modena toch niet verkocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

modena toch niet verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 10:34

mijn nicht heeft haar op het laatste moment niet gekocht ze vond de prijs te hoog omdat ze vond dat zij hem naar dit niveau heeft gereden.

we vroegen 4000 euro voor d'r
te veel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 10:55

Is een behoorlijke prijs, maar ik ken het paard niet waarvoor je het vroeg, dus is weinig over te zeggen.
Maar voor een paard wat je zelf (mee) opgeleid hebt, is de prijs vrij hoog. Daar mag dan wel een heeeeel aardig paard tegenover staan.

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 12:36

wat zou hij waard zijn volgens jullie.
ze is verkeersmak en m1 dresuur+5 wp
L springen
buiten si ze super braaf
v caritas vv.resula
vm. VOLTAIRE
trailermak.

ik heb een bod gehad van 4600 euro maar we hebben hem afgewezen omdat mijn nicht hem wou.

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 12:38

o ja... als ik op marktplaats kijk dan zijn die paarden zo verschrikkelijk duur en alle e-ponys met een beetje wedstrijd ervaring kosten dan al 4500 euro.
het is maar wat een gek er voor geeft eigenlijk

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 12:58

Ik zou weer kontact opnemen met de mensen die 4600 euro geboden hebben!!
Als dat natuurlijk nog mogelijk is.
4000 euro is wel een hoop geld en hoe groot is ze??
Het is inderdaad net wat de gek ervoor geeft ,maar er komen nu steeds meer paarden op de markt en ook echt wel voor minder geld.
Ik zou er gewoon even heel erg goed over na denken en vragen wat je nicht wel voor haar wil geven.
Misschien komen jullie beide met een oplossing zodat jullie beide tevreden zijn.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 13:03

Op zich klinkt de prijs niet onredelijk. Merrie, Caritas * Voltaire M1 dressuur, L springen. Ik ga even uit van een 'normaal paard' verder (tussen 1.65 en 1.75, geen gebreken, jaar of 10).

MAAR: als jouw nicht zelf dat paard heeft opgeleid tot dit niveau vind ik wel dat ze recht heeft op een lagere prijs. Ik zou idd eens vragen wat ze zelf bereid is te betalen, maar het zou natuurlijk vreemd zijn dat je zelf energie, geld en tijd steekt in een paard en dan voor de resultaten ervan een hoge prijs neer moet leggen.

/add
ik zie nu dat ze maar 1.60 is, dat betekent toch dat ze minder zal opbrengen. Voor de paarden is ze nl wat klein, en het is geen E pony meer. Dan vind ik 4000 euro echt te veel. Ik kende een schimmel van ongeveer die maat die Z springen liep, L Sgw en M dressuur en toch moielijk te verkopen was!
Laatst bijgewerkt door Lielle op 07-07-03 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt

juval

Berichten: 13208
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 13:08

hoe oud is het paard?
laat je nicht dan eens een prijs noemen, misschien kunnen jullie toch nog overeenstemming bereiken.
Wat is voor jou het belangrijkste, de prijs die je ervoor krijgt of waar ze terecht komt. Als ze van je nicht is kan je haar in ieder geval nog vaak zien en blijf je op de hoogte van wat er met je paardje gebeurd.
succes!

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-03 19:58

mijn nicht heeft hem niet tot dit niveau gebracht. bij de vorige eigenaar liep ze precies zo. we hebben haar in de tijd dat zij hem reed duidelijk proberen te maken dat wij dat niet wouden maar dat ik hem zelf wou rijden. ik heb een jaar lang maar 2x in de week kunnen rijden en ik werd eigenlijk haar groompje. zei gaf zoich zomaar overal voor op enzo. ik vind echt niet dat zei hem voor een prikkie mee mag nemen.

modena is 8 jaar
kijk anders even op dit topic..
[VMR] hoeveel kan ik vragen voor modena