wat vinden jullie van de Torsion?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Whizper08

Berichten: 485
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: zoetermeer

wat vinden jullie van de Torsion?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-03 13:20

Hoi,

Wie van jullie heeft een Torsion zadel of heeft er wel eens op gereden? Wat vinden jullie ervan? Ik ben er hard aan over `t denken om er 1 aan te schaffen voor mijn haffie. Ik hoor het graag van jullie...


mandymonica

Berichten: 802
Geregistreerd: 31-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 16:34

Ik heb ze al wel gezien en het lijkt me wel wat, maar niet zo heel erg lang geleden was er de een of andere zadelpasjuf bij ons op stal, die vond dat je met een Torsion je paard een abonnement bij de fysio zou moeten geven. Tja, ik weet niet... ik rijd regelmatig met een barebackpad en dat vinden mijn paardje en ik allebei prima, zou er alleen niet zo snel het bos mee ingaan, omdat ze zo watervlug is als ze ergens van schrikt. Een Torsion zou dan een prima alternatief zijn, dat is toch meer een zadel. Maar ik weet dus niets uit ervaring!

**TROTS** Mijn eigen toko! Hulp nodig bij ziekteverzuim? Vitendo Casemanagement!
Lieve lieve Moon, rust zacht **15-06-1993 - 12-09-2019** Voor altijd in mijn hart...
Dag gouden mensenvriendje, veel te vroeg heb ik je moeten laten gaan. Nooit meer pijn.
Ceskiyo D'leh **20/06/2018-19/09/2023**

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48358
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 18:49

Pmarena weet hier heel veel van af... Lachen

pmarena

Berichten: 48065
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 19:58

Nou ja , ik heb 2 Torsions gehad en heb nu een Barefoot....
maar wil ook niet altijd degene zijn die over die zadels loopt te vertellen , dat is ook weer zo eenzijdig qua informatie Lachen

Stagave , gebruik even de zoekfunctie met het woord Torsion , dan vind je een hele hoop !

Erg fijn zadel , zowel voor ruiter als paard ,
maar net als bij alles geldt wel : niet iedereen vindt het prettig , in het begin is het sowieso even erg wennen voor sommige mensen.

Was het voor mij ook , de eerste 2 weken wilde ik mijn Torsion eigenlijk het liefste de Kliko intrappen , zo rot zat ik er op Haha!

Nu zou ik niet anders meer willen Lachen

Maar sommige mensen kunnen er een jaar mee blijven proberen en vinden het dan nog niks , dat blijf je houden , smaken verschillen Lachen

Qua fysio- e.d. gedoe , dat is ook heel wisselvallig , de ene fysiotherapeut (of iets anders) vind een boomlooszadel helemaal top voor een paard , de ander vindt het helemaal niks.

Je bent dus in feite aangewezen op je eigen gezonde verstand om een keuze te maken , omdat de meningen er zo over verdeeld zijn...


Whizper08

Berichten: 485
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-03 22:42

Dank je wel allemaal!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 97 bezoekers