Kankerbestrijding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Kankerbestrijding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 16:18

We weten allemaal hoe verschrikkelijk de ziekte kanker is, we moeten dit allemaal onder vinden. Het is allemaal zo verdrietig en vreselijk geweest.
Helaas niet alleen Dorine is een slachtoffer van deze ziekte, ook vele andere mensen gaan hieraan dood. 2 weken geleden is een college van mijn vader, amper 50 jaar met 2 kinderen van nog geen 10 jaar oud, overleden aan de gevolgen van slokdarmkanker. Ook mijn opa is daaraan overleden. Ik denk dat iedereen wel een paar mensen kennen die kanker hebben gehad.

Daarom lijkt het me wel een goed plan om iets te doen voor de kankerbestrijding. Een gift doen van heet bokt bij elkaar........Wat vinden jullie?

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 16:30

Goed idee. Er kan nog zoveel onderzoek gedaan worden naar kanker.
Maar denk je niet dat een individuele gift ook goed is?
Er zijn al een aantal dingen bezig met rekeningnummers dus misschien is dit iets wat ieder voor zich kan doen?

En voor degenen die niet in de mogelijkheid zijn geld te storten is collecteren misschien een idee?
Begin september komt er weer een collecte van de kankerbestrijding. Lachen

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 19:41

We zijn bezig met een sponsorrit te organiseren voor de kankerbestrijding. Bedoel je zoiets?

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 21:13

Ja, zoiets alleen ik wil dan ook graag meedoen en ik heb geen pony tot beschikking en die heb je daar denk ik wel voor nodig.
Maar zoiets bedoel ik dus wel, het hoefde niet perse een rit te zijn maar gewoon een donatie, op welke manier dan ook voor de kankerbestrijding.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 23:35

Sponsorrit vind ik een ERG goed idee. Tegen die tijd lezen we het vanzelf wel denk ik... Dan ga ik zeker proberen om erbij te zijn

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 23:52

Ik vind de sponsor-rit een super idee en zal zeker proberen mee te rijden en daar zoveel mogelijk sponsors te krijgen.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 06:55

Mij lijkt zo'n rit ook een heel goed idee! MAAR Er zijn er heel veel die denk ik mee zouden willen doen, maar geen paard tot onze beschikking hebben, zoals ik! En fleury....

Misschien dat daar over nagedacht kan worden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 08:35

Dan doe toch mee met de donatie voor de rouwkrans voor Dorine? Het geld dat over is, wordt overgemaakt aan het KWF (Koningin Wilhelmina Fonds, oftewel de Kankerbestrijding).

Joost
Berichten: 27
Geregistreerd: 15-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 15:10

Er staan collectebussen van KWF in de aula van het Rosorum zodat dit uit naam van Dorine overgemaakt kan worden.