan f20 een uur de springtuin af kan huren. Voor meer informatie kun je ze beter zelf ff bellen.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 17:45

bij de zaanse ruiters in wormerveer (vlak bij voor jou) hebben ze regelmatig oefenparcours. voor een klein bedrag kan je daar een oefenparcours springen, je kan gewoon je instructeur meenemen. telefoonnummer kan je opzoeken in het telefoonboek, het is een landelijke rijvereniging. wel s avonds bellen want overdag is er niemand.

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-01 09:49

Eindelijk wat in de buurt. Heel erg bedankt Astrid! Ik zal ze een keertje bellen.
Heb jij er trouwens al een keer meegedaan? En hoe waren je ervaringen?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 09:52

In Bunschoten bij Manege Groenendael,
elke donderdag.

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-01 08:43

Dankjewel Sjuimpje, maar 't is toch iets te ver weg.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 09:52

hahah idd als je een beetje wedstrijd hebt dan springen er al snel tegen de 100 ruiters in B. Verward

Dit komt vornamelijk dat er veel handels- en springstallen in de buurt zitten. Wel leuk om te zien en ze springen van HC. Dus heb je er weinig last van Haha! . Wel leerzaam om naar te kijken.