wedstrijd op BEEKSHOF!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-01 11:13

zaterdag ben ik nog eens gaan rijden, want 's avonds had ik dus een wedstrijd oip toska(zie profiel).
in de les deed toska het heel erg goed, simone(een vriendin van me) zei dat de hele kantine het erover had, maar ZO goed vind ik het nou ook weer niet gaan!
rond 4 uur ging ik naar huis om te eten en me om te kleden. en om kwart voor 6 ben ik weer naar de manege gegaan(de catergorie begon om 7 uur).
het was de eerste wedstrijd van dit seizoen en ik rijd in de B4(dat is het hoogst) daarvoor reed ik in de B3. eigenlijk zou ik toska op moeten zadelen maar plotseling zei iemand dat die ook op toska ging.
toen die aan de beurt was ging toska niet zo goed, want hij maakte steeds met z'n voorbenen galopspasje tussendoor, gek beest!
later was ik aan de beurt, ik mocht hem niet los rijden dus het was moeilijk hem aan de teugel te rijden. ik was helemaal niet zenuwachtig, terwijl toska moeilijk is met wedstrijden, hij gaat er wel eens tussenuit enzo. ik heb hem de hele tijd aan de teugel gereden en het ging naar mijn idee best wel goed, de 2de middendraf deed ie echt super, hij deed z'n kop mooi aan de teugel staart in de lucht en ik zweefde gewoon! hij heeft gelukkig niks uitgehaald. toen kwam de prijs uitrijking en ik hab een beker! 3de plaats! met de ereronde liet ik hem heel hard galoperen terwijl we moesten draven hihi! en nog een keer hield ik hem in.
toen het af was gelopen moesten we de pony's in de wei zetten, en toska ging meteen rollen, super lief.
ik had totaal 172 punten, maar die jury was niet goed, want voor dingen die niet zo goed gingen kreeg ik een goed punt en anders om bv. bij die middendraf had ik maar een 6.
nou, kortom, het was heel leuk en volgende week heb ik een springwedstrijd!!!!!(m'n eerste)

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 11:17

heee het ging echt goed joh vond ik oook je hebt het super gedaan je mag best wel trots zijn hoor!!
nanana heb je die andere verslagen die er langer in rijden. en een beker wow en gegalopeerd netals dat je zei de dag ervan hihii

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-01 11:27

galopeerd net als dat je zei de dag ervan? wat bedoel je?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 11:37

tijdens de ereronde. heb je dat gedaan en toen op expensive die vrijdag zei je ik ga galoperen morgen met de ereronde ik zei toen ja moet je doen ofzoietsss