Lekker gereden :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Lekker gereden :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 19:22

Omdat de baas vsan mij verzorgpaardjes op vakantie is ben ik nu even een weekje de 'baas'. (al vanaf vrijdag) Is wel relax opzich want ik kan dan indelen wanneer ik wat doe zonder met haar te moeten overleggen. Maarja ze is altijd wel relax ik mag veel van haar ze is een schat Knipoog.
Nu heb ik gister echt heerlijk gereden, wel rustig aan want Femke's benen zijn niet super maar alles ging goed. Op de rechterhand galopeerde ze nooit door bij mij, altijd van de hoefslag afgaan en gaan stappen, maar gister galopeerde ze netjes 2 rondjes door Haha!. Toen bracht ik haar naar de wei na het rijden en kon ik de kleine niet meer vinden (hehe) ik zag alleen een zwart beest staan. Jaa hoor de bonte was gaan rollen!! Oeeh helemaal zwart!
Vandaag weer lekker gereden en weer rechterhand perfect Haha! was zo trots op me lieffie! Ook de bonte vandaag helemaal schoongemaakt, maar eigelijk voor niets want halfuur later was ze weer zwart...Verdrietig grrrr...

Groetjes maaike

Your stairway lies on the whispering wind


Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 19:25

leuk dat je zelf mag indelen *LOL* en knap dat je verzorgpony het al leert op de rechterhand Party!!

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 19:27

ja is echt relax zelf indelen Haha! Maar ze kan het wel op de rechterhand maar er zit iets scheef ofso in dr rug daardoor doet het soms pijn, dus daarom galopeerde ze denk ik nooit door, maar het gaat nu dus beter Haha!

Your stairway lies on the whispering wind

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 19:32

echt gaaf! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 20:55

Lekker is dat he als je alles zelf in mag delen! geniet er nog maar van Knipoog


Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-03 08:28

Jaaah dat doe ik cker Haha!

Your stairway lies on the whispering wind


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers