Arthtri Cure

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-01 09:40

Heeft iemand ervaring met het homeopatische middel Arthtri Cure?

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 00:10

in de vraagbaak bij Divoza las ik net dat het bij het ene paard wel resultaat geeft bij de ander niet, tja, is het niet met alles zo

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 22:08

vandaag legde ik het gebruik van bovenstaand middel voor aan de dierenarts die Opala heeft ingespoten in haar kogelgewrichten om een hele lichte vorm van arthrose te onderdrukken, hij drukte mij op het hart dat dit soort producten slechts de verkoper en fabrikant rijk maken, complete nonsens

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 22:53

Ik heb ook gisteren aan de VA gevraagd of het een goed idee was om voedingssupplementen te geven voor artrose. Zijn antwoord was dat als je er echt alles aan wil doen, dat er dan veel middelen zijn maar dat ze erg duur zijn.
Hij zei er wel meteen bij: baat het niet, het schaadt ook niet.

Hij raadde het dus niet af, maar ook niet echt aan.

Ik ga het wel proberen en dan waarschijnlijk Primeval van Parmalux.

Kent iemand trouwens Biosinov?

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 07:03

Helaas krijg ik geen provisie, maar primevalhelpt echt. Biosynov is duurder, ik weet geen resultaten van dit middel, Succes

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 13:20

Mmm... Tip: ga eens naar een homeopatische dierenarts, als je iets homeopatisch wilt gaan doen. Ga niet zelf knoeien.


ik heb er goede ervraring mee en heb ook een heel goed adresje (ook voor hele ernstige zaken als arthrose of peesklap ofzo). Reguliere Da's vinden het soms maar niets, maar ja, dat verschilt. En een DA is ook geen god...

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-01 23:06

Carola, ik loop met Imi bij Rodinde en kreeg van haar het homeopatische middel Smooth Locomotion.
Mat loopt eigenlijk heel goed de laatste 4 maanden, heel stom...maar was meer mijn eigen idee 'iets preventiefs' te doen.