Ik kan en wil het niet geloven ....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Ik kan en wil het niet geloven ....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 21:46

Ze is er niet meer..... De vrouw die ik zo bewonderde .... Hoe ze sprak over haar ziekte , zoveel pijn maar ze bleef vechten.... Ik ga haar zeker missen. Zo'n vrouw maak je maar 1 keer in je leven mee.... Ik wil het niet geloven Verdrietig Ik heb zolang gehuild ; Dorine ik mis je....

En ik wens peter, familie , vrienden veel sterkte ......

Ik weet niet of dit mag .... maar ik wou het ff kwijt Verdrietig

Jewel... :+:


Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 21:54

Ik huil niet meer hardop, maar van binnen huil ik. Probeer te bedenken dat dit voor Dorine fijner is, zij heeft geen pijn meer, hoeft niet meer te lijden. Zij wil ook niet dat we zoveel verdriet hebben om haar vertrek...

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Friesemarie

Berichten: 484
Geregistreerd: 09-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 22:56

IK Schrik ervan!! Vreselijk ik begin opslag te huilen!!!! Maar probeer mezelf in te praten dat het zo beter is voor haar, ze heeft geen pijn meer!

Zij die wij lief hadden en verloren, zijn niet meer waar zij waren. Maar altijd waar wij zijn!!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 10:21

Niemand heeft het me in het begin gezegd, maar ik zag overal 'Dorine, Rust Zacht' , 'We Zullen Je Nooit Vergeten' , 'Je was geweldig!' staan, en ik zag dat dit Forum niet meer Dorine-Acties was, maar Dorine en dat er stond 'ter nagedachtenis van Dorine' ... Ik schrok me kapot ...
Untill We Meet Again, Untill Then, Goodbye, Sweet Dorine ... Verdrietig

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-03 11:12

Mientjeuh schreef:
Niemand heeft het me in het begin gezegd, maar ik zag overal 'Dorine, Rust Zacht' , 'We Zullen Je Nooit Vergeten' , 'Je was geweldig!' staan, en ik zag dat dit Forum niet meer Dorine-Acties was, maar Dorine en dat er stond 'ter nagedachtenis van Dorine' ... Ik schrok me kapot ...
Untill We Meet Again, Untill Then, Goodbye, Sweet Dorine ... Verdrietig


Ik kreeg het te horen van laratjuh... Haar msnnaam was iets van Dorine ik ga je missen..... Ik was een aantal dagen niet meer online geweest en vroeg; Leeft ze niet meer ??

En toen kreeg ik het te horen... Ik ben in tranen uit de computerkamer gerend , van de trap afgevallen en echt in grote tranen bij mijn moeder in der armen gevallen.....

Jewel... :+:

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 11:16

Ik vond het ook heele rg naar dat opeens stond: Dag Dorine en Ter nagedachtenis van....Dat was echt even een klap in mijn gezicht.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 12:06

Ik had al gehoord dat het slechter met haar ging opeens. 's Avonds hoorde ik 'Mr Blue' en eigenlijk vind ik dat een vreselijk nummer, maar toen wist ik eigenlijk al wel dat ze overleden was, maar ik wilde het nog niet geloven. Zelfs toen bokt zwart was drong het nog niet tot me door. Het klinkt misschien raar maar ik ben dankbaar dat Dorine een hele hoop bespaard is gebleven, daardoor is het voor de omgeving ook niet zo vreselijk zwaar geweest. Ik bedenk me in ieder geval dat het zo ontzettend veel erger had kunnen zijn en dan ben ik dankbaar voor het feit dat onze Dorine heeft mogen gaan.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23410
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 12:40

ik wist het ook pas toen ik bokt zwart zag zijn en toen schrok ik wel een beetje, maar ik besefte het nog niet, pas toen ik het zag staan...

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 12:57

Ik kreeg het door dat karin (dr_jacksel) haar msn naam had met dorine
Ik meteen naar bokt gescheurd en jah het was over!

Van binnen blijf ik huilen
Deze prachtige vrouw die voor ieder een steun was
Iedereen kon zijn verhaal bij haar kwijt!

Zij zal altijd een plaats in mijn hart hebben
Net als bij vele anderen!

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63


Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 13:52

Laui! schreef:
Ik had al gehoord dat het slechter met haar ging opeens. 's Avonds hoorde ik 'Mr Blue' en eigenlijk vind ik dat een vreselijk nummer, maar toen wist ik eigenlijk al wel dat ze overleden was, maar ik wilde het nog niet geloven. Zelfs toen bokt zwart was drong het nog niet tot me door. Het klinkt misschien raar maar ik ben dankbaar dat Dorine een hele hoop bespaard is gebleven, daardoor is het voor de omgeving ook niet zo vreselijk zwaar geweest. Ik bedenk me in ieder geval dat het zo ontzettend veel erger had kunnen zijn en dan ben ik dankbaar voor het feit dat onze Dorine heeft mogen gaan.


Ik ben ook heel blij dat het nog zo snel is gegaan.
Er is Dorine eerlijk waar veel bespaard gebleven.
Mijn oma is 3 maanden terug overleden na een periode van 1,5 jaar vechten tegen de hersentumoren.
Ze kon niet meer zien, lopen, zitten, helemaal niets meer zelfstandig.
Dat was echt vreselijk en ik ben echt ''blij'dat dorine dat is bespaard.

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 14:36

Ik zag het op forumzaken, omdat bokt zwart was. Ik schrok echt! En moest gelijk huilen terwijl ik haar nooit persoonlijk heb ontmoet (wel in pbs trouwens)
Ik denk dat we haar allemaal zullen missen.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 18:11

Laudine was zo lief om mij te bellen toen Dorine in Coma was geraakt.
Amper een paar uur later werd ik gebeld door Yootha dat ze was overleden.
Laudine en Yootha bedankt. vond het fijner om het zo aan de phone te horen dan dat ik het had moeten lezen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Charaz

Berichten: 24280
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 21:28

Nooit ontmoet,
Berichten zeiden genoeg,
Zo onwerkelijk,
De vechtlust heeft ze altijd gehad,
Na het slechte bericht, schreef ze dat ze nog 'maar' enkele maanden te leven had.
Maar hoeveel zijn dat er geworden?
Te weinig voor zo'n super vrouw!

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 21:55

Iedere keer als ik eraan denk, wordt ik helemaal stil. Net liepen de rilligen over m'n rug toen ik alle lieve woorden las van de bokkers over Dorine. Ik vind het heel erg, maar waarschijnlijk is het beter voor Dorine, ze hoeft nu geen pijn meer te hebben.
Lieve Dorine, rust zacht.

xxx manon

pjotter
Berichten: 95
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Hoogeloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 21:57

Citaat:
Nooit ontmoet,
Berichten zeiden genoeg,
Zo onwerkelijk,
De vechtlust heeft ze altijd gehad,
Na het slechte bericht, schreef ze dat ze nog 'maar' enkele maanden te leven had.
Maar hoeveel zijn dat er geworden?
Te weinig voor zo'n super vrouw!


hier sluit ik me helemaal bij aan.

peter en familie gecodoleerd en veel sterkte!

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 11:46

Ik had eigenlijk nog niks in de gaten toen ik zag dat bokt zwart was, ik dacht dat er wat met de internetverbinding was, dus ik vroeg aan Roy wat er aan de hand was en toen vertelde hij het mij. Ik schrok me te pletter. Het is inderdaad beter geweest voor Dorine, want ze had het niet verdient om veel pijn te hebben. Dorine je bent een kanjer!!!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 13:28

ik dacht ook dat de computer het niet goed deed. ik schrok me kapot toen ikk allemaal onderschrifen zag, dorine rust zacht enzo. toen keek ik bij dit forum en toen drong het tot me door....

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 14:57

Ik ben er ook helemaal van slag van en bij mij komen ook persoonlijke herinneringen naar boven omdat ik mijn stiefvader, die als een echte vader voor mij was, anderhalf jaar geleden heb verloren aan kanker. Ik kende Dorine niet persoonlijk maar leef mee met haar en haar nabestaanden.

Ik had het ook helemaal niet door toen ik gisteren weer aan het bokken was... ik dacht wat vreemd bokt heeft zwarte randen Verward aan het eind van de middag zag ik opeens de avatar van dr_jacksell en toen zag ik opeens de onderschriften van sommigen en ben ik naar het Dorine toppic gestaan.. wat ik al vreesde was dus de waarheid.... Ik denk ook dat het voor Dorine het beste is en ze is nu verlost van die helse pijn. Rust zacht lieve Dorine.

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 15:19

Ik begon eerst op bokt en op mijn pc te schelden dat alles zwart was..zou weer wel een fout van de computer zijn Huilen niet dus...
Op het eerste het beste forum (VvdD) zag ik het al gelijk staan ik schrok me rot Scheve mond
Dorine, rust zacht

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 23:09

ik heb het juist gelezen dat Dorine overleden is. Ik kende ze eigenlijk helemaal niet maar ik was op de hoogte van haar ziekte en de acties (wie niet op bokt) maar ik dacht niet dat het zo snel zou gaan!! Niet zo lang geleden schreef ze nog haar berichtje dat ze uitzaaingen had.

Ik ken ze helemaal niet en toch zit ik hier te wenen met kippevel op m'n armen. Ik denk dat niemand op bokt Dorine zal vergeten, ze zal nooit alleen zijn.

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:57

Ik heb haar dan niet gekent maar waarom moeten juist de mensen die altijd maar blijven doorzetten en altijd positief blijven nu weer .................... Jullie weten wat ik bedoel. Maar misschien is het maar beter zij heeft geen pijn meer, maar waarom moet ZIJ die ziekte nu weer krijgen en waarom moet het nu weer uitzaaien??

******Rust Zacht Lieve Dorine******

Huilen Yvette

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 22:00

Ik kan en wil het nu niet meer geloven. Onze DOrine in die ksit begraven... Ik heb de plek gezien waar ze ligt, ik heb er bloemen heen gedragen, vogeltjes op haar kist gelegd... Maar dat ze daar nu echt onder de grond ligt...
Nee, dat kan ik niet verwerken. Het zijn altijd onbekenden die daar liggen, gewoon namen... Maar Dorine... Huilen

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 01:40

Ik heb het vorig jaar met mijn oma meegemaakt, bijna alweer een jaar geleden.
Het besef van dat mijn oma onder de grond ligt is er niet, en zo wil ik er ook niet aan denken. Ze zal altijd bij me blijven en zo zal het ook gaan met Dorine.
Ik heb nu meerdere beschermengeltjes.

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-03 09:21

dr_jacksel schreef:
Ik kan en wil het nu niet meer geloven. Onze DOrine in die ksit begraven... Ik heb de plek gezien waar ze ligt, ik heb er bloemen heen gedragen, vogeltjes op haar kist gelegd... Maar dat ze daar nu echt onder de grond ligt...
Nee, dat kan ik niet verwerken. Het zijn altijd onbekenden die daar liggen, gewoon namen... Maar Dorine... Huilen

Mooi geschreven Jacksel .... Zo zie ik het namelijk nu ook.Niet te vatten waarom zij..... Een vrouw uit duizenden woorden , zo speciaal .... Ik ga haar echt missen Verdrietig

Jewel... :+:

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 12:47

Dorine ligt niet in de grond
Jah haar lichaam
Maar haar geest zal altijd bij ons zijn!

Zij zal de gene zijn die we tegen komen als we het moeilijk hebben
Zij zal de gene zijn die zegt kom vecht door ik weet dat je het kunt!

Ze is niet dood ze leeft door in onze herineringen en harten!
Zij blijft bestaan!

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __sanne, _Sun, Amazonbot, Anoukjuuuhh, gigil, GoogleAdsense, Noor, ogidni, OmgiliBot, stella92, TessaxQuincy, Venthe, YandexBot en 190 bezoekers