wedstrijdverslagje midden beemster m1

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

wedstrijdverslagje midden beemster m1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 23:30

We waren met bijna de gehele stal er op uit getrokken en het was super gezellie Party!!

Astrid reed met romano in de b en had nette proeven en 1 wp.
waueltje met neckson reed l1 en werd 1e en 2e en 2 wp Pling (beetje aso *LOL* )
renate reed met haffie james in de l2,1e proef netjes 2e wat minder,geen punt helaas Scheve mond

En ik reed met oberto mijn 2e m1 proef,met inrijden erg afgeleid omdat vriendje neks toch wel gauw z'on 25 van hem vandaan stond en was toch wel eng al die vreemde paardjes maar hij bedaarde al snel Ach gut

1e proef reed ik vrij slordig en had hij geen mooie aanleuning,wel wat goede stukjes.
Bert heeft geen ijzers achter,voor wel met kalkoenen maar je merkte het goewd dat hij dat miste,hij slipte paar keer weg Scheve mond jury mvr kruijf

2e proef gin stuk beter,hij was lekker aan het lopen en kon hem goed rijden,was erg tevreden,jury was mnr beets.

1e proef had ik 149 en 2e 151 maar reed bverkeerde kant op dus -2 dus werd 149,had er een goed gevoel bij en vond het terechte punten

Had er toch heel wat 7ens bij :1e proef
voor:middendraf,wending om de achterhand,volte 10 meter,middengalop,afwending,zuiverheid gangen.
dan nog heel aantal 6en paar 5jes en 4 en voor galop aanspringen en het voltetje erna maar dat was ook terecht want hij was tegen de hand.

2e proef:
7ens voor:schouderbinnenwaarts,stilstaan en achter,middendraf(2*)en zuiverheid gangen,dan weer aantal 6 en en 5jes en 4 voor schouderb(2*) en r.aangaloperen.

heb ik dus een keer een 4,5,6,7 voor schouderbinnenwaarts gehad,heel apart *LOL*

was heel geslaagd dagje Haha!

oh ja nog bedankje aan alle groompies:
miran,stacy en cor,renata,enz tot de 19e in schoorl dan maar he

sorry lang verslag Bloos

Z1+4


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 23:34

Je reed dus in dezelfde klasse als mijn paardje, die voor de 1e keer M1 reed met Jura en 1e en 2e plaats behaalde Haha! misschien kom ik ook de 19e naar Schoorl, zal mijn camera mee nemen!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 23:44

Oh nu weet ik dus hoe jij hebt gereden. Als hoeveelste moest jij starten? Ik was nummer 5.

Ja arme zieke Orri en dan nog zo goed zijn best doen, de schat. Ik hoop zo dat ie voor a.s. zondag weer helemaal ok is...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 07:44

Jura schreef:
Oh nu weet ik dus hoe jij hebt gereden. Als hoeveelste moest jij starten? Ik was nummer 5.

Ja arme zieke Orri en dan nog zo goed zijn best doen, de schat. Ik hoop zo dat ie voor a.s. zondag weer helemaal ok is...


Er zat 1 paard tussen jullie Knipoog

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 07:46

Ja het was een leuk dagje !! Zeker gezellig zo met zijn allen op stap!!

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...


wauweltje

Berichten: 264
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 08:57

Was inderdaad een leuke en leerzame dag. Video opnames bekeken, zit nog veel rek in mijn proeven, kan dus nog een stuk beter. Ik vind het wel jammer dat je zo ontzettend veel winstpunten moet rijden voordat je in een hogere klasse mag starten. lijkt mij vooral in de M erg moeilijk. Ik ben een beetje ongeduldig en vroeger ging het gewoon wat sneller.
Reklame voor de stal Paulanda, want we hebben allemaal toch goed gereden. Tja, de M1 en de L2, daar begint het echte werk, en ook bij james en Bert zit er nog heel veel rek in, dus in de toekomst komen de winstpunten vanzelf. *LOL* Hoe hoger je komt, hoe moeilijker het wordt. Het is toch een hele kunst om in zo'n klein baantje (waarom krijg ik pas in de Z zo'n mooie grote baan), in zo weinig tijd, zoveel oefeningen te laten zien. Verward
4,5,6 en 7 voor schouderbinnenwaarts Paulanda?
Ja, je ziet toch bij veel juryleden dat ze het een en ander toch anders beoordelen, maar alle juryleden zijn er voor ons en doen uitstekend werk, want zonder jury kunnen wij niet onze wedstrijden rijden. En op hoog niveau zijn ze het ook niet altijd met elkaar eens, dat zal altijd zo blijven!
Gewoon zorgen dat je het schouderbinnenwaarts voor een 10 kan rijden, dan kan geen jury meer om je heen.
En alle grooms (wat hadden we er veel), toch knap hoor de hele dag op stap met van die nerveuze personen, bedankt!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 10:14

Ook afke(naiade) en ik waren er,hebben ook een mooie dag gehad!!
Afke vertelt zelf wel hoe ze gereden had verder...

keep calm, I'm engaged!!! <3

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 11:16

even een vraagje is er de 19de concour in schoorl!!dan denk ik dat ik daar ook maar ff heen gaan!!!:wave:

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 15:34

Wat een hoop bokkers waren er! Leuk, vond het ook een erg geslaagde dag!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 16:08

Wat grappig dat er zoveel bokkers waren. Alleen was de M1 's ochtends he?! Toen was ik er nog niet hoor Haha!

A.s. zondag wel weer, en ik hoop wat langer dan afgelopen weekend

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 16:37

Antoinette schreef:
Wat grappig dat er zoveel bokkers waren. Alleen was de M1 's ochtends he?! Toen was ik er nog niet hoor Haha!

A.s. zondag wel weer, en ik hoop wat langer dan afgelopen weekend


Wij waren er voor de B, L1, L2, M1 Dus van alle markten thuis.
Alleen wel in het ochtend programma..

's middags was er ook een m1 en l 2 paarden programma..maar we moesten tot half 2 wachten tot de prijsuitrijking van l1 en l2 van het ochtend programma dus hebben even lekker aan de tafels op het terras staan te hangen *LOL*

We hebben jullie wel gespot hoor Nerd Wij waren er tot half 2, en hebben Jura met Ranzina ook zien rijden Haha!

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 17:25

haha nou kan ik er dus niet meer onderuit.
heb niet al te veel te zeggen.

had maar paar uurtjes geslapen en te veel alcohol op dus had al weinig hoop....

na een week ruiterkamp en weinig tijd om te rijden had ik me al niet veel voorgesteld.

de eerste proef was Pas super heet, wist niet wat me overkwam, zo is ie nooit...
tweede proef ging lekker, wat kijkerig maar helaas zelfde punten als in 1e proef.... beetje banketstaaf.

morgen avond purmer, dressuur en oefenparcoursje.

Helaas mijn 3 jaarlingen te koop, ben je op zoek naar leuke E pony wellicht heb ik een leuke voor je.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 20:38

naiade schreef:
haha nou kan ik er dus niet meer onderuit.
heb niet al te veel te zeggen.


de eerste proef was Pas super heet, wist niet wat me overkwam, zo is ie nooit...
tweede proef ging lekker, wat kijkerig maar helaas zelfde punten als in 1e proef.... beetje banketstaaflig.

morgen avond purmer, dressuur en oefenparcoursje.



Je 2e proef vond ik erg netjes,vooral je middenstap ... Maar goed,dat wist je al...

Veel succes morgenavond. ..Als ik het zo lees dan hebben er flink wat bokkers daar gestart...
Gelukkig viel het weer n beetje mee na de regen van afgelopen week..

keep calm, I'm engaged!!! <3

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 20:23

lovebonney schreef:
even een vraagje is er de 19de concour in schoorl!!dan denk ik dat ik daar ook maar ff heen gaan!!!:wave:


ja as zaterdag en zondag...

zaterdag voor de ponys
zondag de paarden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 36 bezoekers

cron