Hearts and bones

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Hearts and bones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-03 10:32

Iemand die naar die serie kijkt? Er is nu een nieuwe speler in gekomen, die de rol speelt van een makelaar, James, de vriend van een van de vrouwelijke hoofdrolspelers. Wat een stem heeft die vent zeg! En zijn manier van doen, ik zou daar als een blok voor vallen. En ik zie (zelfs op tv) maar zelden een man waar ik verliefd op zou kunnen worden. Dit is zo uitzonderlijk, dat ik het op bokt zet, hahahaha!

De hond is de betere mens


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 11:10

James heeft toch een vreselijk pokdalig gezicht? Emma heet zijn vriendinnetje geloof ik. Is het genoeg als ik zeg dat het 'niet mijn smaak' is? Haha!
Ik vind de serie nog verder overdreven dan Coldfeet en ik zit eigenlijk niet zo op al dat gemiemel te wachten, maar goed dat er 's avonds weer Blackadder is Tong uitsteken

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 11:21

nou dan maak je me nu toch wel nieuwsgierig hoor!!!!!! Ben nooit te moe om naar mooie mannen te kijken!!!!!!!
waar en wanneer ?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-03 11:21

BLACKADDER?! WAAR! daar kijk ik namelijk ook graag naar.
Ik vond Coldfeet ook een hele leuke serie en ik keek er heel graag naar. Emma heet inderdaad de vriendin van James. Hij heeft niet zo'n mooie huid nee, maar het is zijn manier van doen, zijn stem en zijn uitstraling. Weinig mannen die zo leuk zijn.

De hond is de betere mens

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 12:00

Desiree schreef:
BLACKADDER?! WAAR! daar kijk ik namelijk ook graag naar.
Ik vond Coldfeet ook een hele leuke serie en ik keek er heel graag naar. Emma heet inderdaad de vriendin van James. Hij heeft niet zo'n mooie huid nee, maar het is zijn manier van doen, zijn stem en zijn uitstraling. Weinig mannen die zo leuk zijn.


Verklaar je nader want ik ken de serie niet, de verzameling ongeopende tv-gidsen zwelt hier aan in de zomer.

Wat doet hij, wat is er zo mooi aan zijn stem en welke uitstraling? Haha!

Ben niet nieuwgierig alleen heel benieuwd Knipoog

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-03 12:05

Nou, de serie komt op een fijn tijdstip, namelijk om 20.00 uur op zondag. En het is op nederland 2 of 3 geloof ik, in ieder geval GEEN onderbrekingen met reclames! Het gaat om een groepje vrienden, die in de leeftijd zijn van trouwen en kinderen krijgen. En soms maken ze er een enorme knoeiboel van door wat aan te rotzooien. De komische factor in deze serie ligt bij Sineada, een roodharige meid die lekker naief is en wijsheid (en romantiek!) uit boeken haalt. Zij is een klein beetje de "miriam" (gespeeld door Isa Hoes) uit goede tijden slechte tijden, als je in die tijd tenimnste naar die soap keek".

James is sinds kort in de serie gekomen. Hij is niet echt knap, maar het zijn "his ways", de uitdrukkingen van zijn gezicht, zijn lach en zijn mooie donkere stem. Daar hou ik zo van in een man.

De geluksvogel die met james mag vrijen in deze serie is Emma, een vrouw die net 4 maanden getrouwd is geweest maar door haar vreemdgaan door haar man is verlaten. ZE waren overigens al veel langer bij elkaar, uit deze relatie is de 7 jr. Sam voortgekomen. zij was (hoe lekker gecompliceerd) verliefd op de broer van haar man en ze is met hem ook vreemdgegaan. Zijn vriendin weet dit niet, ze probeert nu overigens zwanger te worden. Beiden voelen zich enorm schuldig over hetgeen ze gedaan hebben. Nou ja, etc. etc.

De hond is de betere mens

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 12:36

Ja, ja. Ik ben geloof ik nu de weg al kwijt Haha!

GTST heb ik nog nooit gezien dus dat schiet ook al niet op.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-03 12:38

je pikt de draad zo op hoor, als je de serie bekijkt. MAar kijk de volgende keer maar eens even. Dan weet je wat ik leuk vind in een man.

De hond is de betere mens

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 15:24

Blackadder is vrij laat s avonds op V8, net gister begonnen met de eerste aflevering zegt de gids. Hier is hij de zoon van de klerk van de koning (Richard III) en die gaat dood de koning dus, en dan wordt die klerk oid koning. Blackadder heeft hem hier vermoord en heeft net Baldrick als knecht genomen. Percy is ook weer van uitmuntende kwaliteit, geweldig!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-03 15:36

jammer dat in deze serie hugh laurie nauwelijks mee doet. en die is nu net zo lekker simpel!

De hond is de betere mens

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 15:52

Precies, maar die komt later toch? Ik wacht iig met spanning af!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-03 15:56

ja, klopt, een paar eeuwen (dus een serie) later komt hugh laurie erbij. Dat is toch ook zo'n onnozele en naieve hals he. Hij speelt leuk!

De hond is de betere mens


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 15:58

Dan vind ik het inderdaad veel leuker, nu is het echt wat zaai, maar goed, het kapsel van Black Adder (hoe die dat ook kiest, my god) vond ik echt superb. En dan mams die 'Edmund' roept, oh goodie!
Maar paps die zegt: wie is dat? Zoon: dat is uw andere zoon. paps: heb ik die dan? Hoe heet hij dan? Zoon: Edmund. *brul*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-03 16:01

HAHAHAHAHA, zo lekker sarcastisch he. Ze kiezen er ook wel de namen voor uit.... Het mooie vind ik alleen al het begin, als er heldhaftig Blackadder gezongen wordt en hij komt vervaarlijk voorbij op zijn zwarte paard, om hem even later knullig achter zijn paard aan te zien rennen, HAHAHAHA!

De hond is de betere mens

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 16:44

Zo had ik dat bij die kerel van Alias (Michael Vartan), daar kreeg ik binnen een mum van tijd weke knieën van. Mannen met een heerlijk stem vind ik geweldig, gelukkig ken ik er ook 1 Pling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _KimmeL, agesus, Annemiekev, Boheme, cariena1, colinneke, ComscoreBot, Duhelo, GrapeshotBot, grizzlybear, hagelslag, Karma_k, Keizerinnnn, linoleum, ontherun, Petunia27, Pien63, Rupser, s1993, Sabine, sassefras, Summerfly, wiifke, xAlice en 44 bezoekers